2011. április 25., hétfő

Formabontó

Annyiban mindenképpen az, hogy húsvét vasárnapja van, Écsen vagyok, és egy laptopon pötyögöm ezt a bejegyzést. Amin ugyebár nincs net. Ezért majd valami adathordozóra felmásolom, és majd Győrben kilövöm az éterbe. Ha ott sikerül csatlakoznom. Mert mostanában sajnos ez is elég gyakran problémás volt...
Laptop… Nem vagyok hozzászokva…Rohadt furcsa így gépelni, a touch padot baromira nem érzem, de elhatároztam, hogy így fogok posztolni, és ettől nem tántoríthat el senki és semmi… :)
Erről a hétről mindenekelőtt azt tudom elmondani, hogy nagyon gyorsan eltelt.
Most jut eszembe, hogy a vasárnappal kell kezdeni…:/ És hát igen… Az ETO kézislányainak nem sikerült a hőn áhított BL-döntőbe jutás az Itxako ellen. Igazából érzésem szerint egy pillanatig nem volt meg az esély szikrája sem, teljesen kilátástalan volt a visszavágó. Az okok megfejtése talán nem az én feladatom, de az az érzésem, hogy a lányok elhitték magukról, hogy jobbak a spanyoloknál, a többi pedig majd jön magától. Hát sajnos nem jött. Egymás után ötödször jutottak be a lányok a legjobb négy közé, ami fantasztikus eredmény, de azért jó lett volna már végre-valahára BL-t nyerni.
Azt olvastam a Kisalföldben, hogy a következő szezonban az új igazolásoknak köszönhetően a Győri Audi ETO KC lehet a női kézilabda Real Madridja. Ez a megnevezés engem mondjuk inkább elijeszt… :P
Hétfőn meló után itthon voltam, és döglöttem. Meg persze átfutottam egy hét Kisalföld-termését. Kicsit tömény az információ-áramlás, de azért érdekes volt.
Kedden fogorvos. Ez most csak azért volt rendkívüli, mert kajáltam előtte a plázában. Nem tehetek róla: éhes voltam. És a mozzarella-rudacskákat valóban ínyemre valónak találtam. :)
Szerdán Segafredo, Réka. Pár hetente meg szoktuk ejteni kis szeánszunkat, most a szokásosnál kicsit talán több volt a „kihagyás”, de a lényeg, hogy végre sikerült összefutni. Háát… Mind mondjak? Volt már vidámabb alaphangulatú találkánk is. És lesz is. Nagyon-nagyon remélem. :)
Szerda este meg Barca-Real Király Kupa-döntőt néztem. Hosszabbítás után 1-0-ra nyert a Real Madrid. Kb. fél 1-kor lett vége a meccsnek, másnap reggel meg 5-kor keltem. Szóval nagyon kipihent voltam. :)
A Real focistái annak rendje és módja szerint megmutatták szurkolóiknak a trófeát. Amit aztán a csapat egyik játékosa, Sergio Ramos a busz kerekei alá ejtett. Az RTL Klub Fókusz című műsorában ez már úgy hangzott el a hír, hogy Sergio Ramos kapus leejtette a bajnoki címért járó serleget. LOL! :)
Csütörtökön meló után végre sor került az utolsó fogorvosi kezelésre. Összesen négy fogamat tömött, és ez volt az egyetlen, amit nem éreztem, hanem ő mondta, hogy ezt a fogat még meg kellene csinálni.
És hát ez valami kegyetlen volt. A kezeléssel semmi gond nem volt, de amikor kiment az érzéstelenítő hatása… Otthon rettenetesen megfájdult a fogam: könnyeztem a fájdalomtól, folyt a nyálam, a gyógyszer nem használt. Amikor öblögetni próbáltam, olyan érzésem volt, mintha még legalább három lyukas fogam lenne.
Nem tudtam magammal mit kezdeni, ezért már a Barátok közt közben/után lefeküdtem. És csoda történt: reggelre „kialudtam” az egészet, elmúltak a fájdalmaim, és a fogaim „jobbak, mint új korukban”. Kop-Kop.
Pénteken rövidnapot tartottam. Kettőkor letettem a lantot, hazajöttem. Letettem a cuccaimat, szépen nyugodtan megittam egy sört, majd elindultam a Stadion irányába, mert 5-kor kezdődött az ETO-Hali.
Örömteli, hogy a faszék – ilyen szót nem illik papírra, képernyőre vetni! Hihi :) - után most már az övtáska is előkerült. Azaz kabát, pulcsi nem kellett, mezben mehettem meccsre, a kieső zsebeket pedig övtáskával pótoltam.
Magából a meccsből egyébként nem sokat láttam, egyik szurkerkollégának születésnapja volt, amiről elég alaposan meg is emlékeztünk. :) 2-2 lett a végeredmény, a Haladás ellen hagyományosan nagyon megy nekünk ez a pontvesztés az utolsó percekben, kétgólos előnyből…
Juj: május hónapban ETO-meccsjeggyel/bérlettel keddenként ingyen lehet élményfürdőbe menni. Egyedül viszont nincs kedvem hozzá. Úgyhogy kísérő jelentkezését várom. Lányok előnyben. Hogy finoman fogalmazzak… ;) – Természetesen ETO-jeggyel/bérlettel nem rendelkező leányzónak fizetném a jegyét. :)
Szombaton időben keltem, megpróbáltam posztolni egyet, de nem sikerült, sajnos nem tudtam csatlakozni a Zinternetre. Anélkül meg ugye nehéz.
Ezért azért aztán „dolgom végezetlenül” – ha mondják így…:) – indultam el a vidéki felé. Vagyis először a vasúti újságoshoz Sportért meg lottóért. Bakker: öt oszlop, meg joker, meg minden, és kb. egy számot sem találtam el. Még szerencse, hogy nem vagyok egoista: a születési dátumom megjátszásával kettesem lett volna… :( :)
Vidéki. Szeressük. Ilyenkor jó időben meg főleg. Annyi ember, és annyi féle… Érdekes, egyedi, már-már utánozhatatlan. :)
Úgy elbambultam, hogy a déli buszra fel is szálltam- délután egykor… :)
A buszon szórakoztam a telefonnal. Bekapcsoltam a bluetooth-ot, és ugyancsak bekapcsolt állapotú készülékeket kerestem. Egyet találtam. „Szenvedélyes vörös” volt a „telefon neve”. Na, erre varrjatok gombot! ;)
Itthon aztán megint Kisalföld-olvasás volt, meg tévé, meccseket figyelgettem a háttérben. 4-3-re kikaptunk az olaszoktól. Hatalmas csoda lett volna újra feljutni az A-csoportba, de hazai pályán megvolt rá az esély. A srácok pedig mindenképpen meg is érdemelték volna. Mindegy, ez így is „Szép volt, fiúk!”. Ez tényleg még tévében is hatalmas élmény volt, nem semmi lehetett ezeket a meccseket a helyszínen átélni.
Ma először elkezdtem nézni a Shortbust. Aztán megállítottam. Egyrészt mert a film hangulata nem nagyon illik a húsvéti áhítathoz, másrészt film egyes jelenetei könnyen megzavarhatták volna esetlegesen éppen benyitó szüleim nyugalmát. Ezért aztán a facebook-alapító Marc Zuckerbergről szóló Közösségi hálót néztem meg. Ami inkább érdekes, mint jó. Azt hozta, amit vártam tőle. :)
Most majd szerintem keresek még valami agypihentető romantikus filmet, vagy valami hasonlót.
Meg alvás, tévé, és sok-sok húsvéti finomság.
Hétfőn meg „családi nap”: jönnek tesómék, meg unokatesómék is. Aztán megyünk valamikor Győrbe. És utána teszem fel ezt a posztot, amit most éppen olvasol! ;)
Mára azt hiszem ennyi.
Ha valami eszembe jut, még mindenképpen jelentkezem.
Jók legyetek, további jó pihenést kívánok Nektek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!
---
Epilógus: tegnap este végülis két film lett belőle. Megnéztem az Anya, lánya, unokája, és a 27 idegen igen című filmeket. A céljukat maximálisan elérték: időtöltésnek, agypihentető relaxnak teljes mértékben megfeleltek. :)
Amúgy degeszre kajáltam magam, vacsorázni tegnap nem bírtam, aztán fél 10-kor mégiscsak volt "nasi", ma meg második kör, a lehető legtágabb családi körben, tesóékkal, nagybratyóékkal. :)
Kellemes Húsvét, Boldog Nyuszi volt, nemrég értem vissza Győrbe. Holnap pedig lehet, hogy megyünk Pápára ETO-meccsre. :)
---
Haha: szombati Kisalföld, 17. oldal: Kate Middleton esküvője alkalmából csak az út egy részét teszi meg hintón, a többit személykocsival. Az ok: allergiás a lovakra. Ugyanezen oldalon egy másik cikk: kiszivárgott hírek szerint nászútjukon egy lovas kalandtúrán vesznek részt. MOST AKKOR MI VAAAN? - igen, ezt be kellett másolnom, hogy a kedves celeb-bulvár-hírekre szomjazó internetes társadalmat gugli barátunk blogomra is elvezesse... :D :P
---
Na, akkor tényleg ennyi.
Mindenkinek további kellemes napot kívánok!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: