2015. április 27., hétfő

Keresztapa

Egy héttel ezelőtt, azaz hétfőn a bejegyzés megírása után... Pihentem, Kék fényt néztem, messengereztem. Meg telefontöltőt kerestem. Ami azért említésre méltó, mert mindenhol megnéztem, aztán kiderült, hogy rajta fekszem. Ráágyaztam, vagy hogy mondjam. A lepedő alatt találtam meg.:)
---
Kedd. Háromig voltam. Két szót írtam fel: depi és döglés. Szóval valószínűleg nem volt jó napom... Este pedig egy Szandi nevű kolléganőmmel beszélgettem messengeren, hogy nem ő-e véletlenül Szandi vagy Szandra a telefonomban. Persze, hogy nem... Szerencsére Alexát tudom ki.:)
---
Szerda. Ismét csak 3-ig voltam. Írt messengeren egy egykori kolléganőm. Jóban voltunk egymással, de nagyon meglepett, hogy írt, beszélgettünk egy picit. Róla mindig az fog eszembe jutni, amikor Anyu halála után pár nappal eljött velem egyet kávézni, beszélgettünk akkor még majdhogynem "ismeretlenül".
A postáról kijövet pedig egy exkollégával találkoztunk, akinek gyermeke pár nappal idősebb Marknál.
Ja és belefutottam egy jobbikos aláírásgyűjtésbe is. Szélsőséges-kirekesztrő-rasszista-náci vagyok...:D
Volt egy néni, aki kisbetűvel írta le lakcíméből a Bán Aladár utcát. Magyarázatként közölte, hogy az az utca nem érdemli meg a nagybetűt. Kész.:D
Hazatérve kávé. pihi, hambi, Szomszédok és Derrick. Ja, és lájkoltam egy ismerős leányzó fotóját, majd kiderült, hogy a lány, akivel a fotón látható, egy egykori kolléganőm húga. Kicsi a világ...:)
----
Csütörtök. Immáron puskacetli nélkül.:) Az rémlik, hogy eldurrant az agyam az ETO kapcsán fröcsögő kommenteken, és jól leírtam a véleményemet, és több fórumra is kiposztoltam. Igen jó vagyok.:)
---
Péntek. Kettőig voltam, András barátommal találkoztunk a Dreherben, és egy-két sör mellett elbeszélgettünk. Hazatérve meg még megittam egy-két levezető sört. Meg pesztós melegszendvicset sütöttem.:)
Jah: reggel a Morning Showban a kaposvári dohányboltos gyilkosság szóba került. Szóról-szóra elmondták a srácok a véleményemet. Ijesztő hely így elsötétítve a dohánybolt. A legtöbb eladón látni, hogy feszeng, amikor nyílik az ajtó. Akkor meg majd összefossák magukat, amikor nyúlok a hátizsákomért, hogy eltegyem a cigit. Eszem ágában sincs elővenni valamit. És én is megijedek, amikor bejön valaki. Hátha túsz leszek, vagy szemtanú. 
Szóval ezt a fólia-baromságot meg kell szüntetni. Ha már az ifjúságot nem sikerült leszoktatni a dohányzásról. Mert nem sikerült. 
---
Szombat. Nagyon korán felébredtem, és nem tudtam visszaaludni... 
Tesómmal elmentünk piacra. Aztán Árkádba. Aztán Intersparba, meg ETO Parkba. Piacon nem maradt el a kolbász meg a kávé, emellett vettem pólókat, meg paradicsomot, paprikát, és tojást. Őstermelőtől.:) 
Játékboltban ajándékot vadásztunk Mark névnapjára. Persze így könnyebb dolgom volt, hogy apa velem volt. Mármint az ő apja...:)
Hm... Mókás, ha egy eladólányra ki van írva a neve. Kíváncsi vagy a csaj nevére, aztán úgy tűnik, mintha a mellét stírölnéd, pedig nem.:) Az meg az én egyéni szocproblémám, hogy elmosolyodtam, amikor megláttam, hogy a lány névtábláján a SZANDI ELADÓ felirat szerepelt. 
A Brendonban nem voltak névtáblák. Pedig nagyon helyes eladók voltak. Na nem mintha ez bármit számítana...:D
Sajnos nem volt lelkierőm kimenni a focisták edzésére, már megbántam...:(
Csőtörés volt, állt a szennyvíz az udvarban. A közös képviselő közölte, hogy nem hajlandó intézkedni.  Felhívtam a Győr-Szol ügyfélszolgálatot, ők pedig a közös képviselő megkerülésével nem intézkedhetnek. Bőhm bácsi for president!:)
Rittyentettem egy jó kis hidegtálat szalonnával-kolbásszal-paprikával-paradicsommal-újhagymával, ittam hozzá Szenkirályi Vadmálnát, majd ledőltem hokimeccset nézni. És jól bealudtam... És reggel tudtam meg, hogy a srácok Szapporó után megint megcsinálták a lehetetlent, és feljutottak az A-csoportba. Elképesztő bravúr, szép volt, fiúk!:)
---
Vasárnap. Időben felkeltem, reggel a 9-es busszal kimentem Écsre. Ott átvettem az öltönyömet, aztán indultunk is sógornőmékhez. 
Keresztapa lettem! <3 :="" nbsp="" p="">
Babó viszonylag jól viselte a megpróbáltatásokat, a pap meg is dicsérte.:) És azt is kiemelte, hogy a névnpja utáni napon történik a keresztelő.:)
Aztán Gyirmót, Aranyhal. Ebéd, beszélgetés, bohóckodás, babázás. Picurnak még harmonika is szólt..:) 
Képet nem teszek fel a babáról ide a blogra, facebookon van pár.:) 
Úgy volt, hogy a kereszttelő miatt kihagyom az ETO-meccset, de tesóm mondta, hogy valahogy megoldjuk.
Aztán az előző bejegyzésben említett Melinda írt, hogy bárhová értem jön. Szerencsére Gyirmót nem a világ vége, és tényleg értem jött Melinda.:) 
Az étterem vécéjében átöltöztem, és félórával a meccs előtt szerintem már a stadionban voltunk. Úgy, hogy előtte még a lakásba is fel tudtam pakolni.:)
Egy a facebookon terjedő kezdeményezés nyomán mindenki feketében jött a meccsre, és az első tíz percben elhagytuk a nézőteret. 
Egy úr írta ez egyik bejegyzés alatt, hogy a fekete az egészségügyi dolgozók tiltakozásának színe, mi válasszunk magunknak másikat. 
Hm... Családi és baráti vonalon, valamint fogyatékosként ezer szállal kötődöm az egészségügyhöz, sok ápoló és/vagy mentős barátom van. Tisztában vagyok a gondjaikkal, a fekete pólót kicsit miattuk IS hordom. 
És hogy megint milyen kicsi  a világ: az említett úr anyósa együtt dolgozott Anyámmal a kórházban, de ismerem a feleségét is. A fia járt hozzám németre, a lányával pedig egy buli alkalmával ismerkedtem meg. Szóval písz volt.:)
A meccset egyébként 1-0-ra nyertünk, úgy, hogy legalább három kapufánk is volt. 
Morbid... A felcsúti Puskás Ferenc Akadémia csapata ellen gyakorlatilag elbúcsúztattuk 111 éves klubunk NB1-es tagságát. 
Most attól elvonatkoztatva, hogy a miniszterelnök szülőfalújáról beszélünk. A Puskás névnek Kispesthez kell(ene) tartoznia. Egy akadémia csapata pedig ne szerepeljen az élvonalban. Ha pedig mégis, akkor ne legyenek légiósai... 
Síri hangulat volt, na... 
Melindával egyébként hosszú évek után néztünk újra együtt meccset, ki tudja, mikor lesz a következő... 
Egyébként tőle vettem azt a szokást, hogy ETO-helyzet estén felkiáltok, hogy NA...:D
Meccs után még meg kellett innom egy 1,5 literes lejárt szavatosságú Kozel sört, amit még leöblítettem két nem lejárttal is. Idegállapotban voltam...:( :D
Este 11-kor meg még nekiálltam pesztós-mozzarellás pizzát sütni.:)
"Örömök és csalódások, ETO-meccsek, sörözések, ez a GosziBlog." Valami ilyesmit mondtam a blogvideóban. Mennyire igaz...
---
Ma. Félig-meddig viccből írtam tegnap egy smst a főnökömnek, hogy nem kizárt, hogy szabit kérek mára. És kértem. Nem másnapos vagyok/voltam, hanem fáradt.
Aludtam ma 5-6 órát, olvastam, tévéztem, mostam, regenerálódtam, meg ETO-s videókat néztem. 
Most teregetés következik, aztán csinálok tejfölös túrót. És megnézem a Kék fényt.:)
A hét? Elvileg lesz német, aztán hosszú hétvége... Hogy Écsre megyek-e, az még kiderül. Az is, hogy máshova megyek-e. 
Szerintem most az otthonülő-unalmas-fogyatékos üzemmód be lesz kapcsolva...:)
De majd tényleg kiderül, és el is mesélem. 
Mára pedig ennyi. 
Jók legyetek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: