2016. január 6., szerda

Stefan és a speciál

Időm is van, kedvem is van, úgyhogy írok egy szabizáró, vagy épp idei első munkanap előtti utolsó bejegyzést.:)
---
Vasárnap. Este a bejegyzés megírása után megnéztem az előző "normál" bejegyzésben említett Kislány a küszöbön című film 2. részét. És fejből írom, hogy Til Schweiger. Aki egyébként a napokban azzal került Németországban a címlapokra, hogy jól beszólt a kollégáinak. Na, a film eredeti címe egyébként Kokowääh. Ennek ugye nem sok értelme van, egyszerűen arra utal, hogy a franciául nem beszélő németek így ejtik ki egy francia étel, a coq au vin nevét. Ami pedig boros csirke. Tudom, öt évig tanultam franciául. Fenét: rágugliztam. Egyébként a vin-t ényleg tudom. Amúgy nekem erről folyamatosan a Kakaové ugrik be. Ami pedig egy szlovák nápolyi. Vagyis speciál. De ez csak mi győriek tudjuk ugyebár.:)
Azt hiszem, egy kicsit elkalandoztam..:D Nem baj, folytatom. A tetoválásos résznél meg kell állnom, mert szakadtam a röhögéstől. Na, és egy kollegina abban a pillanatban posztolt egy képet, ami a tetoválásokhoz kapcsolódik. Szóval ily módon fokozta a poént. Sőt: a lány kézilabdázik. 
És a facebook tanúsága szerint előttem sógornőm nézte meg ezt a filmet, előtte pedig személyesen Stefan Kretzschmar jelölte meg a mozit. Ő pedig egy agyontetovált egykori német kézilabdázó. És a Magdeburg színeiben jó pár nagy meccsen játszott a Veszprém ellen. Ehh... Lehet, hogy túlpihentem magam. Amúgy nem.:D
Ja, a film egyébként zseniális. Az első rész inkább aranyos, ez viszont fergeteges. Szerintem. 
Este még egy olyan mókás dolog történt, hogy a Győrben Hallottam csoportban bohóckodtunk egy kollegina párjával. Akit amúgy nem ismerek, csak névről. De vicces volt...:)
---
Hétfő. 2 óra körül még rádiót hallgattam, szóval irtó nehezen aludtam el. A megszokottnál később keltem, gyorsan berohantam a városba, ezt-azt elintéztem. Aztán egész nap döglöttem, pihentem. Ja, és persze megírtam az évösszefoglaló blogbejegyzést. Ami nem teljesen olyan lett, ahogy elterveztem, egy-két dolog kimaradt belőle, ezt-azt pedig máshogy írtam volna. Most már mindegy... 
Este azzal a kolleginával irkáltam, akinek a párjával előző este irkáltam. Így lett kerek a poén. Jót nevettünk...:)
---
Kedd. 2 óra körül még rádiót hallgattam, szóval irtó nehezen aludtam el. A megszokottnál később keltem. Épp indultam volna a Lidlbe, amikor is felhívott lakótársam, hogy éppen ott van. Úgyhogy nem mentem. Volt olyan rendes, és bevásárolt nekem. A hétre lemondtam az összes németórámat, úgyhogy egész nap nem csináltam tényleg semmit. Volt valami a levegőben, mert kb. megmozdulni se nagyon volt erőm. Délután sütöttem rántottát, az volt a reggeli, az ebéd, meg az uzsonna. A vacsora meg keksz volt. 
Egyébként lehet, hogy a korábban említett úszás, bicikli és foci mellett másik sportág is felkerül a repertoárba. Nem, nem a zsebhoki és nem is a gombfoci. Annál meglepőbb lesz, még én is meg vagyok lepve...:D
Időben lefeküdtem, este még láttam egy érdekes német műsort a szilveszteri kölni eseményekről. Durva, hogy Köln polgármester-asszonya ki szeretni adatni egy viselkedési kódexet a helybeli nőknek, hogy viselkedésük ne legyen félreérthető az észak-afrikai menekültek és migránsok számára. Ja: Angela Merkel azt mondta, hogy a menekültek hazamennek az otthonukban zajló harcok befejeztével, a migránsok meg maradnak. Logikus...
---
Szerda. Azaz ma. Jójó, nem vagyok normális, de felkeltem úgy, mintha munkanap lenne. Na jó, nem keltem fel, rádióztam az ágyikóban. A Lánchíd Rádióban hallgattam valami betelefonálós műsor ismétlését. Botrány, milyen gyökér emberek vannak...:) Na mindegy, nem részletezném, mert még egyszer felhúzom magam.
Csak egyet: én kifejezetten örülök neki, hogy Mészáros Lőrinc megvásárolta a horvát, NK Osijek nevű focicsapatot. Mert így legalább nem az ETO-t vette meg.:D
A győri tömegközlekedés meg olyan, mintha sporthíreket hallgattam volna: több 11-es is kimaradt. Roppant vicces vagyok máma!:D 
Egy néni azt írta kommentben egy hírhez, hogy hogy "techet" ez valakinek. Én meg megkérdeztem, hogy hogy "techet" ilyet velünk. Erre egy harmadik ember azt írta, hogy félanalfabéta vagyok.:( Mimdegy, jobb, mint a kancsalgeci...:D
Voltam Lidlben. Okosan vásároltam, nem vettem sok mindent. A járda elég érdekesen nézett ki, mint a fotón is látható. Egy kedves nénike meg nem picsázott: besétált a körforgalomba, nem szórakozott holmi zebrákkal...:)
Ebédre kenyérlángost rendeltem. Úgy ajánlották a helyet, jó választás volt, szerintem még fogok onnan rendelni. A vacsora tejberízs ugyanonnan. 
Meg mosás volt. Kimostam ez egyik hátizsákomat, és nem ment tönkre.:)
Ja: Hosszú Katina meg összetépte az úszószövetség által neki ajánlott, 12 millió forintot garantáló szerződést. "Könnyű neki, megteheti..." Lehet. Mindamellett tudja mit akar, és kiáll az érdekei mellett, és nem hagyja magát megvásárolni. Várom a folytatást... 
Mára már semmi extrát nem tervezek. Vacsi, fürcsi... És be kell csomagolnom a magyar-német szótáraimat, mert megígértem, hogy kölcsönadom valakinek. Két vastag kötet, szóval érdekes mutatvány lesz. De évekig hurcoltam a két német-magyarral együtt, szóval megoldható lesz. 
Holnap meg meló. Igen. 
Szombaton meg Écs. Vagy nem. 
Legyen már február 14.! Valentin-nap. Cöcö: Csornán játszik az ETO!:)
Na de mára szerintem ennyi elég is volt belőlem! 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: