2012. szeptember 30., vasárnap

És még egy

Még mindig azon gondolkodom, mennyire felesleges volt a pénteki szabadnap. De most már végülis mindegy.:)
Ha az eredeti tervek szerint reggel megyünk üzemorvoshoz, meló után-meccs előtt meg be kellett volna mennem az ajándék meccsjegyért, akkor elég loholós nap lett volna.
Dokihoz holnap megyünk, a meccsjegyre nem volt szükség, így aztán lett egy laza pihengetős, ámbátor tényleg teljességgel felesleges szabadnapom. És ugye még mindig maradt NÉGY napom... Biztató...:)
---
Tegnap sikerült elvonszolnom magam a pláza irányába. Először a Holló melletti villamossági szaküzletbe mentem. Előtört belőlem a kommunikációs szakember. Izzót kértem "abba' az izébe a gáztűzhely felett...". Igen, a párelszívóhoz. Szerencsére az eladó hölgy kisegített....:)
A plázában ettem finom pörköltet helyben gyúrt tésztából készített nokedlivel, meg vegyes salival. Nagyon fincsi volt.:)
Aztán lottózó. Töltöttem egy szelvényt, persze a 20 számomból egyet sem húztak ki.:)
Tippmix. Megteszem, amit tutinak érzek, és persze elszáll. Ha van egy neccesebb megérzésem, amit nem merek megjátszani, az persze bejönne... Pff...:)
A kávézóban a mellettem lévő asztalnál egy Skandináviából hazatelepült futballszakember ült. Beszélgetett valakivel, nagyon okos dolgokat mondott. Lehet, hogy ő sz*rta a spanyol viaszt. Vagy a skandinávot. A megye II-ben...
Aztán itthon pihengettem, tévéztem-meccseket néztem. 
Az X-faktort már ágyban, párnák közt. Meg FourFourTwo-t olvastam. 
Azt is megtudtam, hogy az egyik szereplő a szomszéd utcában lakik. Igen, akivel a szőke csaj kicseszett, amikor egy sorral előbb abbahagyta a szövegét.
Aki szerint ez nem zavaró, az soha nem mondott fel memoritert Feri bácsinál a móvári Kossuth-gimiben.:)
A Barca-meccs este 10-kor kezdődött, addigra már aludtam.
Szóval nem mentem Adriékhoz/Katáékhoz, amit egyrészt sajnálok, de ez a pihenés nagyon kelllett, nagyon rám fért.
Reggel 7-kor keltem, ismét a kútra mentem Sportért. Még volt.:)
Tök fura, amikor az ETO-piacra megyek, meccshangulatom van. Pénteken meg meccsre ballagva piachangulatom volt. Ki érti ezt?:D
---
Írtam kolleginának egy CD-t. Valódi zumba-mix. Nem mintha lettem volna már zumba-órán, vagy akár láttam volna. De kb. ilyen lehet...:)
Most majd nemsokára rittyentek egy kis sajtos virslit, délután meg Gergőékkel találkozunk, kb. az ETO-parkban.
---
Az élet részben válaszolt a tegnap feltett költői kérdésemre. 
Lewis Hamilton a McLarentől a Mercedeshez szerződött, helyére némi meglepetésre a korábbi Ferrari-patronált mexikói Sergio Perez ül majd. Aki egyébként nagyon szimpatikusan nyilatkozott, Sennát dícsérte.:)
Schumachernek pedig, ha még lesz kedve versenyezni, a Saubernél juthat hely, Peter Sauber csapatfőnök tárt karokkal várja. 
Pff... Nem tudom, azért remélem, ez rajtam kívül is érdekel valakit...:)
---
Tegnap olyan fura kedvem volt. 
Olyan furán rossz.
Nem tudom megmagyarázni.
Egyedül érzem magam. Néha van ilyen.
Jókat szoktam mosolyogni az ilyen "X hónapja nincs senkim"-szerű megnyilvánulásokon.
Én már le sem írom, mióta nincs senkim.
Az a papírforma, hogy ez így is marad, ezen már túlvagyok.
Ha így lesz, felkészültem rá, ha nem így lesz, akkor meg örülés lesz. Meg boldogság is. Nagy-nagy boldogság...:)
Mi az a boldogság? Igazából nem tudom, ez olyan relatív...
Örülök, barátaim, ismerőseim boldogságának, sőőt a legjobban tesómékénak.:)
Meg örülök, ha nyer az ETO. És hogy vezet a bajnokságban. De ez gondolom más...:)
Na jó, ez az utolsó sor kellett, annyira jó leírni, és elolvasni...;)
És NEM, nem vagyok depis állat...:)
Ha ismersz, úgyis tudod.
Ha nem ismersz, akkor meg ismerj meg! Ha akarsz!:)
---
Ennyi volt a mai bejegyzés.
Jók legyetek, további kellemes hétvégét mindenkinek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: