2012. december 1., szombat

Egy hónap

Kedden múlt egy hónapja, hogy Anyu meghalt...
Egy hónap... Kiskoromban mikor Pestre jártam suliba, Anyu az egyik két hétben meglátogatott, a másik két hétben hazahozott. Ami állandó volt: amikor elbúcsúztunk, mindig úgy sírtam, mint... Szóval nagyon...
Azóta a leghosszabb idő, amit távolt töltöttünk egymástól, az Anyu szokásos nyári soproni három hetes szanatóriumi kezelése volt... De persze akkor is meg tudtam látogatni, tudtunk beszélni telefonon...
Látogatni most is tudom... Csak hát...:(
---
A fal
 Ha két ember falat épít maga köré -vagyis inkább fal épül fel közöttük-, és az egyetlen ember, akinek úgy igazán mindkét fal mögé "belátása" volt, nincs többé,  akkor azokat a falakat valahogyan meg kell próbálni lebontani. De ez nem egyszerű.
Tartok tőle, hogy először is sok apró "kémlelőlyukat" kell vágni a falakba, a ledöntés nem lenne egyszerű megoldás.
---
Múlt héten kihagytam az ETO-meccset. Lentebb leírtam. És hogy kivel b*sztam ki ezzel? Egyes-egyedül magammal...
---
Vasárnap. A Brazil Nagydíjon egy valóban izgalmas versenyen Button nyerte a futamot, de Vettel lett a világbajnok. Nagyon kevésen múlott, mindössze 3 ponttal előzte meg Alonsot.
Vettelt nem szeretem. Alonso jóval gyengébb autóval, az elvárható maximumot messze meghaladva lett ezüstérmes, míg Sebastian győzelme a mezőny legjobb autójával igazából papírforma.
Egyelőre három VB-címe ellenére sem tartom nagy bajnoknak. Senna, Schumacher, vagy Alonso küzdelmek árán felépített egy győztes csapatot, Vettel meg gyakorlatilag a tutiba ülhet(ett) végig.
Mondom ezt annak ellenére, hogy 2008-ban a Toro Rosso Vettel révén előbb ünnepelhetett győzelmet, mint a nagy testvér Red Bull.
Ez persze lehet, hogy hülyeség, de én így emlékszem...:)
A futam után tesómék visszamentek Ausztriába, én pedig egyedül maradtam. A lehetőségekhez képest jó hangulatban tévéztünk-beszélgettünk, aztán egyedül maradtam. Kiürült a lakás, de tényleg...
---
Csak nehézségek árán bírtam felkelni, így aztán nem meglepő, hogy hétfőn csak fél 7-kor tudtam felkelni. Ezért később értem be dolgozni, így az aznapi ügyintézésnek lőttek, hogy utolérjem magam.
---
Kedden sikerült pontosan kelnem. Percre pontosan.:) Elmentem megtakarítás-témában érdeklődni. Az egy dolog, hogy csupa "rossz" hírt - ez ugye az utóbbi hetek történései után relatív...- kaptam, de ügyfélszolgálat címen a kezembe nyomták a telefont, és beszélnem kellett a pesti központtal... Nem tudtam, hogy sírjak, vagy röhögjek...:(
A biztosító meg az orrom előtt zárt be, ezen meg felhúztam magam...
Így aztán "lazításként" söröztem egyet. Négy dobozzal ittam meg, zenét hallgattam, gondolkodtam - ez a legrosszabb... - közben, majd fürdés-kaja-nagy bögre tea, és alvás.
---
Szerda. Jaj... Olyan cicanacis lányokat láttam reggel, hogy hajjaj...:$ Nem indult rosszul a nap!:)
Délután több kedves ismerőssel találkoztunk a Smukiban, ezúttal csak kávét, meg almafröccsöt ittam. De jó volt beszélgetni.:)
Ja: és megkaptam az első olyan csekket, amit csak 2013-ban kell befizetni. Az élet apró örömei...
---
Kedden és szerdán én mondtam le a találkát Adrival, csütörtökön neki jött közbe valami... Mégis le akartam lépni melóból fél 3-kor, újabb ügyintézés céljából. 
Ebből negyed 5 lett, elhúzódott a meló... Bolta mentem, vásároltam egy nagyon morcos boltos néninél, és még a "figyelemelterelő" szándékkal kért és kapott felnőtt tartalommal megtöltött DVD-t sem olvasta a számítógép... 
Szóval teljes csőd volt a nap vége...
---
Pénteken időben keltem, időben beértem, és időben távoztam. A biztosító megint az orrom előtt zárt be, de most már végre megjegyeztem a nyitvatartási időt...
Aztán adtam fel lottót - Anyu számai is mennek tovább...:( :) -, elmentem papírboltba, majd egy kávé mellett átnéztem a gázosoknak (vissza)küldendő cuccot.És meglepő módon elmentem postára, és feladtam a cuccot...:)
Este meg elvágtam a torkomat. Borotvával...:(
Ja: nagyon empatikus kolléganőim vannak: délutáni cigiszünetre menet estem előttük egy hatalmasat. Ez alapvetően tök égő, meg ciki, de ketten-hárman próbálták menteni a helyzetet, mondván ott már ők is estek el- majdnem. Aranyosak voltak, jól esett...:)
---
Ma ledolgozós munkanap volt. Ami alapvetően hülyeség, de ma jól esett. Közel sem törtem össze magam a nagy munka közepette, de azért haladgattam...
1-kor jöttünk el, egy munkatársam hazadobott.
Kettőkor kezdődött a Haladás-ETO, azt néztem, 1-1-gyel zártuk az őszi szezont. Igazából semmi extra, nem kaptunk ki, és ez a lényeg...:)
Aztán Anyu egyik munkatársa - volt....:(- jött megnézni az eladó kocsinkat. Tárgyaltunk, megnézték, majd még visszatérünk rá.
Vicces volt, a szomszéd garázsnál meg egy eladó motorról tárgyaltak...:)
Mára már semmi program, pihenek-döglök, relaxálok, ahogy tetszik...
Holnap meg megyek ki Écsre. 
Mára pedig ennyi.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!

Nincsenek megjegyzések: