2012. november 25., vasárnap

Diplomáciai bojkott

Csütörtökön meglepően gyorsan végeztek a szolgáltatók az ellenőrzésekkel, délre már túl voltam mindkettőn. Az áramos nő azt hitte, hogy 31 a házszámom, ami ugye az ETO Stadion, szóval nem tévedett nagyot.:)
Délután aztán sikerült jól eltökölnöm az időt, pihentem, tévét programoztam, rendezgettem az összegyűlt számlákat-iratokat, így elég gyorsan este 7 óra lett, amikor is mentem fodrászhoz.
Pénteken dolgoztam, viszonylag aktív, ezáltal gyorsan telő nap volt...
Munka után bementem az ETO Parkba, elkértem a bérlet mellé járó ingyenjegyet a tegnapi ETO-meccsre.
Már távozóban voltam, amikor összefutottam valakivel, és rögtönöztünk egy spontán beülős-beszélgetős "délutánt".
Az ő kilétét fedje jótékony homály, vagy maradjon a mi titkunk, ahogy jobban tetszik! :)
Onnan hazabattyogtam, tesómmal megvártuk sógornőmet, aztán kimentünk Écsre.
Apu leszervezte a másnapi ebédet a szomszédnénivel. 
Én meg mondtam, hogy nem fogok tudni itthon ebédelni, mert 2-kor ETO-meccs. Ezen persze kiakadt. Hogy nekem mindig csak a meccs, meg miért kell nekem bemennem, stb. stb,
Így aztán eldöntöttem, hogy nem megyek be meccsre, megnézem tévében.
Másnap már persze felülbírálta az álláspontját, mondta, hogy menjek be nyugodtan, de akkor már eldöntöttem, hogy nem megyek be. Elvette a kedvem...
Sosem voltunk valami jóban, messze vagyunk nem hogy az ideális, de még a klasszikus apa-fia-kapcsolattól, de azért igyekszem türelmes lenni... Meg azért fater is igyekszik a maga módján, szóval nem szabad felb*sznom az agyam...
Így hát otthon ebédeltem, megnéztem a meccset. 2-0-ra nyertünk, már 8 pont a csapat előnye a második helyezett MTK előtt, ami szinte hihetetlen. Még a végén bajnokok leszünk! :)
Meg mostunk, rendezkedtünk, temetőbe mentünk, aztán jöttünk vissza Győrbe.
Tesómékkal és két kedves barátunkkal sörözgettünk egyet Smuki sörpatikájában. Régen is találkoztunk velük, szóval jó volt egyet beszélgetni.
Szülinapomra tervezzük a következő összeröfföt, ami végre szombat lesz, és végre egyszer bátyám szabadnapos lesz...:)
Ja, és kiesett Zámbó Krisztián az X-faktorból!!! El sem hiszem!:) Azt hittem, apja rajongói a győzelemig "rugdalják" a csávót, de hál' Istennek nem fogják!
Még a végén nézni is fogom a műsort!:)
---
Reggel volt egy kisebb (?) rosszullétem, hidegrázós-leizzadós-lábzsibbadós, nem volt valami kellemes, de már talán rendben vagyok...
Lementem Sportért, aztán ettem finom gulyáslevest, most meg itt pötyögök Nektek.
Délután F1 idényzáró Brazíliából. Jó lenne, ha a nyolcadik helyről induló Alonso meg tudná nyerni a VB-t, de ez eléggé reménytelennek tűnik..
Mindegy, azért természetesen szurkolunk!:)
Jövő héten sokmászkálós-ügyintézős délutánok vannak tervben. Elég stresszesnek ígérkezik...
Szombaton ledolgozás, ami csak azért gáz, mert 2-től ETO-meccs... Idegenben, tévében.
Azért remélem, minél többet sikerül látni belőle...:)
És ennyi voltam. 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!

Nincsenek megjegyzések: