2012. szeptember 7., péntek

Just a dream

És már megint eltelt egy hét... Hihetetlen, hogy rohan az idő...
Múlt héten szombaton a CBA-ban indítottam a napot, és ez csak azért érdekes, mert a kasszánál sikerült bevásárlókosarat kapnom, addig a kezemben hurcolásztam a cuccokat, fantasztikus volt...:)
Aztán Lipóti, tippmix és lottó. Ahogy tesómmal megbeszéltük, fogadtunk Räikkönenre. Aki ugye nem nyerte meg a Belga Nagydíjat.... Anélkül bátyám a focimeccsekkel nyert volna, mert mindet eltalálta, én kb. egyet sem... :/ :D
Délután aztán F1 időmérő és ETO-Diósgyőr. Hatalmas meglepetésre 3-0-ra nyert az ETO a borsodi megyeszékhelyen, Koltai Tamás mesterhármasával. Jó kis meccs volt, én nagyon élveztem...:)
Gergő és Zsófi jóvoltából élménybeszámoló is érkezett, telefonon, és facebookon képekben. Második helyen áll a csapat, lassan eljutok oda, hogy meg kell követnem Pinyőt... :O :) Sebaj, annyi baj legyen.
Ezen a hétvégén válogatott meccs miatt szünetel a bajnokság, jövő héten a Pécs látogat Győrbe, valószínűleg a szüret miatt nem tudok kimenni... :(
Ismét sikerült egy öreges szombat estét produkálnom: barackot majszolva X-faktort néztem...:) 
Mert élni tudni kell...:D
---
Vasárnap kimentem Écsre, unokatesómék jöttek Zalából. Ritkán találkozunk, szóval örömteli volt a viszontlátás, jót beszélgettünk. 
És mindamellett egy új hobbi is "látókörbe" került, de még csak játszadozom a gondolattal, így erről még nem írok... Meg egy másodállás-féleség is képben van, de itt még arról sem írok.:) Nem is beszélve a harmadállásról...:D
Este meg visszajöttem Győrbe Anyuval.
---
Hétfő. Jaj, de furcsa volt a reggel... Így még szerintem sosem jártam... :) Reggel készülődés közben egyfolytában egy ismerős csaj arcát láttam magam előtt. Egyfolytában... És nem tudtam, hogy ez egy esetleges álom folytatása, vagy mi... :) 
Őt egyébként szinte csak látásból ismerem, szombaton bohóckodtunk picit facén, és ennyi.
Slusszpoén: hétfő délután kitette Kelly Just a dream című számát az üzenőfalra.... A hideg kirázott...:)
-őőő: lehet, hogy tényleg igaza van a kritikusoknak, és a facebookon élem az életem, de ez tényleg nem semmi sztori volt...:)-
Este döglöttem, Kisalföldeket olvastam, és néztem a Gyanú árnyékában-t. Nem vagyok normális, de nekem tetszik az a műsor... :)
---
Kedd. "Ismerd meg hazádat!"-játék egy kolleginával. Megmutattam neki egy bankautomatát!:P Egy élmény volt. De tényleg...:)
Napra pontosan nem tudom mikor, de meglett a második aranyérem a paralimpián, Pálos Péter dél-koreai riválisát legyőzve asztaliteniszben (!) lett első. Amúgy is szépen gyűlnek az érmek, főleg úszásban és vívásban termelünk.
Az általam személyesen is ismert, korábban háromszoros bajnok Vereczkei Zsolt úszásban bronzot nyert. Abban nem vagyok biztos, hogy ő az egyetlen bajnok, akit ismerek személyesen, de sanszos... Na jó, Szekeres Pállal már beszéltem...:)
Jaj: az épek között is induló végtaghiányos futó, Oscar Pistorius az előfutamban még világcsúcsot futott, a döntőben aztán kikapott brazil ellenfelétől. És nekiállt hisztizni. Ellenfele szabálytalan műlábára fogta a vereséget... Jaj, hogy ez mennyire szánalmas...:)
---
Szerda. Hitelfolyósító bankom vállalta, hogy egyszerre max. 10%-kal emeli a törlesztő részletemet. Korrektek voltak, 9,87% az emelés... 2041-ben ki is fut a hitel. A 60. szülinapomat még nem fogom saját kégliben ünnepelni... :D
Másképp, mint mások. Avagy ez egy FAXA Bank...:)
Átírattam egy másik nagy bankban az átutalási megbízást, mert a netbankra elfelejtettem regisztrálni...:D
Utána vacsi Anyuval a Mekiben, este ETO-futsal a tévében, de csak az első félidőt néztem, szünet után elfelejtettem visszakapcsolni...:)
---
Csütörtök. Tegnap? 
Nem tudom miért, de rossz kedvem volt. Nem tudom az okát, egyszerűen rossz passzban voltam...
Aztán Zsanival irkáltunk facén, meg teleettem magam egészségtelen kajákkal - szalonna, házi kolbász, hagyma, paprika... :), és már jobb is volt a helyzet...:)
Elég hülyén aludtam, elalvás előtt hol a telefont, hol az újságot, hol pedig a tévé távkapcsolóját ejtettem le... De aztán sikerült elaludni, és normálisan fel is keltem.
---
Ma is elég "frusztrált" napom volt. Meló is, agyalás is, de szerencsére végig PÉNTEK volt, és ez segített átlendülni a holtponton...:)
Az élet nagy rejtélyei...:O Amik megfejtéséhez én kicsi vagyok. Nagyon...:)
Például olyasmik, hogy ha valakit a jelekből ítélve baromira nem érdekli, hogy mi van velem, akkor miért kérdezi meg...?
Megfoghatatlan...
---
Nem írok közéletről, politikáról. Belefáradtam. Nem írok az IMF-ről, az azeriekről, főleg nem az örményekről. 
Nem írok a Roma Gárdáról sem. Mert van véleményem, de nem értek egyet vele- ahogy mondani szokás...:)
---
Jó kis hétvége lesz ez.:)
Holnap Anyuval Árkád-piac, utána itthon egy kis takarítgatás, este meg Katával ülünk be beszélgetni valahová.
Vasárnap ETO-piac, meglátogatom Zsaniékat, meg meglesem ezt a bolhapiacot, még sosem voltam, pedig itt van tőlem 3 percre...:)
Aztán próbafordítok, meg Forma-1 is lesz...:)
Mondjuk a próbafordítás kicsit necces, mert egyrészt nem tűnik nehéznek, másrészt ha nem sikerül, elég rendesen oda fog b*szni amúgy sem túl veretes önbizalmamnak...:/
Meg persze hétfő is lesz. 
De addig is hétvége...:)
---
Közeledik a blog 4. szülinapja, azért ez nagyon durva...:)
Szükség lenne egy kis változtatásra, de nem tudom milyen formában. 
Néha olyan érzésem van, mintha magamnak írnám, de nem tehetek róla, hozzám nőtt, egy picit...:)
---
Ennyi mára.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: