2011. július 20., szerda

Szerencse fia

Nagyon tud idegesíteni, amikor apró hülye dolgokban balszerencsés vagyok. Ezért most megmaradt bennem az is, hogy apró hülye dolgokban szerencsével jártam. :) Még szombaton történt, hogy épp csak kiértem a buszmegállóba, és leültem a padra, jött is a busz. Ez ritka dolog, inkább az orrom előtt szokott elmenni...
A Matchban pedig - nem tudom miért, de nagyon rühellem azt a boltot...- kb. 825. voltam a sorban az egy szem működő kasszánál, és másodiknak vettem észre, hogy nyitottak még egyet. Így lettem utolsóból szempillantás alatt- második...
Az más kérdés, hogy Fannival nem tudtam beszélgetni, mert épp a mosogatóhoz volt beosztva...
Aztán hazajöttem, kajarendelés, olvasás, tévé...
Este tesómék értem jöttek, aztán kimentünk Écsre, kb. hajnali fél 2-ig dumáltunk... Hullafáradtan feküdtem le, de azért még kis focit néztem a rend kedvéért...:)
---
Vasárnap meg palacsintasütés volt, jól belakmároztunk.
Utána idénykezdet: Honvéd-ETO. Nyertünk, idegenben 2-1-re. 1-0-ás hátrányból, kivédett kispesti 11-es után. Meglepően harcosan játszottunk, de persze messze nem jól. De mondom, kezdetnek nem rossz....
Közben megtudtam, hogy meghalt Bicskei Bertalan. Korábban kétszer volt szövetségi kapitány, második kapitányi korszaka előtt, '97 őszén pedig az ETO szakmai igazgatójaként vette ki részét a csapat félidei bajnoki címéből...
Felkészült edző, szimpatikus ember volt, nyugodjon békében... :(
---
Visszatérve net, aztán film: az Elhajlási engedélyt néztem meg. Háát, elég beteg egy film. Vannak benne jó poénok, jó szövegek, de nagyon alpári és undorító poénok, idegesítő figurák, meg még sok minden...:D
Utána még megnéztem a női foci VB-döntő 11-es-párbaját, amit a japánok nyertek meg az esélyesebbnek tartott USA ellen. Meg Copa America is volt, ahol az argentinok után a brazilok is kiestek.
Kínában meg vizes VB van. Sulis korszakomban ezeket néztem oda-vissza, elejétől-végéig, most alig láttam még valamit...
Na mindegy, azért pár vizilabdameccset, meg úszódöntőt azért el kéne csípni.
Ez az első hétköznap délután a héten, amikor nem tanítok. És egyben az utolsó is... Ezért posztolok most. :)
Az a gáz, hogy elhagytam a puskámat...:/ Így nem tudom pontosan, hogy miről akartam írni...:/
Tegnap-tegnapelőtt óriási nagy zuhék voltak... Ma reggel meg akkora esőben-viharban mentünk dolgozni, hogy ilyenre még nem is emlékszem....
A kedd esti híradó nagy beteg volt... Megölte, megmérgezte, a sínekre hajtott, a temetésen a koporsót tartó kötél elszakadt, öngyilkos lett, a sínekre hajtott a vonattal egy időben, Stohl Buci áldozata meg kapált és fára mászott.
Én elhiszem, hogy uborkaszezon van. De ennyire szenzációhajhász-depresszív hírműsort összeállítani azért még ilyenkor is művészet...
A hírek után fél 8-kor a szomszéd csajjal kimentünk még egy cigire a függőfolyosóra. Negyed 10 körül jöttem be....:D
---
Tegnap láttam a buszon egy nagyon szép lányt. Egy nagyon-nagyon szépet. Ismerős ismerőse volt. Nem mutatott be minket egymásnak, mert őt csak látásból ismerte, nem emlékezett a nevére... Hát, ha engem bemutatott volna neki, akkor szerintem ketten azért feltűnés nélkül megoldottuk volna ezt a problémát.
Jó volna még újra látni ezt a lányt. De nem, nem kell sok szerencsét kívánni, meg szorítani. Nagyon szép, és elsőre szimpatikusnak tűnő csajról beszélünk, aki ízig-vérig nő. És mint olyan, bizonnyal nem én vagyok álmai netovábbja. Csak a "ne tovább!" jutna számomra belőle...
Írnám, hogy a "macska által kívülről nyalogatott vajasbödön esete", de nem írom, mert akkor kiforgatnátok a szavaimat. :)
---
Holnap még meló, aztán német. Pénteken meg szabi, aztán német. Aztán Écs. Hétvégén szombat este 8-kor villanyfényes ETO-Újpest, meg Forma-1 Német Nagydíj. Jövő héten meg Hungaroring.
Ja: augusztusban talán Becsvölgye! De még nem tuti! :)
---
Megint letörött a fogamból egy darab... A dokim meg egy hétig szabin...:/ A hátizsákom cipzárja meg szétment. Át kell pakolnom a válltáskámba...:/
Cipzárakhoz értő környékbeli varrónő jelentkezését várom! :) Vagy olyasvalakiét, aki ismer valakit! :)
---
Megvan a blog új alcíme... De még kis magyarázatra, elemzésre, ízlelgetésre szorul. :) A "Már két éve" viszont már csak azért is gáz, mert már két éve, 9 hónapja és 2 napja íródik... Gyors a reakcióidőm.... :D
---
És ennyi mára.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: