2013. október 6., vasárnap

Kabát, pulcsi, vöröshagyma

Szerdán délután/este a poszt megírása után már semmi érdemlegeset nem csináltam. Vagyis elkezdtem nézni a stern TV-t az RTL-en, de elaludtam rajt...:/
Nem tudom miért, de vonzom az ETO-s károgó emberkéket. Négyet-öten vannak, és egymástól függetlenül minden egyes -főként vesztes- ETO-meccs után megállítanak, hogy de szar meccs volt, meg az aranylábú fiúk így meg úgy, meg bezzeg a Verebes idejében... Rohadtul unom, és nem értem, mi ebben a jó? 
Elolvassa az eredményt az újságban, jóesetben megnézi a meccset a tévében, komolyabban nem érdekli, de azért kötekedni jó. Hihetetlen...
---
Csütörtök délután tesómék értem jöttek. Tartottak egy kis franciaországi élménybeszámolót. Kaptam meglepit is, egy Eiffel-tornyot formázó kulcstartót, és a gyűjteményemet tovább bővítve egy Paris SG-sálat. Hatalmas rejtély, hogy mit jelképez a csapat címerében a babakocsi. Mondjuk az is elképzelhető, hogy nem is az.:)
---
Péntek. A héten felvettem azt a rossz szokást, hogy időben felkeltem, aztán még 1-1,5 órát itthon olvastam-tévéztem-rádióztam-neteztem. 
Kétségkívül jó dolog kicsit "éberebben" elindulni dolgozni, és nem a buszon ébredezni. De azért elég időigényes tevékenység.
Reggel ismét megküzdöttem a bérletkiadó automatával, valahol mindig elakadtam, és a végére már majdnem odafagytam a masina elé...:/ :D
Kettőkor dobbantottam melóból. Kihasználtam, hogy ünnep van a németeknél. Vagyis volt csütörtökön, de persze pénteken is majd' mindenki szabin volt...
Elindultam a Vendelinbe, lottó-, és tippmix-szelvényem összeállítása céljából. 
Mentem-mentem, majd egyszer csak egy hatalmas csattanást hallottam-éreztem.
Pár tizedmásodpercig talán még az eszméletemet is elvesztettem, majd azon gondolkodtam, hogy vajon mi is történhetett.
Hát őőő izééé: senkitől nem zavartatva nekimentem a járdán egy oszlopnak...:/ :D 
Még formástestű kiscica sem volt sehol, csak úgy spontán elbambultam...:)
Miután rendeztem soraimat, betértem a krimóba, összeraktam a lottót-tippmixet, és távoztam.
Vagyis... Olyan jó zene szólt a Vendelinben, hogy meg kellett kérdeznem a pultos (tulaj?) srácot, hogy az mi az...:) Budapest Bár. 
Régi magyar slágerek, cigányzenei alapra, vagy mire. Szerintem zseniális.:)
Egyébként tudom, hogy nem újdonság, de hozzám még csak most jutott el...:)
A lottózóban találkoztam sógornőm öccsével. Mondta, hogy túl rizikós a tippmixem. Hát igaza is lett...:/ :D
---
Szokásomtól eltérően két közéleti témát érintek most.
Az első: azt mondta Gyurcsány Ferenc, hogy aki nem értette a szobordöntés szimbolikáját, az vagy vak, vagy süket. Nos, én mozgássérült vagyok. A szobordöntést értem. Az rendben is van. De a "kvázi-lefejezés" -Orbán hungarocell-szobra úgy volt kitalálva, hogy ledöntéskor leessen a feje...-, rugdosása, késsel szabdalása már igencsak gusztustalan.
Sajnálom ezt az országot, ha egy Dopeman az ellenzék egy jeles képviselője lehet.
Ők most nem Orbán, hanem Bajnai szobrát döntötték le.
A második: a Soroksáron futás közben brutálisan megtámadott, megerőszakolt és megölt nő esete kapcsán azt írta, egy futóegyesület elnökségi tagja, hogy a családanya azt kapta, amit megérdemelt. Minek hősködik? Miért megy sötétedés után futni? - teszi fel a kérdéseket.
Azóta természetesen elnézést kért, lemondott, elhatárolódott saját szavaitól, meg ilyenek.
De akkor is az apja f@szát!
Már nagyon unom, hogy az ilyen senkiházi bűnöző férgektől való félelem kell, hogy irányítsa az emberek életét.
Ne fuss arra, mert megtámadnak, ne menj arra, mert veszélyes környék, ne menj biciklivel, mert ellopják... Undorító...
Nem is beszélve az ilyen otromba megnyilatkozásokról...
És egy kis bulvár-bónusz: Szebeni István, a királyi tévétől  káromkodás miatt kurtán-furcsán elbocsátott híradós Győrbe igazol, és az Oxigén Tévé híradóját fogja vezetni. Nem semmi...XD
---
Szombat. Hm... Hiperaktív nap volt...:)
Reggel a kórházban kezdtünk tesómmal.
Apámnak kell orvost szerezni, és egy olyan doktorral beszéltünk, aki engem már többször megműtött.
Szerencsére emlékezett rám. Vagyis ránk.:)
Aztán kimentünk a piacra. Három dolgot vettem. Nem fogjátok elhinni: télikabátot, pulcsit, meg vöröshagymát...:)
Megvolt persze a piacon kötelező kajálás is, meg kávé a kedvenc kávéárus bácsinál...:)
Ezután Árkád. Megnéztem a telefonokat. Kerestem külső vinyót, meg mp3-lejátszót. Egyiket sem találtam. Aztán ebédeltünk.
Utána tesómmal hazajöttünk, és én mentem is tovább, 2-kor kezdődött az ETO-Pápa.
4-1-re nyertünk. Nem volt jó meccs, Pinyő mester szerencséje, hogy a győzelmet soha nem kell megmagyarázni.
A második félidő elején öt perc alatt lőtt három gól miatt tényleg nincs miről beszélni. De annyira tényleg nem volt sima...:)
Jaj: a kezdőrúgást egy 2,5 éves kisfiú végezte el, akinél agytumort állapítottak meg.
Már túl van a műtéten, a leletei nagyon jók, persze a teljes gyógyulás még messze van.
Szép gesztus volt, hogy a pápaiak kapusa-csapatkapitánya egy Pápa-sálat adott a kissrácnak!
Meccs után még egy sör Attilával a Borvirágban. Aztán hazamentünk.
Aztán Lidl.
Vettem ezt-azt.
A kijáratnál egy koldus elkérte a bevásárlókocsit.
Tesóm poénból megjegyezte az amúgy már láthatóan nem szomjas emberkének, hogy igyon a mi egészségünkre is. Persze jött a válasz, hogy ahhoz még ki kéne egy kicsit egészíteni a kapott százast. Pff...XD
Tankolás. Meg dohánybolt. Mutattak egy költséghatékonyabb cigit. Persze ugyanolyan drága, egészségtelen, büdös.. De olcsóbb. És legális.:)
Felcuccoltunk a lakásba, és a változatosság kedvéért a plázába mentünk.
Kajáltam. Fel kellett itatni a sört a mozi előtt.
Ettem bolognai spagettit, meg kakaós óriáspalacsintát. Nem maradtam éhes.:)
Mire odaértem az asztalunkhoz, már oda voltak pakolva egy süketnéma kéregető cuccai. Rég láttam ilyet..:O
És ha még nem voltam eléggé meglepődve: járásomat látva odajött, visszavette a cuccait, még sajnálkozóan a vállamat is megpaskolta...:O :D
Na, utána következett a nap fénypontja: a film.
The rush-Hajsza a győzelemért.
A James Hunt és Niki Lauda 1976-os F1 világbajnoki párharcát bemutató filmről csak a legjobbakat tudom elmondani.
A korszak ábrázolása, a hangulat, a hangok, a "személyiségrajzok", zseniálisan össze vannak rakva.
Kisebb bibik vannak benne, icipicit azért "hollywoodi" a sztori, de abszolút elfogadható mértékű a túlzás.
Egy perc üresjárat, egy perc unalom nem volt, minden pillanatával lekötött a mozi.
Az általam valaha látott egyik legjobb film, ajánlom mindenkinek, nem csak Forma-1-fanoknak- utóbbiaknak természetesen "kötelező" darab.
Moziban.
Feliratosan.:)
Ha jellemző lenne rám az önirónia, azt írnám, hogy kb. az első szexuális élmény lesz/lenne rám ilyen hatással...:$ :D
Visszaidéztem a momentumait, még itthon is "a moziban" voltam.
Libabőr. 10/10. Kétségtelen.:)
Este még itthon neteztem, olvastam, tévéztem, aztán alvás.
---
Ma 6-kor keltem, hogy elmenjek Forma-1 előtt újságért a kútra.
Aztán nem mentem. Lusta voltam.
8-kor kezdődött a Koreai Nagydíj. Addig néztem, amíg Vettel simán elstartolt. Utána már nem érdekelt... Erre a szezonra már szerintem kiégtem...:/
Vettel természetesen nyert...
Utána elmentem az Árkádba. Vettem Sportot, meg mp3-lejátszót. Kicsit fura, de azért jó...:)
Itthon mostam, főztem.
Májgombóc leves fodros tésztával, melegszendvics.
Aztán jöttek tesómék, picit beszélgettünk, aztán elindultak vissza.
Én meg befejeztem a félbehagyott blogbejegyzést.;)
Elég mozgalmas napok következnek, sok mindent el kell intéznem. Remélem, semmit nem felejtek el...:/ :)
Ami biztos, hogy jövő hét végén autóverseny a Rábaringen.
19-én Pest, öregdiák-tali, sőt 20-án is lehet, hogy megyek Pestre, Újpest-ETO-ra.
30-án meg Gyirmót-ETO-ra.
De mára ennyi.
Ezt-azt kihagytam, ismét a "csajos szálat" cenzúráztam..:/ :)
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:) 

Nincsenek megjegyzések: