2013. október 13., vasárnap

Nekünk 8...

Egyébként posztolnék én hétközben is. De vagy fáradt vagyok, vagy lusta, vagy ügyintézek. Vagy facebookon csüngök...:P
A múlt vasárnap hátralévő részét is többnyire a gép és a tévé előtt töltöttem. Örültem, hogy a Fradi foci-, és női kézilabda csapata is kikapott. Igen, utóbbiak a BL-ben, tehát külföldi csapat ellen. De ama bizonyos vesztett BL-döntőnk után, amin a fradisták annyira örömködtek, nem csinálok ebből túl nagy lelki kérdést.
És még az mp3-lejátszómra töltögettem zenéket.
Ez már egymásután a harmadik Sony lejátszóm, de nem vele maradéktalanul megelégedve, vannak hülye funkciói...:/ :D
---
Hétfő reggel fel kellett hívnom a dokit, akit apunak "kiszemeltünk". Elértem, de nem jutottunk előbbre, mert nem talált apánkról a rendszerben semmit.
A "nagy lehetőség"-nek sajnos lőttek, nem megyek Brüsszelbe... Az én hibám, nem tudtam megírni a pályázatot. Nem tudtam miről írni, tiszta "hablaty-bablaty" lett az egész...
Meg érdeklődtem, milyen támogatás(ok) jár(nak) nekem fogyatékosságom okán. 
Hát, ez egy elég mókás történet. Vagyis inkább tragikomikus. 
Ha okosabb leszek, mesélek!:)
Este meg Kék fényt néztem. Ha hétfő este, akkor ez "alap". 
Még akkor is, ha utána nem tudok aludni...:/ :D
Ja, és beköszöntött a hideg. És meg is fáztam...:/
Azóta se bírtam igazából kilábalni belőle...:(
---
Kedd reggel majdnem lelöktek a buszról leszálláskor. 
Nem értem, miért a kapaszkodó kezemet "kitépve kell előzni. Ez számomra az élete egyik nagy rejtélye...:/ :)
Amúgy tök vicces volt, láttam egy ismerős leányzót a buszon, egy nagyon csini barátnőjével. Nem akartam írni neki, hogy hogy hívják a lányt, teljesen feleslegesnek tartottam.
Az ismerőseit végigböngészni pedig lusta voltam.
Viszont az adatlapjára a csaj épp posztolt valamit, így megtudtam a csaj nevét. Ennyi a sztori...:)
Egyébként csajok terén semmi változás. 
Mármint vannak lányok, akik tetszenek, vannak lányok, akik társaságában jól érzem magam... De semmi többről nem tudok beszámolni.:( :)
Egyelőre tehát stabilan aktív a "lonely hero"-üzemmód. 
És nem is nagyon van változás kilátásban.
Azt nem mondom, kiszemeltekben nem lenne hiány, dehát no way...
Jött ám a károgó portásbácsi...:/ :D
Hajjaj, a válogatott meccs miatt mit fogok kapni tőle? Bele se merek gondolni...:)
És lemondott Klement Tibor, az ETO ügyvezetője. Vagy mije...
Annyira nem csipáztam. De nem vele van a legnagyobb baj a klubnál...
Meg aztán ahogy olvasom, a tulaj cége is megingani látszik. 
Remélem, hogy nem kell hamarosan megye III-as ETO-meccsekre járnunk...
De ha úgy lesz, megyünk, az nem kérdés...:/ :)
---
Szerdán már tényleg éreztem, hogy cudarul megfáztam... Köhögök, folyik az orrom, és egyelőre nem nagyon javul a helyzet...
Forró tea, Coldrex, Centrum, C vitamin, negró, halls cukorka a gyakori menü. Szóval küzdök...:)
Szerdán hosszú idő után először főztem filteres teát. Tavaly valahogy nagyon rá voltam állva a ezekre a Saga-féle párnácskákra. De most megint filteres készül...:)
Este Érd-ETO női kézilabda a tévében, bár inkább csak hallgattam.
---
Csütörtökön munka után Árkád. 
Megvan az új aksi a telefonomhoz. Még nem cseréltem ki.:)
Vettem C-vitamint, Centrumot. 
Meg cigit...:/
Este BL-meccset játszott a Veszprém, de sajna teljesen kiment a fejemből...:( 
---
Pénteken meg a plázába mentem meló után. 
Adtam fel lottót, meg megtettem tippmixen a magyarok hollandiai győzelmét. 
Picit bíztam is a csodában, meg aztán a 9,4-es szorzó miatt 300 forintot megért. 
Nem jött be. Nagyon nem. 
8-1-re kikapott válogatottunk Amszterdamban. 
Ez szégyen és gyalázat. Azt nem írom, hogy minősíthetetlen teljesítmény, mert ezt még csak teljesítménynek sem lehet nevezni. 
Beteg a magyar foci. 
Nagyon régóta. 
A '86-os szovjetek elleni 0-6, a '97-es jugók elleni 1-7 mellett ez a meccs is elfoglalta helyét a szégyentáblán.
DE: a 10 millió szövetségi kapitány országa vagyunk. Szóval nem meglepő, hogy erről a meccsről mindenkinek van véleménye. 
Aki leszarja a focit, annak is. 
Akit a győztes meccsek nem foglalkoztatnak, de most "szót kérnek". Nincs ezzel baj, szólásszabadság van. 
De én például nem foglalok állást olyan témákkal kapcsolatban, amik nem érdekelnek. Vagy amik irritálnak...
Meg az is mókás, hogy ezt a vereséget sokan Orbán Viktor személyes vereségeként értékelik. Stadionok így, stadionok úgy, meg ilyenek...
Nem tudom. Szerintem nem 3 éve szar a magyar foci. 
A Bozsik-programok meg nem a jelenlegi kormány állította le...
Na de mindegy...
Fiúk, ez nem volt szép...:(
---
Szombat reggel felkeltem Forma-1-et nézni. Japán Nagydíj, újra Red Bull-dominancia.
Aztán felhívott apám, hogy kimegyek-e hozzá a leleteiért. 
Mondtam, hogy nem fog menni, mert meg vagyok fázva, kúrálni szeretném magam. 
Hát nem örült neki. 
Persze megértem, igaza van, de a stílus és a hangnem nem tetszett. 
Lemondtam az écsi mozgássérült autóversenyt is.
Délután 3-ra értem a vidékibe, és 4-kor ment a busz. 
Apu odaadta a leleteket, picit beszélgettünk, átfutottam a Kisalföldeket, meg megnéztük együtt a híradót. 
Na, ez megint olyan dolog, hogy abban a fotelban ültem, ami Anyu helye, és még mindig néztem néha az ajtót, hogy nem jön-e be a konyhából... 
Kegyetlenül hiányzik...:(
A 20.50-es busszal jöttem vissza. 
És bekapcsoltam a konvektort. 
Apu mondta, hogy nem baj, hogy nem nézte át szerelő, ha gázszagot érzek, kapcsoljam ki. 
Leporolni meg nem kell, az első begyújtáskor kiég belőle a por. Hm, milyen igaz...:)
---
Ma reggel 6-ra volt beállítva ébresztés, hogy el tudjak menni a Forma-1 előtt sportért.
Persze. 8.48-kor keltem. 
Mire a kávé-mosdás-vécé megvolt, már majdnem Vettel vezetett. És nyert is...:/ Jaj, de unom már...:/
Futam után benzinkút. 
Aztán mostam. 
Aztán megnéztem a győri jótékonysági kosárgálát. 
Más apropó mellett még mókásabb rendezvény lett volna....
Utána mosogattam.
Felsöpörtem.
Lasagnét sütöttem alumínium tálcában. Na, az mókás volt. 
Kiszedéskor nem találtam rajta fogást, így ráccsal együtt vettem ki a sütőből. 
A konyharuha persze megcsúszott a kezem alatt. Belemarkoltam a forró rácsba. A lasagne majdnem a földön landolt, valahogy térddel sikerült feltolnom a kávéfőzőre...:)
A sütőpapír elszakadt, persze megszokásból összegyűrtem. Égette is a tenyerem, meg szét is porladt...:O XD
Szóval köhögök, folyik az orrom, de emellett a két kezem kb. négy helyen ég, mint az állat...:O
De a kaja finom lett. És néztem közben a Pop csajok satöbbit. Még mindig hatalmas film...:)
Valaki azért megírhatná, hogyan kell alumíniumtálcát megfogni....:D
Ma még lájtos vacsi, fürdés, kis baráti segítség, meg pihi. Meg Fradi-Podgorica.
---
Ma egy éve volt Anyunak az az osztálytalálkozója, amit ő szervezett... 
Két hét múlva már nem élt...:(
---
Holnap hétfő.
Kéne menni cipőt venni, postára, kórházba, bankba, még egy bankba, Államkincstárba, stb. 
Kicsit kezd sok lenni...:/
Szombaton Pest, talán tali Krisztivel is. Még írnom kell neki.:)
 De mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: