2013. október 23., szerda

Tikfuvar

Vasárnap délután jó volt magyar sport-, és kézilabda-rajongónak lenni. Simán nyert a BL-ben a Fradi, az ETO, és a Veszprém is. 
Aztán az ETO nyert fociban Újpesten, így teljes volt az öröm. Mondjuk szerintem utóbbi meccsen ifj. Knézy Jenő kommentátor be volt szívva, vagy ilyesmi, mert összevissza lökte a hülyeségeit...:)
Bekeményített a Nemzeti Sport: a hollandok elleni vereség után szigorúbban osztályozza az NB1 és NB2 játékosait. 
Fura... Szerintem gyerekes lépés... Vagyis -sajnos- nem tudom elképzelni, hogy a játékosok csak azért kezdenek el hajtani, hogy "húúvazze nehogy megint 4-est kapjak a Nemzeti Sporttól..."
Furán néznek ki ezek a gyenge osztályzatok, főleg úgy, hogy a bírók érdemjegyei változatlanok maradtak...:)
Érdekes volt még a Bundesligában történt eset, amikor is a Hoffenheim-Leverkusen meccsen a bíró megadta a vendégcsapat játékosának, Stefan Kießlingnek a gólját, amikor is a labda az oldalhálón keresztül jutott a kapuba.
Mókás, hogy a játékos még fogta is a fejét, hogy mekkora ziccert hibázott, a bíró mégis megadta a gólt...:) Ide kattintva meg tudjátok nézni, bár a kommentátor nem tudom, milyen nyelven beszél, ezt dobta a google!;)
Este kicsit felhúztam magam, vagyis inkább felb*sztam az agyam egy ismerősöm butaságán, az öregdiák-találkozós fényképekkel kapcsolatban. 
Szerencsére egy kollegina segítségével viszonylag sikerült lehiggadnom. Pedig kevésen múlt, hogy elküldjem a srácot a búsba!:)
Ja, és néztem a Sebestyén Balázs és Vadon Jani-féle Vundersőn és szuperszexi-t, hát a második adástól sem voltam elájulva...
A Showder Klubot meg áttették vasárnap estére...:O El is aludtam még előtte...:(
---
Hétfő. Heh... Hihetetlen, hogy mennyire jó új cipőben sétálni. Kb. olyan, mintha új lábam lenne!:) Azért kellett megállnom szusszanni, mert túl gyorsan mentem!:)
Szóval jól indult a hét.
Kiderült, hogy nyertem tippmixen, és még két puszit is kaptam egy szülinapos kolléganőtől.:)
Meló után hazajöttem, pihengettem.
Este diétát terveztem, a szokásos négy-öt szendvics helyett csak három zsemlét vettem.
Aztán ahogy szemezgettem velük, megéheztem, sütöttem öt tojásból szalonnás-hagymás rántottát. 
Ennyit a diétáról....:)
---
Tegnap meló után elmentem a plázába. Este fél 7-kor fogorvoshoz mentem, előtte a Lipótiban "hesszeltem". 
Jó idő volt, a teraszra is ki lehetett ülni. 
Töltöttem ki lottót, tippmixet, és felvettem a "hatalmas" nyereményemet. 
Kedvenc ottani pultosleányzóm volt a lottós pultban, meg is jegyezte, hogy a nyertes szelvényt is nála adtam fel, most meg az újak mellett pénzt is nyom még a kezembe.:)
És Kutyával is tudtam beszélgetni, mert észrevett a teraszon, és lepihent egy kávé erejéig. 
Hm... A pláza közepén egy túlsúlyos roma asszonyság táplálta csupasz kebléről csemetéjét...:O Én meg sokkot kaptam..:O XD
Aztán fogmosás, és irány a fogorvos.
Fogkőleszedés és polírozás volt a program.
Azt mondta a doki, hogy nem fog fájni, csak egy kicsit rezegtet. 
Annyira rezegtetett, hogy még ma is fájt egy kicsit a fejem...:O :D
----
Ma úgy volt, hogy kimegyek Écsre apuhoz.
Aztán átgondoltam a menetrendet, és úgy döntöttem, hogy szombaton megyek ki.
8-kor keltem, ébresztőóra nélkül.
Pihentem, tévéztem, olvastam. Ebédre sütöttem pesztós melegszendvicset, hozzá főztem friss teát.
Most majd picit kimegyek biciklizni.
Aztán fürcsi, vacsi, pihi, tévé. Holnap meg megint meló.
Lesz a Tanú a tévében!:) Egyik kedvenc filmem! Meg még pár érdekesnek ígérkező '56-tal kapcsolatos film.
----
Holnap meló után fogorvos.
Péntekre is kéne találni valami elintéznivalót, bár szerintem nagyon péntek lesz.
Szombaton meg kimegyek Écsre.
A mókás része a történetnek az, hogy apu felszámolta a tyúk-készletet (szerk.: mármint állományt, csak ez a szó nem jutott eszembe. :) ), és busszal be kell hoznom egy pucolt tikot.
És nem lesz többé friss házi tojás...:(
A nemmókás rész pedig, hogy hétvégén lesz Anyu halálának első évfordulója.
És azért jobb, hogy akkor megyek ki apuhoz, mert ő sem, és én sem leszek egyedül. Egy kicsit.
Ha ma mentem volna, akkor hétvégén kb. vasárnap este fél 7-ig egyedül lettem volna. És szerintem nem leszek a topon hangulatilag a hétvégén.
Bár ez érthető....:(
Vasárnap este fél 7-kor pedig az ETO Parkban vendégszerepel a Felcsút. Vagyis a Puskás Labdarúgó Akadémia FC.
Azaz PFLAFC.
Na, ez megint mókás lesz!:)
És mára ennyi voltam.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: