2014. október 20., hétfő

GosziBlog-A film

Hétfőn a bejegyzés megírása után pihenés volt a program. Meg Kék fényt néztem, meg egy buta régi magyar filmet az M3-on. Azért buta, mert hiába vártam az izgalmas végkifejletet, azt végül "agyoncsapták" a főhős öngyilkosságával... 
---
Kedd. Fél 3-ig dolgoztam. Vicces volt, mert fel akartam hívni itthonról Harcsi barátomat, de nem kellett a telefonhoz nyúlnom, mert a buszmegálló és a lakásom között összefutottunk. Picit beszélgettünk, aztán hazaballagtam. 
Ismét kávéztunk lakótársammal, dumáltunk egy jót, és megnéztem a Feröer-szigetek-Magyarország meccset. Közben meg egy kolleginával irkáltunk viberen. 
----
Szerda. Apám kérésére telefonon intéztem neki mosógépszerelőt. Mondtam neki, hogy előbb nézesse meg a biztosítékot, nem ott van-e a rejtélyes hiba. Lehülyézett, ezért hívtam szerelőt. Aki aztán nem vitte el a mosógépet, megkérte apámat, hogy nézesse meg a biztosítékot. Győzelem.:D
2-ig voltam melóban.
Gergő barátom és barátnője 3 hónapot Kanadában töltött, ahonnan néha videóüzenetekkel jelentkeztek. Ennek kapcsán fogalmazódott meg bennem, hogy a blogom hatodik születésnapjára készítsünk egy videót. 
A gondolatot tett követte, szerdán megejtettük a forgatást. Nem szeretnék róla sokat írni, a film önmagáért beszél.:) Gergő nagyot alkotott, és többé-kevésbé magammal is meg voltam elégedve. Ami annak fényében nagy szó, hogy utálom, ha filmeznek.:) A járásom még hagyján, de van ez a little-kóros-túlmozgásos-fejtekerésem is, botrányos látvány...
Szépen ránk sötétedett, mire végeztünk, már csak kajcsi, fürcsi, meg pihi volt. 
Hm... Az álmoskönyvek szerint nem jelent jót, ha egy lány azt mondja, hogy várjam meg, amíg fürdik, és mindjárt jön, én pedig bealszom. Most ez történt. Persze csak messengeren...:( :)
---
Csütörtök. Munka után elmentem a plázába. Találkoztam egy régi kedves cimbivel, váltottunk pár szót. Aztán vettem cipőt. Ugyanolyat akartam, mint a régi, ami persze már szarrá volt kopva. Amikor az eladót megkérdeztem, hogy a kezemben lévő csuka ugyanolyan-e, mint ami a lábamon van, mosolyogva válaszolt, hogy "hát valami hasonló".:) Szeretem, ha egy nőnek van humora.:D A cipő egyébként pöpec, a régi jobbos talpa már slickre kopott, új cipőben tényleg úgy érzem, mintha jobbak lennének a lábaim...:)
Most vettem észre, hogy új útvonalon jár a 14-es.:O De így legalább le tudtam ugrani cigiért. A másik buszon viszont heringparty volt. Diszlájk...:/
---
Péntek. Meló után a Smukiba mentem, kórházi cimbikkel iddogáltunk. A sör mellett egy diós-mákos (!) pálinka is lecsúszott, hááát.... Nem voltunk szomjasak...:)
Jól éreztük magunkat, ismét sikerült rendesen belecsapni az éjszakába. A bölcsességfogamnak is csak az első 1-2 sörig fájt a hideg sör. Aztán megbarátkoztak...:D
--
Szombat. Fejfájással ébredtem. De az Algoflex csodát tett.:) A Smukiból írtam egy lánynak, akivel már nagyon rég beszéltünk. Reggel írt vissza, picit pötyögtünk, majd azt ígérte, meló után mesél bővebben. Végülis már meló után vagyunk. 
Délután elmentem lottózóba, meg boltba. 
5-re aztán megérkezett Gergő, elhozta a film végleges változatát. 
Hm... Titokkampány, óvatos promóció megvolt, szerintem ügyesen csináltuk. A film is zseniális, Gergő nagyon jól összevágta, és ami a legfontosabb, mindketten magunkat adjuk. Én nem bánnám, ha lenne folytatás valami formában. És van is szó róla..:)
Csinálnom kellett egy youtube-fiókot, mert máshová nem tudtam feltölteni a videót. 
Ha már ennyit írok róla, akkor már ide is feltöltöm...:)

Szóval ezzel a kis filmecskével szeretném megköszönni, hogy hat éve olvastok, kíváncsian várom a -szándékaim szerint- változó formában testet öltő folytatást!:)
Este a konyhában megittam egy üveg lidlis multivitaminlevet a nagy izgalomra.:)
---
Vasárnap reggel tudtam meg, hogy infarktusa után kórházban ápolják Hajdú B. Istvánt, kedvenc sportriporteremet. Mielőbbi teljes felépülést kívánok neki, visszavárom, már most hiányzik... 
Rengetegen kommenteltetek a videóhoz, köszönet érte. A legjobban talán egy lány szavai estek, aki azt írta, hogy büszke rám, és hogy legyen több önbizalmam, mert lenne mire. Köszönöm! És mindenkinek a biztató, kedves szavakat. Egyéb dolgok is körvonalazódnak a háttérben, de ezekről majd később...:)
Még délelőtt árkádoltam egyet, aztán mostam. Nem találtam meg a biogolyót, aztán meglett. A mosógépben volt. Most az ETO-mezemet nem találom. Van Böőr a hátán...:( :D
Ebédet az Ernestóból rendeltem. Szombaton meg vacsorát...:)
Kicsi tévé, meg face-trécs után kiballagtam ETO-meccsre. 0-0 az Újpest ellen, gyengus volt, pedig a helyzeteink megvoltak. Nem tudom, most egyáltalán bent vagyunk-e még az első tízben, de még mindig Horváth Feri-párti vagyok, főleg Pinyő ellenében... 
Az meg rejtély, miért nem voltak képesek 18.30 helyett 16.30-ra, a Vidi-Lokival megcserélve adni a meccsünket, ha már este 7-kor a kéziscsajok a BL-ben vitézkedtek...
Hazatérve levezető sör, facebook, vacsi-fürcsi-alvás... Fél 1-kor...:D
---
Ma reggel persze hulla voltam.
Meg kb. egész nap.
Reggel egy kedves-aranyos kollegina elmesélte, hogy megvette Nick Vujicic egyik könyvét. Nekem is illenék már elolvasnom...
Hm... Most azt nem fogom kifejteni, hogy virtuális élettársam mennyire szimpi. Úgyis tabuk vagyunk egymás számára...:)
A fürdőszobatűz idején segédkező kolleginámnak meg szülinapja van, ehelyütt is Isten éltesse őt nagyon sokáig!:)
Itthon vagyok, mindjárt lakótársamnak is megmutatom a videót.
A héten ugye csak szerdáig meló. 
Aznap este buli, a hosszú hétvégén fordítás, takarítás, lesz a program, meg persze Écsre is ki kéne nézni. 
Majd alakulnak a dolgok. 
Mára viszont ennyi voltam. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: