2014. július 22., kedd

Visszatérés

Elég hosszú idő után írok újra bejegyzést, tehát visszatérés. 
Több év kihagyás után voltam újra Becsvölgyén, tehát visszatérés.
Tegnap hazajöttünk Becsvölgyéről, tehát visszatérés.
Holnap megint megyek dolgozni, tehát visszatérés. 
Szerintem indokolt a cím!:)
---
IGEN: vasárnap sikerült végignéznem a VB-döntőt. Az m1 eleinte nem jött be nálam, így az ARD-n követtem a közvetítést, az ünneplést is megnéztem. 
Hát valahogy az ETO BL-győzelme, bajnoki címe után azért euforikusabb volt a hangulatom. Nem is beszélve a vízilabdás fiúk tavalyi VB-győzelméről. 
Azt a napot végigbeszélgettem facén egy leányzóval, akivel már nem tartjuk a kapcsolatot. Ettől aztán rossz kedvem lett... Hát igen, a sport az ilyen érzelmes dolog...:( :)
Ja, meccs közben ásványvizet ittam, és marcipánt ettem, szóval teljesen megadtam a módját!:)
---
Hétfő reggel sikerült felkelnem, időben beértem dolgozni. 
Fél 3-ig voltam, aztán estig aludtam, olvastam. 
Majd tévé, fürcsi, vacsi. Meg alvás. 
---
Kedden fél 4-ig voltam dolgozni. Melóból az ETO Parkba mentem, adtam fel a postán csekkeket. 
Aztán találkoztam Rékával. Írnám, hogy kávéztam, de ezúttal kávé helyett Marlenkát kértem a limonádéhoz. 
Nagy divat a citromos sör, úgyhogy egy sörrel öblítettem le itthon a limonádét.:)
---
Szerda reggel egy jó nagy eséssel indítottam a napot, rá is hoztam a frászt Pista kollégámra és párjára. Röhögnék is a dolgon, ha Becsvölgyén nem estem volna egy akkorát, hogy még mindig fáj a hátam. És nem is emlékszem rá... :( :D
Hazatérve mostam, később meg meglátogatott egy gimis osztálytársam, beszélgettünk egy kicsit.:)
Ja, és felmosás, porszívózás is volt, mert csütörtökön nálam tartottuk a meccs előtti bemelegítést.:)
---
Csütörtök. Szóval meló után hazaéjöttem, és vártam a többieket. 
Közben sikeresen összetörtem a kávékitöltőt, mert a kávéfőző mellett volt töltőn a telefon, és meg akartam nézni, hogy nem kerestek-e a cimbik. 
Aztán csak ideértek. Sörözgettünk-beszélgettünk. 
A meccsről nem is érdemes írni. 3-0-ra nyert a Göteborg, a visszavágó csak formalitás. 
A vereség megbocsátható dolog, de az akaratgyenge játék nem tartozik ebbe a kategóriába. 
Pár perccel a meccs vége előtt hazaindultunk, ilyenre nem is nagyon emlékszem.
Itthon még egy levezető sör lecsúszott. Egy. Pedig az nem sör...:)
---
Pénteken nem dolgoztam, mégis időben keltem. Indultunk ugyanis a kórházi cimborákkal, vagyis inkább barátokkal Becsvölgyére. 
Reggel pakoltam össze, szerencsére semmit nem felejtettem el, jöttek értem. 
"Nem lehet papírra írni, egyszerűen érezni kell."
Ez tényleg olyan. Főzőcskézések, beszélgetések, röhögések, depizés, iddogálás, táncitánci.
Minden nap egy séta a "kólázóhoz", fagyi oder sörike, csobbanás a kustánszegi tóban...
Hm... Ezúttal a fekete-fehér-igen-nem jelentette az újdonságot, foci is több volt a szokásosnál, és csak egy este eseményeiben vannak sötét foltok. Az utolsóéban. Az is szokatlan, az már lájtosabb szokott lenni. 
Ja, mert most megtartottuk a saját fröccsfesztiválunkat. Kihelyezett tagozat.:D
Hétfő reggelre elég komoly hátfájásra ébredtem. 
Vagy tényleg elestem, amire nem emlékszem, vagy a vetődések a hepehupás talajon tettek be neki, vagy a kicsi a rakás...:/ :)
Tegnap viszonylag későn értünk vissza Győrbe. 
Kipakoltam, kaját rendeltem, fürödtem, aludtam. 
Meg megfagyott egy doboz tej a hűtőben. :O Annyira meglepődtem, hogy rátettem egy be nem fizetett csekkre... Ami meg reggelre szarrá ázott... :( :D
---
Szóval ma nem dolgoztam. 
Csak újságért mentem le, amúgy pihentem, mostam, ruhákat rendezgettem, olvastam... 
Most még majd képeket válogatok, de az biztos, hogy erőteljes cenzúrát kell alkalmazni! :)
---
Holnap német. Aztán valamikor el kell mennem apánk telefonjáért, és kivinni neki Écsre. Hétvégén meg ugye Forma-1 Magyar Nagydíj. 
Szabi meg majd augusztus 11-től. Egy hét. 
---
A Becsvölgyén hallott legjobb viccet nem mertem kiírni facebookra. Ide viszont leírom!:D
Két pasas bemegy a bordélyházba. Közlik a madammal, hogy csak 500 forint van náluk. 
A madam persze megmondja nekik, hogy ennyiért rendezzék le egymással a dolgot.
Ez meg is történik a parkolóban. 
Mikor a madam látja őket visszajönni, megkérdezi, mit szeretnének. 
Hát fizetni. Mi mást... 
Pff... :D
---
Fotópályázat lányoknak: "írjátok/írassátok fel" a hátatokra naptejjel, hogy GosziBlog, majd a képet küldjétek el a gosziblog@freemail.hu címre. 
A beküldők között értékes nyeremények kerülnek kisorsolásra!;) :D
Látod, meghirdettem!;)
---
Mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: