2011. július 26., kedd

Technikai szünet

Mondhatnám, hogy felesleges volt szabira mennem. De nem mondom. Szusszanásnak teljesen jó volt. És ez volt a cél.
Mondjuk elég fura nap volt, mert Anyu itt aludt, ment dolgozni, 5-kor keltem vele. Kávéztunk, nyitottam kaput, vettem Sportot, feljöttem... És nem tudtam visszaaludni. :)
Tévéztem, neteztem, olvasgattam, és el is telt a nap.
Ja, és persze MSN-eztem Szandival, ami a nap legkellemesebb időtöltése volt. :)
Aztán meg mentem németet tanítani. Egyikünk sem volt túl motivált. Ezért inkább beszélgettünk. :)
Katáék értem jöttek, és beültünk az Alpesibe beszélgetni. Jelenleg Rihannára HAJazó barátosnémmal elég régen találkoztunk, jó sok megbeszélnivalónk volt, jóval egy után értem haza.
Szombaton meg már nem indult el a számítógép... Vagyis nem kapcsolt be a monitor. :( Gondolatban már elbúcsúztam összes főiskolai irományomtól, a gépen lévő fényképektől és egyebektől, amikor kiderült, hogy szerencsére nem olyan nagy a baj.
Gergő kollégám orvosolta a problémát, sőőt egy kicsit generálozta is a masinát.
Szombattól hétfőig nem neteztem, nem blogoltam, nem facebookoztam. Ez kb. rekord. :) Hiányzott, de NEM voltak elvonási tüneteim. :)
Szombaton délelőtt kimentem Écsre. Otthoni finom ebéd, kis alvás, kutyusbuzergálás, majd jöttem vissza Győrbe, meccsre.
Hm... Écsen hallottam a norvégiai tragédiáról... Annyira hihetetlen, felfoghatatlan, és tragikus eset...A norvégokkal kapcsolatban főleg persze sporttal kapcsolatos "élményeim" vannak. Szimpatikus, nyugodt, kiegyensúlyozott népnek tűnnek, el tudom képzelni a történtek mennyire megrázták őket.
Az egyéneket, és az egész nemzetet.
(...)
Amy Winehouse is meghalt. Nyugodjon békében... Nekem ő valahogy kimaradt az életemből...Kb. egy számát ismertem, és legkomolyabb emlékem vele kapcsolatban ama bizonyos belgrádi koncertvideó...
De sajnálom, hogy így és ilyen fiatalon... Igen, 27 évesen, mint annyi elődje...
----
Na... A meccs: 1-0-ra vertük az Újpestet. Szerintem rég látott jó játékkal, sok gólhelyzettel, csak azok a fránya befejezések nem voltak tökéletesek.
No mindegy, 2 meccs 2 győzelem, Halit ütni kell... :)
Vasárnap sikerült megvenni az utolsó Nemzeti Sportot a kútnál! Apró örömök! :)
Ezen kívül regenerálódtam, F1-et néztem, punnyadtam.
A Német Nagydíjat Hamilton nyerte. Örültem. Mert nem Vettel nyert. De a futam közepén aludtam, a végén meg gépet szereltünk. Akkor még úgy volt, hogy vége, ennyi volt...:(
Tegnap meg ugye jött a Gergő. Aztán mentem a Hollóba haver szülinapját ünnepelni.
Éjfélre itthon voltam, most nem volt fél 3-ig MSN, nem is voltam hulla, mint a legutóbbi hétköznapi sörrentés után...:)
De azért 1 óra plusz alvás volt.
A belvárost meg újítgatják, nincs megálló a szökőkútnál...Simán túlélhető, csak épp szokatlan. :)
Ez a hét kész lesz...
Ma-holnap-holnapután német, pénteken ETO-nap. Szombaton megyek Anyuhoz Sopronba, aki csütörtöktől ott lesz szanatóriumban...
Utána házibuli Katáéknál, vasárnap meg Forma-1 Magyar Nagydíj.
Nem tudom, mikor írok legközelebb, kicsit zsúfolt napok lesznek. :)
Na, ennyi mára!
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!

Nincsenek megjegyzések: