2013. január 3., csütörtök

Ez volt 2012

Rendhagyó évértékelő írás egy "rendhagyó" év után.
Ezúttal nem olvasgattam vissza a tavalyi bejegyzéseket, úgymond rögtönözni fogok.
Erről az évről - ha megérem kopaszon, avagy hajasan - évtizedek múlva is édesanyám halála fog eszembe jutni.
Még nagyon friss a seb. Még mindig hihetetlen az egész. 
Keresgélem a szavakat, már harmadszor írom újra ezt a bekezdést. 
Borzasztóan hiányzik Anyu, kis túlzással nincs olyan perc, hogy ne gondolnék rá. 
Tudom, mennyit küzdött, dolgozott azért, hogy az ő "fogyatékkal élő" fiát gyógyíttassa-taníttassa, életét segítse. Ezért IS kell erősnek maradnom, ő sem akarná, hogy elhagyjam magam. Nincs is szándékomban.
Ha lát onnan fentről, talán elégedetten mosolyog, hogy mennyien vannak mellettem/mellettünk, és ezért köszönettel tartozom Nekik/Nektek.
---
2012 szökőév volt. Így aztán rendeztek foci EB-t és Olimpiát is. Az EB-n voltak emlékezetes meccsek, a spanyolok győzelme pedig papírformának tekinthető. 
Az Olimpia? Hatalmas élmény volt még tévéből nézve is, rengeteg fantasztikus teljesítmény, szép magyar sikerek. Soha rosszabb szereplést!
A Forma-1-ben nagyon örültem Räikkönen visszatérésének, és örültem volna Alonso VB-címének, sajnálom, hogy nem jött össze. Bár kétségkívül izgalmas és változatos idény volt. 
ETO. Huh... Hát a kézislányok újabb BL-döntőt vesztettek, ennek ellenére hatalmas élmény volt az elődöntőt és a döntőt végigszurkolni Veszprémben. Talán majd idén végre sikerül Győrben tartani a trófeát. Tavaly megfogadtam, hogy idén ha eljut a csapat odáig, nem fogok elmenni a veszprémi meccsekre, nehogy én hozzak balszerencsét a lányokra. De ezt az álláspontomat szerintem hajlandó leszek felülbírálni.:)
A focisták pedig nagy előnnyel vezetnek a bajnokságban. Mit lehet erre írni? Furcsa érzés lenne a focisták bajnoki címét ünnepelni a Városházánál, mindenesetre szívesen kipróbálnám.:)
---
Személyes dolgok...
Hát, ebből a szempontból nem lett volna ez egy rossz év! Úgy érzem, valamennyivel nyitottabb lettem az emberek felé, sok új emberkét ismertem meg. 
Csalódtam sok emberben. Egyesekben pozitív, másokban negatív irányban. 
Persze ez utóbbi is az élet velejáróra, az ilyen tapasztalatokból is csak tanulni lehet. 
Tudtam, hogy vannak barátaim, és vannak haverjaim. A harmadik kategória pedig a BARÁTOKÉ
Jó, hogy vagytok, ezer köszönet!
---
Továbbra sem vagyok egy nagy hódító hírében álló fiatalember. Mindenesetre ama bizonyos "piedesztált" elkezdtem lebontani. Aztán majd meglátjuk, mire megyek vele...
Ja, és tavaly láttam életemben először puncit és meztelen nőt is élőben. Jobb később, mint soha!:$ :)
---
Politika, közélet.
Érdekes egy országban élünk, az tény. 
Kicsit belefásultam. Szóval azt hiszem, erről ennyi elég is lesz.:)
---
Célok az idei évre?
Kifejthetnék, részletezhetnék itt dolgokat, de annak nem sok értelme lenne. 
Rendezni kell a sorokat, nagyjából minden tekintetben.
Szeretnék ide-oda eljutni, ezt-azt kipróbálni, megint mást abbahagyni, de ezeket most inkább nem részletezném.
Majd idővel minden a helyére kerül. Vagy nem.
De ezekről idővel jó esetben értesülni fogtok itt a blogon.:)
---
Egy keszekusza írás egy keszekusza évről. 
Ha jól emlékszem, ilyenkor szoktam "érdemjeggyel" is értékelni a magam mögött hagyott esztendőt.
Ettől most - az átélt és megtapasztalt sok pozitívum ellenére - inkább eltekintek.  
Új évet kezdtünk. Történhetne végre valami igazán jó dolog is!

Nincsenek megjegyzések: