2012. szeptember 29., szombat

Kilencből négy

A hétfői blogbejegyzés megírása után egyik kedvenc "rituálém" következett: kád, benne víz, én, és így futottam át az előző heti Kisalföldeket. Több, mint egy órát vett igénybe a "művelet", ebben a formában szerintem jó darabig az utolsó, mert túl meleg nem volt, fűteni meg egyelőre nem akarok...
Est Kék fény, borzongás, alvás.
---
Most jön az a rész, hogy nem ez volt életem legeseménydúsabb hete...:) 
Kedden meló után itthon döglöttem, gyakorlatilag nem csináltam semmit.
Az ETO Magyar Kupa-meccset játszott a közeli Babóton - figyelem! rövid o-val ejtendő!:)
Az eredményben természetesen nincs semmi meglepő, komolyan vették a fiúk a feladatot.
Szerda ugyanez ETO-meccs nélkül, döglés, semmittevés...
Csütörtökön lett volna egy találkám, ami aztán sajnos elmaradt... 
Így a csütörtök kísértetiesen hasonlított az előző két naphoz...:)
---
Megindult kajakos lányaink "elvándorlása". Benedek Dalma és Dousev-Janics Natasa Szerbia, Paksy Tímea Ausztria, Sarudi Aliz pedig minden bizonnyal Ciprus felé veheti az irányt.
Kicsit kezd a történet olyan lenni, mint a kínai asztaliteniszezőké, akik hazájuk válogatottjába nem férnek be, így egy idegen ország színeiben próbálnak meg "kibontakozni".
Nehéz véleményt alkotni a kérdésben. Megtehetik, hát megteszik. Minden egyes ilyen döntésnek van egy személyes, általunk nyilván nem feltétlenül ismert háttere.
Egyedül Janics "visszahonosodását" sajnálom. Sokat köszönhetünk neki, ő is ennek az országnak. Sikeres, eredményes sportoló, szeretik itt az emberek, az általa sikertelennek tartott olimpia után sokan kiálltak mellette, és mégis...
Sajnálom.
De nem szabad haragudni rá...
---
Olvastam, hogy Schumi milyen szórakozott volt Szingapúrban... Nem tudta, mennyi az időeltolódás Európához képest; nem ugrott be neki, hány pont jár a 2. helyért, a Sid Watkins emlékére rendezett gyászszünet alatt pedig WC-n volt... 
Az ütközéséről nem is beszélve... Amiinek kapcsán egyébként Jean-Éric Vergne-t Jean-Marc-ként emlegette...
Lehet, hogy tényleg itt lenne az ideje a visszavonulásnak, a pihenésnek? 
---
Egyik délután a facebookon volt egy érdekes "élményem". 
Egy 39 éves mozgássérült srác adatlapjára tévedtem, aki bemutatkozás gyanánt annyit ír magáról, hogy "Enyhe fogyatékos vagyok."
Hm... Ezen eléggé kiakadtam, hihetetlen, hogy valaki hogyan képes magát ennyire "ledegradálni"... Ez gondolom hülye szó, mert olyan sincs, hogy feldegradálni... :D
Egészen ijesztő volt ez így olvasni, tényleg... Sajnáltam a fiút, az más kérdés, hogy neki lehet, hogy így jó, és egyáltalán nincs rászorulva bárki sajnálatára...
Én sem vagyok nagyon eleresztve önbizalom terén, de azért na... 
---
Csütörtökön valahogy eszembe jutott, hogy mivel péntek délután ETO-meccs van, szabit kéne kérni. 
Pihenés-ügyintézés után nem kellene sietni a stadionhoz, szépen nyugodtan oda lehet érni.
Felhívtam a munkaügyet, megkérdeztem, mennyi szabim van még: 9, avagy 10 nap. Öt, jött a válasz.
Azaz mégsem kapták meg júliustól a megváltozott munkaképességűek a plusz öt szabadnapot, majd csak januártól.
Pff... 
Gondoltam 4 vagy 5 már teljesen mindegy, így aztán kikértem a szabit.
Húzós egy évvége lesz, annyi szent, mert ez a 4 nap egytől-egyig a karácsonyi ünnepekkor fog kelleni...:(
---
Péntek reggel fodrásznál voltam, aztán elmentem izzókat venni. Kettőt sikerült, másik kettőért most megyek majd vissza.
Az ETO Shopba nem kellett mennem, mert nem volt kinek odaadnom a bérletesként ajándékba kapott ingyenjegyet... Lonely hero... :( :)
A Borvirágban hangoltunk a meccsre, pár perccel kezdés előtt értünk a stadionhoz...
És hát... 6-0-ra nyert a csapat a Lombard Pápa ellenében... 
Végre sikerült sok néző előtt jól játszani. Nagyon jól.:)
És igen, most már tényleg eljött az ideje Pintér mester megkövetésének: bár továbbra sem kedvelem Pinyőt, úgy tűnik, jó és eredményes munkát végez a csapattal. Maradhat.:)
Azt viszont nem értettem, hogy a csapat és a közönség nyomásának engedve miért a kapus Szasa Sztevanovics végezte el a meccsvégi bünetetőt.
Oké, 2004 óta játszik az ETO-ban, sokat tett a klubért, és kijárt neki, hogy pályafutása talán utolsó szezonjában rúgjon egy gólt büntetőből.
De nem lőtte be, iszonyat gyatrán rúgta, Szűcs Lajos könnyedén védett. (egyébként a fentiek alapján is látszik, nem gondolom, hogy őt vagy a pápai csapatot "alázni" kívántuk volna ezzel a lépéssel...)
Mindenesetre ha egy mezőnyjátékos lőtte volna, és még hozzá jól, egy 7-0-ás végeredmény még "tekintélyt parancsolóbb" lett  volna, ami lélektanilag nem egy utolsó szempont...
Meccs után ismét Borvirág, örömködés-értékelés Gergővel. Én sörrel, ő kólával. Tényleg.:)
Hazaérve még pont elcsíptem a Barátok köztöt, meg neteztem, 4 szendviccsel itattam fel az elfogyasztott sörikéket...:)
---
Akartam egy kis "privát" dolgot is írni, az most kimarad...
---
Ma. Hamarosan majd elfutok a plázába,  lottó-újság, meg benézek a többi égőért.
Több program is van függőben mára, de picit megfáztam tegnap, lehet, hogy inkább itthon kúrálgatom magam...
Mondtam már, hogy utálom, hogy hétvégente képtelen vagyok kialudni magam, és mindig korán felébredek?:/
---
Holnap meg talán ETO-piac, de ez sem biztos...
Biztos viszont a tali Zsófival és Gergővel. Gegével már azt is sejtjük, hogy hol, de ez egyelőre maradjon titok. Ha még az...:)
---
Na, és akkor ennyi voltam mára.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: