2013. október 2., szerda

Itt van az ősz

A vasárnap délután nagy részét ama bizonyos pályázat megírásával töltöttem-volna...
De nem nagyon volt ihletem, körülbelül két óra alatt alig egy oldalt sikerült megírnom, azt sem a magamtól elvárt színvonalon, szóval szerintem passzolni fogom a témát. 
Éreztem én, hogy ez nekem "túl nagy" lehetőség. Bebizonyosodott, hogy igazam van...
Ezen kívül tévé, pihi, net. És el is telt a vasárnap. 
---
Hétfőn fél 6-kor keltem, ami nem vészes, még akkor sem, ha a terv fél 5 volt. Így is viszonylag időben beértem a munkahelyemre.
Nagyjából 3-ig voltam. Utána pedig találkoztam egy lánnyal. Egy kolléganőmmel, akit korábban már többször említettem. Az utolsó két posztban biztosan.:)
A találkozás furcsaságát igazából az adta, hogy személyesen nem igazán ismertük eddig egymást, inkább csak köszönőviszonyban voltunk egymással, viszont facebookon rengeteg üzenetet vált(ott)unk. 
Szóval olyan netes randi-hangulata volt a dolognak, még akkor is, ha ez NEM randi volt.
Először egy ruhaboltba mentünk be, nekem kerestünk télikabátot.
A ruhavásárlás nálam elég necces dolog, igazából nem szeressem...:)
Olyan, hogy Anyun kívül más nővel mentem el ruhát nézni, elég ritkán fordult eddig elő. 
Sógornőm ugye családtag, meg talán Katámra tudok még visszaemlékezni, de ő is külön kategóriát képvisel.:)
Ennek megfelelően persze végig zavarban voltam egy picit...:)
És esküszöm, nem teszteltem a kolleginát, de pár momentum azért megmaradt bennem. 
Minden ruháról elmondta a véleményét. 
Az egyik kabátra azért mondta, hogy nem lesz jó nekem, mert nincs rajta csuklya, és tudja, hogy én nem használok esernyőt.
Hm... Ha labda van a közelben, azt nekem meg kell fognom!:) Persze ebben a boltban is voltak, találomra felkaptam egyet, és bohóckodtam vele. 
A fene sem figyelte, hogy egy hercegnős-rózsaszín labdát vettem elő, de azt is szóvá tette...:)
Nagyon sokat jelentett nekem, hogy tényleg segített, nem csak "ott volt".
Szóval felmértem/felmértük a kínálatot, de nem vettem semmit. Nem akartam próbára tenni a türelmét, és nem akartam cipekedni sem, majd tesómékkal visszatérünk.:)
Aztán segített parfümöt is választani. Kollégáim szerint öreges. Nekem tetszik az illata.:)
Végül a Vendelinbe térünk be beszélgetni.
Nem volt az a fergeteges, egymás szavába vágós beszélgetés, de azért jól eldumáltunk.:)
Említettem neki, hogy fogok írni a találkozásunkról egy kicsit más szempontból is. Ezért le merem írni: kortársaim házasodnak, sokuknak már gyerekük van.
Nekem meg az fura volt, hogy egy lány elkísér ruhát venni.
És izgultam. A fene tudja miért, de izgultam. Hogy ne essek el a jelenlétében, ne mondjak/csináljak hülyeséget, stb...:)
Azon gondolkodtam, hogy viselkedtem volna egy éles, igazi randin.
Lehet, hogy jobb bele sem gondolni.
Lehet, hogy tényleg "jobb" nekem egyedül... 
Ehhez szoktam hozzá...
És nagyon örültem, hogy sort kerítettünk erre a találkára, remélem, lesz még ismétlés!:)
 ---
Kedden reggel kávézás közben lemerült a frissen feltöltött telefonom...:/ Ezért egy picit még otthon maradtam, töltöttem bele annyit, hogy útban melóba tudjak zenét hallgatni.
Viszonylag gyorsan eltelt a nap. Délután bementünk Gergő kollégával a városba, és bankoltunk.
Külön-külön bankban. 
Én egyebek mellett egy lekötést mentem meghosszabbítani. Egy relatíve nagy összeg két hónap alatt kétezer forintot kamatozott, így tényleg csak a tendencia követése kedvéért kötöttem le még két hónapra. Amúgy nem sok értelme volt...:/ :)
Este tojást főztem. Jól sikerült, sőt hibátlanul meg is tudtam pucolni. Ez utóbbi ritkán sikerül.:)
Aztán megnéztem -vagyis inkább hallgattam...:)- az ETO férfi kéziseinek Veszprém elleni meccsét. Hét góllal kaptam ki a győri srácok a tartalékos vendégektől. Szépen, bátran, szimpatikusan játszottak. Vicces volt, hogy a női meccsekkel ellentétben Léderernek ezúttal a győri góloknál volt magömlése. Már bocsánat, de tényleg...:)
És az is nagyon tetszett, hogy a Veszprém facebook-oldalán milyen jól elvoltak egymással győri és veszprémi szurkolók, semmi anyázás vagy ilyesmi nem volt.:)
Berki Krisztián, olimpiai bajnok tornászunk meg az antwerpeni vébén leesett a szerről, és nem jutott tovább a selejtezőből.
Ez azért meglepett, de belefér. Van akkora sportember, hogy ezen túllépjen.
---
Ma reggel megint a telefonnal szórakoztam...:/ :D
Hajnali kávé közben ismét lemerült, de ezúttal teljesen feltöltöttem. 
Féltem elindulni, olvastam facén, hogy nagyon hideg van..:)
Nem sokkal 7 előtt értem a szökőkúthoz. Eszembe jutott, hogy van nálam két csekk, amiket sürgősen fel kellene adni, ezért elmentem a postához. Ami aztán kiderült, hogy csak 8-kor nyit. Úgyhogy inkább bementem dolgozni.:)
Viszonylag gyorsan és mókásan telt a nap. Délelőtti cigiszünetben nem kizárt, hogy egy kollginánál pöttyet beégettem magam. Nem volt szándékos...:)
Aztán -jaj mennyi nő....XD- egy munkatársnőm elhozott az ETO Parkhoz, sikerült feladni a csekkeket. 
Hazafelé ballagva megszomjaztam. Sörre. Lehet, hogy működtek a pavlovi reflexek a stadion láttán?:)
Mindenesetre itthon megittam két dobozzal. Közben megint -immáron harmadszor...- lemerült a telefonom...:( :D
Jó, ezt már tényleg nem írom le többször, ez már nem újság...:( :)
Most majd fürdés, vacsi, tévé, alvás.
Még két munkanap, aztán hétvége.
Érdekes lesz a szombat, hajnalban Forma-1 Koreából.
Délután 2-kor meg ETO-Pápa.
Este legkésőbb fél 6-ra ki is józanodom...:)
Meg kéne nézni a Rush-t. 
Ez is olyan egyedül nincs kedvem-téma...:/ :)
Egyébként meg utálom a hideget. Mondtam már? 
Na de mára ennyi!
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: