2016. január 24., vasárnap

Harmincöt

Hol is kezdjem? Azt hiszem, elfelejtettem megemlíteni, hogy Michelisz Norbi a WTCC-ben a gyári Honda-csapathoz szerződött. Ha valaki, ő megérdemli az esélyt és a bizalmat, sok sikert kívánok neki! És ha minden jól megy, a Zengő Motorsport csapata is marad a mezőnyben.
Vasárnap agglegényes ebéd volt: virsli. Nem csicsáztam túl a dolgokat, annyi szent!:)
Délután mosás, meg pihi.
Facebook-oldalán kérdezte meg a Children of Distance zenekar, hogy melyik városban látnák őket szívesen rajongóik. Egyszavas kommentre ennyi lájkot én még nem kaptam.:D
Emellett felfedeztem egy autóbalesete után egyik lábát elvesztő lány blogját, rengeteg bejegyzését elolvastam, megindító olvasmány. Később írtam is neki egy privát üzenetet, arra még nem válaszolt. 
---
Hétfő. Elég düddő nap volt, gondolom azért, mert nagyon keveset sikerült aludnom. Délutánra a fejem is megfájdult. Bevettem egy Algoflexet, lemondtam a németet, és pihengettem. Azért egy kis töri-korrepetálást rögtönöztem. Na jó, ez persze csak vicc..:)
Este pihi, meg persze Kék fény.:)
---
Kedd. Nem indult jól a nap, mert nem vittem magammal öngyújtót. De azért túléltem. Még be sem értem az irodámba, már jópáran felköszöntöttek születésnapom alkalmából. Apám megkért, hogy töltsek pénzt a telefonjára, mert nagybátyámnak lesz a születésnapja, fel szeretné hívni. Az enyémról megfeledkezett.XD
Kollégám 3 után hazahozott, a nagy rohanásban még az aznap vásárolt kolbászt is a melóhelyen felejtettem, pedig még egy K betűt is felírtam a kezemre.:D
A szülinapi jókívánságokra igyekeztem mindenkinek egyesével válaszolni, remélem sikerült. Az este folyamán kedves barátom és családja is megjelent, jó nagy meglepetést okoztak.:)
Este messenger, telefon, sör-cigi-mp3. Meg szabit kértem szerdára.:D
Őőő természetesen ezt a fórumot is szeretném kihasználni, hogy születésnapi jókívánságaitokat-köszöntéseiteket megköszönjem, nagyon aranyosak vagytok!:)
Harmincöt éves lettem. Na, ez már nem annyira vicces... Már-már leírni is sok(k)...:) :D
---
Szerda. 8 után keltem. Ezzel semmi baj, de arról fogalmam sincs, hogy mikor feküdtem le.:) Az biztos, hogy lefekvés előtt vacsoráztam. Felkelés után meg reggeliztem. Ez is ritka... 
Kicsit depi voltam, mert azt hittem, nincs cigim. Aztán találtam. Aztán már nem voltam depi.:D
Befutottam a városba is. Posta, meg dohánybolt. Igen, a széparcú trafikoslány volt szolgálatban. Él is neveztem magamban kis gyufaáruslánynak. Roppant szellemes.:D
Aztán tésztefőzés, döglés, és kb. ennyi is volt a szerda. 
Ja: szerettem volna vennie egy ébresztős rádiót, amin programozhatóak az állomáshelyek. Aztán rájöttem, hogy az új telefonon kihangosítva is lehet rádiót hallgatni. Úgyhogy nagy az öröm!:D
---
Csütörtök. Viszonylag időben beértem busszal is dolgozni. És viszonylag gyorsan és nyugisan telt a nap. 
Utána német, majd Balu elvitt bevásárolni. És elfelejtettem Kojak-nyalókát venni...:(Balu természetesen segített felpakolni, és még gondoltam is rá, hogy összesároztuk a lépcsőházat. A cuccok pakolása közben elfeledkeztem róla. De kedvesnek nagy jóindulattal nevezhető szomszédasszonyom emlékeztetett rá. Arany virágszálam-nak szólított. Ez nem kis előrelépés a "nem vagy épkézláb"-hoz képest. 
Hálám és nagyrabecsülésem jeléül lakótársam segítségével fel is takarítottuk a lépcsőházat. Este 9 magasságában ez nem volt egyszerű, főleg, hogy a lámpa a lépcsőházban egy idő után magától kikapcsol. 
A vacsora pedig ebéd volt. A szerdai. Nem is emlékszem olyanra, hogy egy adott napon ettem kétféle levest... Főételt már igen... Meg nyolcféle rövidet is...:D
---
Péntek. Kollégám azt találtam mondani, hogy humor terén én vagyok az etalon.:O Amióta kevesebb viccesnek gondolt dolgot mondok, javul a poénjaim minőséget. Ez jól esett, mintha a hájamat kenegette volna..:)
Meg régivágású fiatalembernek is titulát. Szerintem ez is ül.:D
Reggel egy kolleginával ugyanott futottunk össze meló előtt, ahol találkoztunk csütörtökön meló után. Vagyis én ültem. És megkérdezte, hogy azóta ott ülök-e. Apróság, de ilyen kicsit kedvesség elég hozzá, hogy mosollyal induljon a nap. Mert hát jól eldumáltunk aztán. 
Majka papa nagyon odatett, frankó lett ez a muzsika, mostanában szinte tényleg csak ezt hallgatom.:) 

Az élet néha érdekes dolgokat produkál.  Amikor van egy lány, aki tetszik/bejön/szimpi, de eszed ágában sincs jelezni neki, mert vágod, hogy nem a hozzád hasonló stílusú pasik mozgatják meg a fantáziáját. Igen, ez az a bizonyos szintkülönbség-effektus... Egyvalaki rájöhet, hogy kiről van szó. Ő meg nem fog kavarni...:D
Viszonylag gyorsan eltelt megint a nap. Délután pihi, olvasás, ruhaszárító-pakolás, meg mosás. Hazatérve gázóra-diktálás neten. Na az nem volt egyszerű mutatvány.
Estére meg megfájdult a fogam... 
---
Szombat. A fogfájás szerencsére sikerült kialudni. Kávé, fürcsi, és elindultam a városba. Adtam fel lottót. Tippmixet nem. 
A szökőkúttól kb. 20 perc alatt kiértem az Apáczai Liszt Ferenc utcai főépületéhez. Igen-igen, az Árkádtól könnyebben megközelítettem volna, Balu meg is mutatta kocsival. De az én tájékozódási képességem egy pótkerékével vetekszik kábé.
A fősikolán rendezték meg a Velünk élő másság nevű projekt zárókonferenciáját. Most ugye én is "más" voltam. A mozgássérülteken kívül siketek, vakok, valamint a roma, az örmény és a lengyel kisebbség képviselői voltak jelen a rendezvényen. 
A megnyitó után szekciókban zajlottak foglalkozások, mi egy órát beszélgettünk vendégeinkkel, nagyon jó volt. 
A rólunk írt cikkeket kiállították, a szerzők oklevelet kaptak. A rólam cikket író lányok közül csak egyikük tudott eljönni, egy barátnője is elkísérte. 
Kipróbált egy olyan eszközt, ami a hozzám hasonlóan egyensúlyzavaros emberkék járását szimulálja. És az a konduktor segített neki, aki az én kezemet fogta anno jó 20 évvel ezelőtt járásgyakorlás közben.:) Az élet néha érdekes dolgokat produkál.:)
Tényleg jól sikerült a program. Azt mondjuk sajnálom, hogy a többi csapathoz nem volt lehetőségünk odamenni. Engem például érdekelne a jelbeszéd. Vagy az, hogy hogyan kerültek Győrbe lengyelek, és hogyan tartják fent nyelvüket, hagyományaikat. 
Mindegy, ez így volt jó, így volt kerek. A felszolgáló lányok meg mufurcok voltak. És következetesen magázódtak.
A rendezvény után Meki. Beszélgettünk, ettünk-ittunk. Egy egyszer látott ismerős tesójánál vettem kaját.:D 
Ééés narancsos forrócsokit ittam. Érdekes gasztronómiai élmény volt, mintha hohes c-t öntenénk kávéba. De finom volt..:D
A Honvéd ligetben természetesen az orrom előtt ment el a 14-es. Mondjuk annyira nem bántam, mert Atival jól eldumáltunk. 
Hazatérve kávé, messenger, hidegtál sajttal, kolbásszal meg szalonnával, aztán pihi. 
És estére megint megfájdult a fogam. Már tényleg fel kell hívnom a dokit... 
---
Vasárnap. Már volt két áramkimaradás... Meg van sok hó. Tényleg ám!:)
Mai program? Pihi, semmittevés, döglés, rendrakás.... Meg talán bundás kenyér...:)
A jövő hét? Három német. Köztük egy új tanítvány. 
A hétvégét még nem tudom, majd alakul. 
Majd elmesélem. 
De mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!

Nincsenek megjegyzések: