2012. november 22., csütörtök

Összevisszaság

Teljes összevisszaság uralkodik. A lelkemben, a gondolataimban, a "dolgaimban", az életemben. Persze gondolom ez ilyenkor valamennyire "természetes"...
Szombaton délelőtt pakolásztam-olvasgattam, délután pedig ETO-meccsre mentem. Az Eger ellen játszott a csapat, 2-1-re nyertünk úgy, hogy nagyon hamar vezettünk 2-0-ra, aztán mégis sikerült izgalmassá tenni a meccset.
Az más kérdés, hogy nem sokat láttam a meccsből, nagyrészt beszélgettünk-
Utána betértem a Borvirágba. A "törzsvendégek" mondták, hogy hiányoltak az előző meccs után. Amikor elmondtam mi történt, meg akartak hívni egy vigasztaló felesre. Akkor gyorsan leléptem. 
Sörözgetek-sörözgetek, de rövidet nem akarok inni. Tartom, hogy az ember rossz kedvében ne igyon, mert az ital mindig a "meglévő kedvet" erősíti. Ennél rosszabb kedvem pedig nem nagyon lehetne...
Milyen relatív minden, Te jó ég... A múltkor azért voltam elkenődve, mert egy lány kikérte magának, hogy megkínáltam palacsintával... Pff...
Itthon még söröztem kicsit, kaja, fürdés, majd alvás. Mivel a meccs délután 2-kor volt, időérzékemet valamennyire elveszítettem, nem tudom, mikor feküdtem le, de olyan este 8 lehetett...
---
Vasárnap ki akartam menni Écsre fatert látogatni, meg mosni, de mivel majdnem 9 körül keltem fel, ez nem jött össze...
Lementem Sportért, takarítottam, kaját rendeltem...
És vártam Anyut... Ugye ilyenkor délután szokott jönni, mindig rám csörgött, hogy hol tart a készülődésben, hogy menjen-e boltba, majd hogy itt van az udvarban, menjen, és segítsek felcuccolni. Persze a telefon néma maradt...
Közös program volt még ilyenkor a Cobra 11-nézés is...
Ezúttal persze Forma-1 volt, Amerikai Nagydíj. Hamilton nyert, így még élnek Alonso VB-esélyei. A futamon amúgy bealudtam, 3 körrel a vége előtt még fent voltam, de a befutót már nem láttam...
---
Hétfőn reggel egyedül kávéztam, és nem kocsival mentem dolgozni...:(
Délután Rékával találkoztunk az Árkádban, beszélgettünk egy nagyot.
Este tévé-maraton. Barátok közt-Kék fény-Showder klub, meg még talán valami politikai kerekasztal-beszélgetést is megnéztem, képtelen voltam elaludni...
Anyuval egyébként mindig nagy Barátok közt-fanok is voltunk, mindig megkonzultáltuk az eseményeket, jókat röhögtünk a hülyeségeiken...:)
---
Kedd. Előbb leléptem melóból. Elmentem postára számlákat befizetni.
Tesómmal ugye most intézzük a lakásvásárláskor elmaradt átiratásokat a különböző szolgáltatóknál. Hogy miért? Egyrészt, hogy ne apánkat kavarjuk össze az Écsre érkező számlákkal, másrészt ez is egyfajta figyelemelterelés.
Hihetetlen egyébként, hogy mindenhol kifizettük az esedékes számlákat, megváltoztattuk a levelezési címet, és 4-5 nappal az átiratás bejelentése után kiállított csekkeken érkeznek a már befizetett számlák... Résen kell lenni, de van olyan szolgáltató, aki már csőbe tudott húzni... :/
Aztán beszéltem az e-on-ügyfélszolgálattal, akik gyakorlatilag semmiben nem tudtak segíteni...
A menüpontok... Gyakorlatilag azt is ki kellett választani, hogy jobbkezes vagyok, és szeretem a bundás kenyeret... :)
Ezután meccs. ETO-Paks Magyar Kupa-mérkőzés Győrben, de nélkülem... Mert hideg volt, a megszokott helyünk le volt zárva, és egy cimbora sem ért rá, egyedül meg nem mentem ki...
4-0-ra nyerünk, a 70. percben kimentem egy cigire, ezalatt 2 győri gólról, és egy kiállításról maradtam le. Jellemző...:)
Sorsoltak a női kézilabda BL-ben. Sajnos az ETO és a Fradi elkerülte egymást, pedig örültem volna, ha megmutathatjuk a pesti zöldeknek, hogy a BL azért más kávéház, mint a KEK.:)
---
Tegnap délután vicces volt. El akartam menni postára, meg boltba. Egyik kollégám mondta, hogy eldob a Sparba, ott van posta, és bolt is. Nyilván...:) 
De mondtam, hogy én a belvárosba megyek, és megköszöntem a felajánlást. Aztán összefutottam egy kolleginával, aki ugyanezt ajánlotta fel. És velük elmentem a Sparba. 
Persze összefutottunk a kollégával, szerencsére nem volt sértődés...:)
Ja, és az ottani "százforintos boltban" vettem barcelonás borotvazselét, és 3 az 1-ben kávét is. "Eredeti merchandising"-termékek, meglepően kedvező áron...:)
Egyébként Anyuval a Spar is "törzshelyünk" volt, és az illatok, egyebek eszembe hozták ezeket a közös bevásárlásokat, "termékvadászatokat"...
Rengetegszer eszembe jut, hogy ezt meg azt Vele csináltam, ő szerette, neki vettem, stb. 
Valamit "viszek tovább", valamire képtelen vagyok. Ez ilyen...
Ja: "megkaptam" az új Children of Distance-albumot. Nagyon szép, nagyon jó. Elég depis muzsika, de most ez "kell", nem vágyom rutyutyura...
---
Most csütörtök délelőtt van. A munkahelyemen unatkozom, ezért kivételesen innen pötyögök, de semmi gond, 9-kor cigiszünet...:)
Ez persze csak vicc. Itthon vagyok. A gázosok fél 12-kor, a e-on 12 és délután 4 (!) között jön mérőórát ellenőrizni. Egyik sem volt hajlandó munkaidő után jönni, aput nem akartam berángatni, ezért aztán itthon maradtam, pakolászok, rendezgetem a számlákat, stb.
És kíváncsi vagyok, jönnek-e a kedves szolgáltatók, és ha igen, mikor...
Ez azért "gáz" - GÁZ! érteed? :) -, mert szinte terápiás jelleggel szeretek most emberek között lenni, most meg max. a Morning Show beszél hozzám...
Késő délután talán találkozom egy kedves ismerőssel, este 7-kor meg fodrász...
---
Holnap meló, aztán estefelé megyünk ki Écsre.
Szombat reggel meg jövünk vissza, délután 2-kor ETO-Debrecen szuperrangadó, este meg lájtos sörözés egy-két jóbaráttal.
Meg persze "finálé" a Forma-1-ben. 
---
És ennyi.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!

Nincsenek megjegyzések: