2015. július 28., kedd

Fröccs, format c

Csütörtök. Magyar csapat játszott meccset a tévében, én pedig helyette blogbejegyzést írtam. És 9-2-re nyert a Debrecen a Riga ellen. Ez annyira jellemző...:) A Fradi-meccs pedig no comment, utálom a pesti zöldeket, de amit Kubatov művel, az azért eléggé bicskanyitogató, gyomorforgató, meg ilyenek... 
---
Péntek. Reggel nem volt a "buszos lány" a buszon. Hetek óta egy buszon utaztunk, most nem volt ott a szokott helyén....:(
A meló egész gyorsan eltelt, 3-ig voltam. Kollégám dobott haza, láttunk egy balesetet a házunk közelében... 
Itthon punnyadtam, közben feljött hozzám Harcsi, egy kávé mellett beszélgettünk. Meg közben viberen volt egy emlékezetes-mókázós beszélgetésem valakivel, akkor még persze nem sejtettem, hogy nem kizárt, hogy az utolsó... 
Amikor Gergő 7 után hazament, a két autó még mindig ott volt az úton... Kiengedtem Gergőt, visszafelé megállított az egyik alsó szomszéd, és rám zúdította búját-baját. Nagyon szívesen hallgattam, de el kellett köszönnöm, mert nagyon kellett pisilnem...
---
Szombat. Hajnali 3-kor keltem. Legfőképpen azért, mert nem vagyok normális. Meg szeretek nyugodtan pakolászni, készülődni. Meg zuhanyoztam is.:) 
Leballagtam a buszhoz, ami az orrom előtt ment volna el. De a sofőr volt olyan rendes, hogy lassított a házunk előtt, felvett volna. Én meg leblokkoltam, és nem szálltam fel, mert nem vagyok normális. Így tényleg az orrom előtt ment el a busz. 
Negyvenöt (!) percet vártam a megállóban. De így legalább útitársammal együtt értünk a vidékiben a találkozóhelyünkre. 
6.35-kor indult a buszunk Zalaegerszegre, és negyed 12 körül értünk oda. Végülis jól telt az út, eldumáltunk-elhülyéskedtünk, de a légkondi miatt majdnem szarrá fagytunk, a lábunkat pedig sehogy nem tudtuk kényelmesen elhelyezni. 
Zegen egy barátunk várt minket, hogy aztán a helyi Spar érintésével Becsvölgye felé vehessük az irányt. 
Mert ott már vártak minket.:) 
András barátomnak vettem sorsjegyet, meg magamnak is. Ő választhatott, én meg nyertem. 200 forintot. Pech a szerelemben, a szűz kéz szerencséje, és társai...:D
Pörköltet ettem chilis babbal, meg elkezdődött az ivászat is. Meg volt egy kis foci is, de az első vetődésnél sikerült lezúznom a könyökömet. Ilyenkor jó, ha ápolókkal és mentősökkel vagyok körülvéve...:) 
Lementünk a kustánszegi tóra is fürdeni, ahol bravúros akrobatamutatványokat prezentáltam, de ezek a fotók nem publikusak, mert sajnos lecsúszott közben a gatyám...:( :D
Visszatérve olyan hajnali fél 3-ig ment a party, bár azért a végére nem nagyon emlékszem...:)
Közben sikerült egy üzenetet elküldenem, ami valószínűleg egy kapcsolat végét jelenti. Senkinek a boldogságát, párkapcsolatát nem szeretném kockára tenni, így valószínűleg ez lesz a legjobb döntés. Hogy egy kicsit tán belepusztulok, az egy másik kérdés... 
---
Vasárnap. Reggel a kávét hamar fröccs váltotta fel. Apai ágon zalai származású volnék, szóval a helyi bor bőven a "véremben van", de ez engem olyan szinten megütött, hogy ebéd után este 10-ig aludtam..:( 
Így kimaradt a fagyizás a kólázóban, a Forma-1 Magyar Nagydíj -hatalmas gratuláció Alonsónak! ja, és keresem a futam felvételét magyar oder német nyelven!:)-, és tesómékat sem hívtam fel. 
Este fürdés, kaja, egy azaz egy pálinka, majd málnaszörp és Budget-körtelé mellett beszélgetés hajnalig. Meg messenger.:)
(megj.: igen, a vasárnap kb. olyan rövid volt, mint  ez a bekezdés.:D)
---
Hétfő. Az volt a terv, hogy vasárnap hazajövök, és hétfőn regenerálódom. Annyit változott a program, hogy maradtam, a többiekkel jöttem haza. 
Fürdés-pakolás, kávé-kaja, beszélgetés, aztán elindultunk. 
Délután 3 körül értünk Győrbe. 
Tényleg örülök, hogy része lehetek ennek a társaságnak, és hogy én is ott lehettem velük. Vicces, hogy tesómnak a feleségét én mutathattam be, én pedig tesóm révén találtam ilyen barátokra. Több, mint 10 éve, jóban-rosszban, köszönet érte!:)
Hazatérve kipakoltam, mostam, és hívni akartam tesómékat, amint lefőtt a kávé. Erre sógornőm írt, hogy hívjam tesómat. Telepátia...:)
Aztán pihi, fürdés, vacsi, tévé. 
András barátom fiával bohóckodtunk messengeren, meg virtuális élettársamnál jelentkeztem be, hogy hogy telt a napja. Azt írta, nélkülem nehezen. Nem hittem neki.:) Na jó, talán egy kicsit.:)
---
Kedd. Azaz ma. A felkeléssel nem volt gond, az elindulással annál inkább. 2,5 kávét ittam meg, mire elindultam..:D
Tegnap sajna elfelejtettem Sportot venni. Ma nem.:)
A Városházánál szálltam fel a 7-es buszra, ami felkanyarodott a Baross-hídra, pedig az neki nem pálya. Szerencsére rájött a sofőr, hogy el van tévedve.:)
A többiek meg voltak lepődve, milyen kisimult vagyok. Én meg aztán főleg.:D 
Ismét meg kell említenem virtuális élettársamat, mert két öngyújtó volt nálam, és egyik sem működöt, és ő tudta, kitől kell kérni.:) Ja, és szép a mosolya!;)
Meló után az Árkádban voltam. Megtört a fülesem, vennem kellett újat, nagyon frusztrál, ha nem szól jól. A telefontokom is leamortizálódott, azt is vennem kellett...
Öt-hat vigyorgó menekült társaságában mentem át a zebrán, és nem ment el az orrom előtt a 14-es.:) 
Szóval hazajöttem. Kávé, aztán blog. 
Most még egy kávé, aztán pihi. 
Holnap meló után kinézünk apánkhoz Écsre, csütörtök kb. posta. 
Szombaton ETO-Csorna helyett egy kedves ex-kollegina esküvőjére vagyok hivatalos. Több, mint hét éve nem dolgozunk egy helyen, de tartjuk a kapcsolatot.:) Azért egy meccs utáni sörrentésre talán becsatlakozom. Vagy szervezek.:D
A vasárnapot még nem tudom, de majd azt is el fogom mesélni. 
De most mára ennyi. 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: