2012. szeptember 24., hétfő

A világ tetején

Pedig ritka rosszul indult a hétvége. Péntek délután melóban "szopóágra" kerültem, ebéd után nagyon sok dolgot kellett még elintézni.
Aztán elmentem a plázába: Vidanet-ügyfélszolgálat. Az ügyfélszolgálat szót ezesetben kéretik idézőjelben érteni, a hölgyet inkább gondolnám egy földhivatali bürokratának, mint egy szolgáltató cég ügyfélszolgálati munkatársának. Ezúton is elnézést az esetleg idetévedő földhivatali dolgozóktól, de ott éltem át hasonlót. Nos, a lényeg: se a videóm, se a digidobozom nem rossz, egyszerűen "technikai okokból" lefoglalták a videó csatornáját egy tévéprogramnak, így a videóm a jövőben semmire nem használható. De ők "soha nem is garantálták, hogy a videó működni fog a csomaggal...". Pff... Mindezt olyan képpel, hogy azt hittem felrobbanok. Nem kiabáltam, trágár sem voltam, legyen elég annyi, hogy azért nem hoztam a legbarátságosabb énemet... :/ :D
A buszon aztán újabb "értelmes emberekkel" hozott össze a sorsom, szóval teljesen letargikus-tömeggyilkos hangulatban értem haza, de szerencsére viszonylag hamar lenyugodtam...:)
-
Garázdaság gyanújával állították elő Szombathelyen Pars Krisztián olimpiai bajnok kalapácsvetőt. Egy postai alkalmazott lekurvázta a barátnőjét, akit ezért kérdőre vont, a "másik fél" szerint tettlegességre is sor került.
A cink a történetben egyrészt az, hogy a postás hivatalos személynek minősül. Másrészt pedig ha valaki lekurvázza/lekurvázná a barátnőmet, én is a védelmére kelnék, ha hivatalos személy, ha nem. De azt el is kell ismerni, ha úgy történt. Persze nem kizárt, hogy a derék postás szeretne egy kicsit "szerepelni".
Mindenképpen elkeserítő a történet. És a másik meg az, hogy mi magyarok nagyon értünk ahhoz, hogy esetleges példaképeinket a sárba döngöljön. Ez is nagyon szomorú...
---
Szombat. Reggel-délelőtt itthon döglöttem. Aztán Zoli kollégával elmentünk bevásárolni. Ugyanis egy másik kollégánkhoz, Gergőhöz voltunk hivatalosak kerti partira.
Finom házi pálinka szolgált welcome drink gyanánt, aztán marhapöri, és keksztekercs következett. Egyik finomabb volt, mint a másik!:)
Iszogattunk-beszélgettünk-hülyéskedtünk, nagyon gyorsan eltelt az kb. 5-6 óra, amit Gergőéknél töltöttünk.
Ezúton is köszönöm a meghívást, a vendéglátást, remélem majd valamilyen formában folytatás következik!:)
Aztán Zoli dobott haza, de előtte még lakásnézőben voltam, meg autókáztunk is egyet... :)
Viszonylag időben hazaértem, X-faktor, vacsi, a Barca-meccset meg elfelejtettem megnézni... :( Szégyen-gyalázat... :( :D
---
Vasárnap. Ismét nem a kútra mentem Nemzeti Sportért. Ugyanis meglátogattam Zsaniékat az ETO Piacon, és ott vettem újságot is.
A piacon most sem vettem semmit, de egy gyors kört futottam, és láttam érdekesnek ígérkező régi forma-1-es könyveket, legközelebb talán "licitálok" is.  
Nem is tudom mennyi időt voltam kint, de ismét nagyon gyorsan eltelt...
Hazatérve kaját rendeltem, pizzát és palacsintát a Don Pepéből. Aztán kezdődött a Forma-1. Épp azon gondolkodtam, hogy pizzát eszem palacsintával, Forma-1-et nézek, meg utána ETO-meccset: így kerek a világ, "csak" egy leányzó hiányzott a teljes idillhez, aki esetleg a sportprogramokon mérgelődne. Vagy nem... :) 
A gondolatmenet aztán azért is okafogyottá vált, mert az ágyból néztem a futamot, és elaludtam... :( :D Mire felébredtem, már a pezsgőlocsoláson is túl voltak a srácok...
Sőőtt, az esti ismétlésen is bealudtam, ami viszont már tényleg egészen nonszensz... :)
Amúgy Vettel nyert Szingapúrban, Alonso harmadik.
Pár hete olvastam egy okos szakvéleményt, miszerint a Lotus győztes autó, amivel pl. Hamilton harcban lehetne a végső győzelemért, de Kimi nem győztes típus. Nos, Räikkönen az összetettben Lotusszal is megelőzi a mclarenes Hamiltont. Most akkor hogy van ez? :)
-
A nap fénypontja aztán: Videoton-Győri ETO FC 0-1!!!
Nagyjából 10 év után nyert az ETO újra Fehérváron,és ezzel a bajnoki tabella élére ugrott!:)
Koltai gólját amúgy nem láttam, épp elkapcsoltam a tévét... Ez vagyok én... :) De annál nagyobb volt az öröm...:D
Torghelle Sándort egyébként kiállították a Vidiből, a Paulo Sousa, a piros-kékek portugál edzője pedig szép kis összeesküvés-elméletet vezetett elő nyilatkozat gyanánt, miszerint a győriek irányítják a bíróküldést, a laposztást, stb. Vicces volt.
Idén a tavaszi szezon kezdetén, a fehérvári MK-meccsünkön valóban másik bírót kértünk, a választott sporival aztán 5-1-re kikaptunk... Ehh... :D
Egy forduló után 16., 8 meccs után 1. a csapat, időközben 6 meccsen egymás után csak győzelem. Ha a Pápa ellen nyerünk, esküszöm ehelyütt fogom Pintér Attila mestert megkövetni... Addig NEM!:)
---
Este egy Borat-film: A diktátor. Szeretem a fárasztó humort, de ez elég gyenge film volt, de egyszer azért nézhető...:)
---
És ma hétfő. A munkahelyi idegbaj folytatódott, de nem baj, már csak négy nap van hátra. Vagy három...:)
A héten fog majd egy s más történni, pénteken ETO-Pápa, meg talán tali Zsófival és Gergővel. Meg Katával. Meg Zsanival...:) 
Nem, nem vagyok puncimágnes. Félreértitek a helyzetet! :P :D
---
Azt mondtam már, hogy kezdek szerelmes lenni? A hangulatba... Vagy mégsem? Nem tudom...:$ :D Mindenesetre tartok tőle, hogy a sört jobban bírom, mint a szerelmet... XD
---
Akkor hát ennyi mára.
Jók legyetek, kitartást a héthez!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: