2014. július 24., csütörtök

Hát igen

Kedden délután még átjött egy cimbora a tavalyi Magyar Nagydíj óta ideiglenesen itt állomásozó cuccaiért, picit beszélgettünk, aztán pihengettem.
Elég nagy volt a kontraszt, csendben ücsörögni az üres lakásban az elmúlt napok eseménydús pörgése után... Szar volt, na... 
Aztán még a kajajegyeimet kerestem... Hétfőn még azzal fizettem, most meg nem találom... Amilyen düddő vagyok, simán elképzelhető, hogy kidobtam...
Este egy 1988-as Beatrice-koncertet néztem. Elég furcsa volt, na... 
Egy '90-es évekbeli koncertjük, a Gyermekkorunk lexebb dalai című albumhoz kapcsolódó, az nagyon tetszett, még videón is megvolt...:)
Na, nem mintha olyan túl sok koncerten jártam volna életemben...
És este volt még egy meccs is az U19-es EB-n: Magyarország-Portugália 1-6. No comment... Inkább...
---
Tegnap már mentem dolgozni. Busszal mentem, mégis elég korán beértem. Nem unatkoztam, elég sok dolgom volt a három szabadnap után.
Hm... Tök jól esett, hogy többen is megdicsérték a becsvölgyei képeket, megkérdezték hol voltam, kikkel, meg ilyenek...:)
Volt egy érdekes beszélgetésem valakivel. A válásáról. Érdekes volt, és elgondolkodtató. És nagyon jól esett, hogy a bizalmába fogadott. Nem, nem voltam lelki szemetesláda...
Volt még egy érdekes beszélgetés. Felkeltem a székemből, és megjegyeztem, hogy "egyebek mellett azért szar mozgássérültnek lenni, mert senki nem kérdezi meg, miért megyek olyan furcsán, ha fáj valamim..." 
És nagyot nevetett rajta. "Mert" és tudott rajta nevetni, ez tök jól esett.:)
Amúgy tényleg rohadtul fáj a hátam, remélem, pár nap múlva elmúlik...:/
Hm... Azért persze másról is folyt az eszmecsere!:)
Délután 5 után értem haza. Először pofára ejtettem az mp3-lejátszómat, még a gombjai is kiestek...:O
Aztán neteztem. Felfedeztem a Budapest Bár legújabb albumát, nagyon tetszik, egészen belefeledkeztem a dalokba. 
Van a Húszezer éjszakás kaland című szám! Azt szoktam mondani, hogy egy magamfajta Little-kóros nyominger alkatilag alkalmatlan az egyéjszakás kapcsolatokra. Húszezer éjszaka viszont majdnem 55 év...:O Na ahhoz meg már öreg vagyok..:)
Ja, és Tkyd Semmi baj című száma! Az is biglájk, főleg, hogy a zenei alapot egy munkatársam készítette!:)
Na igen, elég szerteágazó a zenei ízlésem!:)
Az est fénypontja a bundáskenyér-sütés volt. 
Egy tojást összetörtem. Semmi gond, úgyis azon agyaltam, hogy négy vagy öt tojást üssek-e le. Ez a kérdés megoldódott...
Persze felmostam. A járólap csúszott. Az egyik kenyeret beleejtettem az olajba, akkor rám fröccsent. Egyszer meg véletlenül vizes villával nyúltam a serpenyőbe, na akkor azt hittem, megint jöhetnek a tűzoltók... 
De szerencsére túléltem, és a kaja is finom lett...:)
---
Ma is sikerült időben felkelni, de csak 6 fele indultam el itthonról. 
Neteztem, zenéket pakolásztam. Nem vagyok százas, tudom!:)
Egy kollégával összefutottam nálunk a megállóban. Ő amúgy gyalog ment. 
Kollégám meglepve tette szóvá, hogy én mennyi csajt ismerek a cégnél! Hm... Hát valóban nem keveset. 
Ehhez képest ma összetévesztettem az egyik lányt a másikkal, csak egy kicsit voltam égő.:D
Egy másik meg felkeltette a figyelmemet. Lövésem sincs, ki ő, de a cigiszünetekben végig telefonál. Ami az álmoskönyvek szerint azt jelenti, hogy van pasija. Tehát nem pálya.
Haha, nem mintha bárki más pálya lenne... Ahogy eddigi pályafutásom mutatja...
Önirónia. Az kell. Mondtam már? Mondtam!:)
Egy olyan lányról mondták, hogy szingli, meg hogy ismerkedjek meg vele, hogy... Hogy ha bárki azt gondolná, hogy én azt gondolom, hogy lehet köztünk valami, már a puszta gondolattól röhögőgörcsöt kapna. Magamat is beleértve. Nem egy ligában játszunk, na..:)
A múltkor írtam a boldogság szintjeiről. 
Keresem a szintemet...:D
Hehe... Ez elég keszekusza napleírásra sikeredett.:)
Ma már csak pihi van napirenden, este 7-től meg valahol neten jó lenne követni a Göteborg-ETO meccset. Amit jó lenne 4-1-re megnyerni!:D Akkor talán még sört is innék, pedig jelen pillanatban baromira nem kívánom.:)
---
Annyira keddi hangulatom van..:O Pedig ma már csütörtök volt...:)
Holnap meló után elmegyek fater telefonjáért, aztán szerintem este ki is viszem Écsre. 
Délelőtt jövök vissza, a Forma-1-re vissza kéne érni. Mert a Magyar Nagydíj az mégiscsak Magyar Nagydíj. 
Az NB1 is kezdődik, ha jól tudom, vasárnap Paks-ETO. És nem kocsmában nézzük. Csak ha ma nyerünk 4-1-re. Valamit valamiért!:)
És mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: