2012. december 26., szerda

Online szenteste

Vasárnap kivételesen nem voltam lusta, és elzarándokoltam az ETO Parkba, vettem egy-két dolgot a CBA-ban.
Újra meggyőződhettem róla, hogy nem szabad az S-Marketben vásárolnom, és ez még akkor is igaz, ha itt is találkoztam egy hete lejárt szavatosságú disznósajttal.:)
Semmi gond feketeerdő torta-ízű szaloncukor viszont volt!:)
Az Alexandrába is betévedtem, és két könyv is a bevásárlókosaramban landolt. Nick Vujicic önéletrajzi könyve egy magamfajta önmagát éppen keresgélő "roki"-nak kötelező olvasmány. Kiss Ádám stand up-os - legjobb tudomásom szerint - második, ezúttal Benk Dénessel közös könyve pedig azért kell, hogy ugyanolyan vicces fiú maradjak, mint voltam eddig is.:P
Hazaérve már semmi különöset nem csináltam, olvastam, tévéztem, na meg persze gofrit csináltam vacsorára. Mármint a meglévő gofri-"lapok" közé kentem csokikrémet, meg nyomtam tejszínhabot, és mindmegettem.:) Újabb update-adalék, még a végén gasztroblogger leszek!:P
---
A hétfő délelőtt is netezéssel, olvasgatással, készülődéssel telt. Indulóban voltan haza Écsre, csak hát eléggé nehezemre esett elindulni.
A 10.45-ös buszra esélyem sem volt kiérni, a délit pedig pár perccel késtem le, és 14.10-kor ment a következő busz. 
Így aztán a vidékiből kibuszoztam a plázához. Vettem Nemzeti Sportot, és beültem az egyik nyitva lévő kiskocsmába egy kávé mellett olvasgatni a busz indulásáig.
Nagyon vicces látványt nyújtottak a még díszítésre váró fenyőfákkal biciklijükön érkező, fröccsöt fogyasztó bácsik.:)
A Sportban az ilyenkor szokásos karácsonyi történetek voltak. Az egyik újságíró pedig épp elhunyt édesanyjára emlékezett, és hogy az első karácsonya lesz nélküle...:(
Hazaérve apu már túl volt a karácsonyi ebéden. Én így egyedül ettem halászlevet meg ecetes halat, közben kicsit beszélgettünk is.
Aztán megnéztük együtt a híradót, majd este 7-kor szokása szerint aludni tért.
Semmi váratlan nem történt.
Nem kívántunk egymásnak boldog karácsonyt.
De ennek oka nem az apa-fia-kapcsolat "milyenségében" keresendő. 
Ez a karácsony nem lehet(ett) boldog, bárhogy kívántuk is volna. Ezt mindketten nagyon jól tudtunk. Csak egyféleképpen lehetett volna boldog, azt pedig hiába is kívántuk volna...:(
Apu lefeküdt ugye aludni. Én gyújtottam egy gyertyát, és tévéztem. Reszkessetek betörök, Álomépítők, Taxi "nemtommennyi", Igazából szerelem. Ezeket néztem, és a P.S. I love You-n aludtam el. Így a Pannonhalmáról közvetített éjféli mise is kimaradt, pedig bele akartam nézni...
Sógornőmmel beszéltem telefonon, meg Ti is velem voltatok, kedves Barátaim és Ismerőseim! Egyfolytában a facebookon csüngtem, hiába töltöttem fel délelőtt a telefonomat, est 6 körül már újra lemerülőben volt. Kedd reggelre meg újra...
Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy hihetetlenül üres a ház Anyu nélkül. Amikor apu kiment valamiért, és égett a konyhában a villany, ahogy akkor szokott, amikor Ő tesz-vesz ott... Hát....:(
---
Kedden aztán jöttek bátyámék. Kimentünk a temetőbe, aztán sógornőm szüleihez voltunk hivatalosak ebédre.
Kellemes délután volt, jó volt velük lenni, szerintem apánk is jól érezte magát, pedig ő nem egy közösségi ember...
Edit öccseivel jól elbohóckodtunk, hozták  a formát!:)
Aztán aput hazavittük, és bejöttünk Győrbe. 
Tesómék visszamentek Tétre, én meg itthon pihengettem.
Vagyis pihengettem volna, de nem nagyon jött álom a szememre, hajnali fél 2-kor még olvastam. Mondjuk a Tvrtko-könyvben épp most tartok a srebrenicai mészárlásnál, hát nem éppen karácsonyi esti mesének való olvasmány, annyi szent...
---
Edit meghozta Ausztriából az új mp3-lejátszómat, ma azzal ismerkedtem.
Ez 8 GB-os.
Egy laptopra mentegettem folyamatosan a régebbi lejátszón lévő, és/vagy onnan már megunt zenéket. Ez összesen 7,22 GB-t tett ki, ami szívás, mert a 8 GB úgymond "bruttó" érték, annál kisebb a memória...
De valamennyire megoldottam, az újon most van 1,2 GB szabad hely, de ez még csökkenni fog. Remélhetőleg.:)
Az ágyon törökülésben ülve, a laptop felett görnyedve töltöttem el olyan 4-5 órán, a végén már mozdulni is alig bírtam...:)
Aztán még elmentem a kútra cigiért, és most itt vagyok.
---
A héten intézek ezt-azt, meg találkozom egy-két kedves ismerőssel, meg Écsre is megyek minden valószínűség szerint.
Szilveszter pedig Ausztriában. Már biztos!:)
Na, ennyi voltam mára!
További kellemes ünnepet mindenkinek!
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;) 

Nincsenek megjegyzések: