2013. február 13., szerda

Lejegyeztem Nektek meg nekem

Szeretek írni. Ezzel pusztán annyi a bökkenő, hogy az újságíráshoz műveletlen vagyok.
Régebben írtam verseket - hogy stílusos legyek: ezekbe egyes bennfentesek beleleshettek -, de nem voltam velük megelégedve.
Nagy álmom egyszer valamikor egy regény-szerűség megírása, de az sem úgy megy, hogy leülök, megírom, és kész.
Ugyancsak érdekes lenne novellákat írni, szoktak is lenni rokkantak számára irodalmi pályázatok, lehet hogy valamikor majd kipróbálom magam. 
Időnként itt a blogon is szeretnék kisebb "kitérőket" tenni.
Most is egy afféle stílusgyakorlat következik, melynek előzménye valóban egy mókás beszélgetés, SMS-váltás, és facebook-kommentek. 
Ezekből kiindulva kreáltam a reggeli buszozás alatt ezeket a kis irományokat.
---
Kedden kebles emberek -mellesleg helyesek- eszperente nyelven csevegtek. Szertelenek, eszetlenek, megnevettettek. 
Nem veszekedtek, kedvesen ment eme terefere. 
Megtetszett, ellestem, lelkesen belekeveredtem.
---
Este lelkes csemete nekem eledelt szervezett. Lencse. Rengeteg. Nem leves, de megeszem, s vele kenyeret kebelezek be.
---
Elmerengtem. Mely nyelven lehetne e-kkel zengzetes eszmecsere?
Vettel! Merkel! Nektek nem menne!
-Fenster, Fernsehen, Verkehr...- gyenge, gyermeteg...
É-vel különben sem ér!
Lengyel? Lehetetlen... Vedel velem kedvvel, de nekem e-vel nem felel.
Legyen cseh? Esetleg!
"Megszeretted e cseh remeket!" Ser. Herb. 
Nedved! Lenne kedved Neked e gyepen pettyest kergetve sert vedelve perecet eszegetve...?
Nem lenne? 
Nesze...
----
Kellene egy menyecske! Legyen meztelen!
Kerek melle, feneke fedetlen! Kedvem meredeken emelkedne. 
Legnemesebb testfelem belehelyezem, testnedvek keverednek...
Nem! Nem perverzkedek!
Befejezem!
Nyekk!
Ende

Nincsenek megjegyzések: