2014. október 13., hétfő

Koffeinkúra

Nem emlékszem, hogy a csütörtöki poszt közzététele után történt-e még valami érdekes. Szerintem nem. Mármint aznap.
---
Péntek. Stresszes-pörgős munkanap, 2-kor ennek megfelelően le is tettem a lantot. 
A konyhában lévő óra szerint 14.55-kor értem haza. És este 6-ig ki sem mozdultunk onnan lakótársammal. Beszélgettünk-cigiztünk-kávéztunk. 
Egyébként vicces. Pont a napokban beszélgettem arról valakivel, hogy ha együtt élnék valakivel, biztos uncsibuncsi lennék, meg velem nem lehet túl sok mindenről beszélgetni, hát ez most megcáfolódott. Remélem, azért nőben is van ilyen.:D
Aztán még folytatódott a traccsparti, az F1 Orosz Nagydíj szabadedzésébe is belenéztünk, majd elvonultunk aludni. 
Aha... Az elfogyasztott három kotyogós kávé hatására hajnali 2-ig képtelen voltam elaludni. 
---
Szombat. Az elfogyasztott három kotyogós kávé hatására nem bírtam időben felkelni, így aztán most nem mentem el tesómékkal piacra.:(
Pihengettem, mostam, F1 időmérőt néztem, meg ebédet rendeltem a Don Pepéből: hamburgert.:D Délután 3-ra hivatalos voltam kedvenc törzshelyemre egy afféle kávézós szeánszra. Olyan szinten he voltam egész nap, hogy nem indultam el időben. Értem jöttek, és fél 4-re értünk oda, akkor kezdtünk, megvártak. 
Érdekes volt, jó volt!:)
Utána cimbi eldobott tippmixet feladni, majd visszamentünk kocsmázni. 
Kezdődött ugyanis a Románia-Magyarország EB-selejtező. 
1-1 lett, Dárdai tényleg gatyába rázta a csapatot. Pintér egy nulla, de ez a csapat ezzel a mentalitással igencsak biztató volt. 
Szalai les címén érvénytelenített szabályos góljánál épp a pultnál voltam, és annak a srácnak a nyakában kötöttem ki, aki segített elvinni a söröket. Csak semmi buzulás.:D
Dzsudzsák góljára pedig még évtizedek múlva is emlékezni fogok. 
A Smuki egyébként sport szempontjából pozitív: ott néztem az ETO első BL-győzelmét. A másodikat a Városházánál telefonon közvetítettem kolleginámnak.:)
Meg persze a vízilabda VB-döntőt is ott néztük. 
Tippmix: kétezer forintot feltettem a magyar győzelemre. Ez ugye bukó, de egy másik szelvényen legalább az a kétezer visszajött.:)
A meccs után bohóckodások-beszélgetések, meg ugye születendő unokaöcsém egészségére is ittunk azért.:)
Vacsorát pedig a Pingwinből rendeltünk: hamburgert. 
Itthon még két levezető sör következett, és egy kolleginával irkáltam, fél 2-ig.:)
---
Vasárnap. Nem voltam másnapos, de túl kipihent sem. 
Egykor kezdődött a Forma-1, Hamilton nyert, minden idők egyik legunalmasabb futamán. Nihil. No comment...
Utána lakótársammal elmentünk Lidlbe. Vettem vacsorát: sajtburgert. A változatosság gyönyörködtet.:D
Szavazni is elindultam. Csak hát új helyen kellett szavaznom, én meg b*sztam elolvasni az értesítőt. Annyira meg nem vagyok egyik párt felé sem elköteleződve, hogy utánanézzek neten, hogy a Balassiba, vagy a Lukácsba kell-e mennem...
Egy ismerősöm képviselőjelöltként vett részt a választásokon, két cimborám pedig polgármester lett. Vagyis egyikük maradt...:)
Hazatérve megittunk még egy kotyogós kávét, beszélgettünk, és nyugovóra tértünk. 
*
Petivel sokat poénkodunk, hogy "jó feleség" módjára kikérdezzük egymást, hogy telt a nap, mi van még intéznivaló, stb. 
Szokatlan, de igen jó érzés, hogy van kivel beszélgetni, hogy van kivel boltba menni, mosást bevárni... 
Jó, ez biztos hülyeség, mert tapasztalatlan és/vagy lúzer vagyok. De ezek azok a dolgok, amik hiányoznak. 
Khm... Nehogy most meg az jöjjön le a sorok között, hogy buzi vagyok...:D
Lányok... Hááát most konkrétan senkiről nem tudok beszámolni.:) Sok csaj  nagyon szimpatikus, kettő közülük kifejezetten bejövős. Egyiküket sem "kommunikáltam" senkinek, ezen nem is fogok változtatni. Mindenesetre biztos sokan meglepődnének. Köztük én is!:D De no way, a Túl jó nő a csajom filmcímnek elmegy, az élet nem ilyen. 
A magyarázkodást meg meguntam, hogy ki miért szimpatikus, meg "te elhiszed, hogy lehet köztetek valami?". Nem, nem hiszem.:)
Éljen  a vénasszonyok nyara!:D
*
Jól kezdődött a hét, reggel csekkoltam a tippmixet, és nyertem. Június óta először!:) 
Egész tűrhető hétfő volt. 
Szeretem, ha megnevettetek egy lányt. Ha ő engem, az sem rossz. Ha visítva röhögök, az meg egyenesen ok a leánykérésre. Na jó, nem teljesen!:)
Fél 4 táján távoztam melóból. Egy kolléganőmmel jöttem a 17-esen, az Árkádnál meg sikerült olyan beleéléssel hallgatnom a zenét, hogy kb. bohócot csináltam magamból..:)
Hazatérve kotyogós kávé, beszélgetés lakótársammal, meg párhuzamosan online virtuális élettársammal!;)
Még kicsit pakolásznom kéne, meg leszedni a ruhaszárítót. Meg fürcsi, meg vacsi.:)
A héten? 
Cipőt szeretnék venni, meg egy könyv is szerepel a kívánságlistán. Meg KFC. Ugye?;)
Kicsit ideges vagyok, mert semmi intéznivaló nem jut eszembe, azaz valamit tuti elfelejtek...:( :D
A héten talán már utal a NAV. És ha mákom van, lassan a MÁK is jelentkezik.:)
Jah, szombaton nem dolgozom. 
Egyrészt pénteken sörözés... Másrészt szombaton naaaagy nap lesz! Egy kis meglepetéssel készülök Harcsi barátom segítségével és közreműködésével!:)
Vasárnap meg ETO-Újpest. 
De addig még jelentkezem a tervek szerint. 
Mára viszont ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: