2014. július 6., vasárnap

Ilyenkor foci VB idején...

Múlt hét szombat. Kicsit visszakanyarodok az esküvőhöz!
Tök jó volt! Mármint... Ott ülök a Mátyás téren, kortyolgatom az update-meggylevet, egyszer csak kijön  a násznép. Egy lány integet nekem. 
Feltekerem a flakonra a kupakot. A lány elkezd futni felém, én sétálok. 
Aztán egy ponton találkozunk. 
A többit már írtam. Puszi-hogyvagymizujs-puszi. 
Akárhogy is számolom, hét év után kb. a harmadik rövid találkozásunk volt. De arra ép elég, hogy feldobja a napomat. Nagyon romcsi volt!;)
Utána már semmi különös, kaja, tévé, pihi. 
---
Vasárnap folytattam a pihenést, majd Ati barátommal találkoztam, pláza, Holló. 
Hazaérve tovább pihentem. Meg Rubicont olvastam.:)
Este a tévében valami Önök kérték, vagy hasonló műsorban a Csárdáskirálynőből adtak le egy részletet. 
Anyu kedvence volt. És mindig vasárnap szokott nálam aludni. 
Az idő minden sebet begyógyít. Meg elengedés. Persze-persze....:(
Foci VB. A kommentátorok Gundit kivéve tényleg egészen döbbenetesek... 
Tegnap -jobb később, mint soha...- rájöttem, hogy a ZDF-en is tudok meccset nézni. Khm... Valami Oliver Kahn nevű fiatalember volt az egyik szakkommentátor!:D
---
Hétfő. Időben beértem dolgozni. Időben haza is értem. Lepakoltam a bejáratnál lévő kisszekrényt. Üres cigis-, és tic tac-dobozok, számlák, blokkok stb... Amikor kimegyek az előtérbe, néha még ma is visszahőkölök, hogy milyen meglepően üres...:)
Lefűztem egy adag papírt is. Meg mostam. Meg bundás kenyeret sütöttem. Meg egy VB-meccset néztem. Meg beszélgettem a hajcsatos lánnyal.:)
Megszűnt az iwiw. Kértem időkapszulát, de nem kaptam meg..:( 
Már történelem, de azért hiányozni fog. Jópár emberkét nem ismertem volna meg, ha nem lett volna...:)
---
Kedd. Láttam egy srácot a buszmegállóban, akin ugyanolyan Kubica-basballsapka volt, amilyen nekem is van. Meg a Krisztinek. És ilyet feljegyeztem magamnak!:)
Fél 3-ig voltam. Kávéfőzőt vízkőtelenítettem, és életemben először sütöttem sütőben melegszendvicset. Ehető lett.:)
Este meccsek. Köztük a Fradi máltai vitézkedése. Hát az valami pazar volt...:)
---
Szerda. Előfordul, hogy örülsz annak, hogy valakit látsz. Aztán jön a keserű felismerés, hogy ti már tulajdonképpen nem beszéltek egymással... Ez van... 
Üzemorvosnál voltunk kollégámmal. Ment ám a diszkriminináció: neki letörölte a mellkasát az asszisztensnő, nekem magamnak kellett... :( :)
Ja, és szemüvegben (ablaküveg), elolvastam a nem használt jobb szememmel az egész számoszlopot. Lemegyek hídba!:D
Jelentkezett egyik unokatesóm, meg a párja. Jó néha hallani róluk, remélem, hamarosan itt lesznek a közelben!:)
Hm.... Azt hogy meséljem el, hogy jöttem vissza cigiszünetből, jött velem szembe egy kollegina, mosolygott egy hatalmasat, ami átragadt rám, még az irodában is vigyorogtam, mint a tejbetök, küldtem neki egy szmájlit messengeren, mire ő délután visszakérdezett, hogy többet mosolyogjon, vagy kevesebbet? Az ilyet nem lehet elmesélni..:)
Este németóra újdonsült nagynénivel, nagyon ügyes volt. 
Aztán sör a konyhában.
Meg vacsi-fürcsi-pihi-tévé. 
---
Csütörtök. Úgy volt, hogy összefutunk Zsófival, de halasztottuk a meetinget. Ugye az volt a terv, hogy eszünk is valahol, így nem volt itthon péksütim. 
Rendeltem hambit a Pingwinből. Jah, elmenni a Lidlbe túl egyszerű lett volna...:)
Meg Diósgyőr-meccset néztem. A DVTK 2-1-re nyert Debrecenben a Birkirkara nevű máltai csapat ellen. Mire a győztes gólt belőtték, még már aludtam.:)
Ja, meg gimis osztálytársammal is dumáltunk. Küldött nekem osztrák-német szótárat. Pazar.:)
Hm... A Göteborg hazai pályán ikszelt az Európa Liga-selejtezőben. Lehet, hogy mégis Luxemburgba megy az ETO?:)
---
Péntek... Úgy volt, hogy szabit kérek erre a napra... 
De aztán nem kértem, elég sok a meló, nehezen értem volna utol magam hétfőn... -ezt így mondják?:)-
Több okom is lett volna rá... 
Ebből csak egyik, hogy el kéne végre indítani a rokkantosításomat. Már egy éve, hogy hivatalosan nem vagyok fogyatékos. 
A múltkor utánaszámoltam, eddig kb. 300 ezer forintot buktam rajta...:(
Haha: aznap, amikor lejárt a fogyatékosságim, tavaly június végén megismertem virtuális élettársamat. Meggyógyítottál, basszus!:)
Egy év, csak facebookon nagyjából 13 ezer váltott üzenet. Ez napi szinten több, mint harminc. Ha már így számolgatunk.:)
És sikerült munkaügyben összedolgoznunk. Meg is kérdezték, hogy ismerem-e őt. Meg őt is megkérdezték, hogy ismer-e engem. Hogy mik vannak?:)
Meló után elmentem Lidlbe bevásárolni. Vettem lengyel teaport. Kolesz óta nem ittam..:)
Hosszú hetek után sikerült vennem kockacukrot. Így napzáró kávémba már azt raktam. Jah, pakolás közben a kockacukros dobozzal sikerült lelöknöm a kristálycukros dobozt. Az egész a földön landolt. Káromkodtam egy ízeset, majd felsöpörtem. És irigyeltem a saját problémáimat... 
Este a 6-os meccset megnéztem, a 10-esen bealudtam...
---
Szombat. Ehhh... De hüle egy nap volt...
Elmentünk cimborával ETO-bérletet hosszabbítani. Utána  a Stadion Sörözőben megittunk két sört. Mert egy sör nem sör. Ja, nem azért, hanem mert két ember, két kör...:)
A múltkor egy leányzó megkérdezte, hogy ilyenkor foci VB idején nálam minden a fociról szól-e. Mondtam neki, hogy ilyenkor igen. Majd vártam, hogy leszakadjon a plafon.:D
Ja: a következő bajnokságban újra Adidas-mezben játszik focicsapatunk. A kézislányoknak igen jó mezeket csinálnak, a focimezeik szerintem elég átlagosak. Remélem, rám cáfolnak...
Kalmár Zsoltit meg a hírek szerint eladtunk a német másodosztály nagy terveket szövögető újoncának, a Red Bull Leipzignek. Hát nem tudom, még legalább egy évet maradhatna...
Aztán eszembe jutott, hogy 5-e van, lejár a buszbérletem. Ezért bebuszoztam a belvárosba, a szökőkútnál vettem újat. A bankkártyás fizetés mókás volt: tegye be a kártyát, vegye ki, tegye be, vegye ki, tegye be, vegye ki... Aztán fizettem készpénzzel.:)
Postafordultával jöttem is haza. Vagyis 14-esfordultával.:)
A buszon valahogy találkozott a tekintetünk egy leányzóval. Szerelem volt első látásra. Na persze: azzal a tipikus "mitnézeltenyomorék?"-nézéssel kapta el a fejét..:/ :)
Pedig tapasztalatom szerint ha valamilyen focis, vagy Forma-1-es szerkóban vagyok, akkor egy idegen számára nem a "nyomicsávó" vagyok, hanem a sportrajongó.
Miközben ezen filozófáltam, rám köszönt egy nagyon szép leányzó. Először csak azt hittem, hogy csak hasonlít egy ismerősömre, de akkor miért is köszönt volna rám?:O Persze, hogy ő volt, akihez szerintem hasonlított.:D
A call centerből ismertem, ennek is már vagy... Jó sok éve... És arra emlékszem, hogy többször panaszkodott, hogy nagy a hasa...:O :)
Hazatérve még két sört megittam, meg megnéztem a Forma-1 időmérőt...
Délután 4-kor még csak sör volt bennem. Meg kávé. Meg ásványvíz..:D
Rendeltem kaját az Ernestóból. Jól is laktam. Ki is dőltem.
Sikerült az a bravúr, hogy ezúttal az este 6-os meccset aludtam végig, a 10-est viszont láttam. Azért van Gaal húzása, a kapuscsere a hosszabbítás végén nem volt semmi.
Írt egy gimis osztálytársnőm. Egy régesrégi eseményre reagált.
1997 nyara. Se olimpia, se foci VB nem volt.
Arra viszont emlékszem, hogy a Magyar Nagydíj napján mentünk nyaralni Csopakra. Lui barátommal fel is vetettük videóra.
A kazetta máig megvan. Igen, Villeneuve nyert, Damon Hill pedig az Arrows Yamahával hova tűnt.
Egyébként: már több mint fél éve volt a tűz a fürdőszobában. Akkor tényleg lepergett előttem az életem. Igen, a "namostakkorfelrobbanokapics.ba-érzés". Azóta olyan ízek-hangulatok-események jutnak eszembe, amiket rég elfeledettnek gondoltam.
Mostanában meg egyre több ismerősöm bukkan fel a múltból Már arra is gondoltam, hogy lehet, hogy hamarosan meghalok, és a sors még ad egy esélyt a búcsúzkodásra.
Na jó, ez persze talán nem igaz. De azért misztikus.
---
Ma csak Nemzeti Dohányboltban jártam. Az eladólány padtársam volt általánosban.:) Meg sportért a kúton.:)
Hazaérve felmosás, mosás, sütés-főzés.
Haha: tyúkhúsleves fodrostésztával (zacskós), meg minipizzák.
Utóbbinak négy napja lejárt a szavatossága. Abban bízom, hogy mivel végig fagyaszóban volt, nagy bajom nem lesz tőle.
Ha meg elkapom ezt a butulizmust, vagy mit, akkor a győri intenzíven jó kezekben leszek...:)
A Forma-1-et elaludtam. Hamilton nyert, Kimi hatalmasat esett, Alonso és Vettel meg óriásit csatázott. Az ismétlést igyekszem megnézni.:)
---
Jövő hét. Hát most szó szerint minden napra lesz valami program, nem fogok unatkozni.:)
Úgyhogy majd mesélek. Mára viszont ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:) 

Nincsenek megjegyzések: