2011. július 16., szombat

Ha egy üzlet beindul

Írtam ehhez a poszthoz is puskacetlit, de szerintem most anélkül is fogok tudni írni. Ha pedig nem, akkor majd lesek.
Hétfőn meló után tanítottam. De előtte bejelentkezett egy régi főiskolás cimbi, akinek önéletrajzot fordítottam. És egy svéd bútoráruház - na vajon melyik? :) - osztrák honlapján chateltem egy operátorral, munkalehetőségek iránt érdeklődve- persze nem magamnak. :)
Kedd. Ugyancsak tanítás. Ezúttal egy másik cimbi, aki gyorstalpaló nyelviskolába jár, és az ő tudását segítek valamennyire rendszerezni.
És kedden kaptam egy e-mailt. Egy főiskolai évfolyamtársnőmtől. Arról írt, hogy az egyik gyermeke mozgássérült, és most vannak óvodaválasztás előtt. Az ezzel kapcsolatos tapasztalataimra, véleményemre volt kíváncsi. Egyrészt jól esett, hogy eszébe jutottam ezzel kapcsolatban. Másrészt szar érzés, hogy még mindig születnek így kisgyerekek, még mindig történhetnek ilyen hibák szülés közben...Ráadásul ismerős gyermekével... Természetesen írtam egy jó hosszú e-mailt, benne mindent, ami csak eszembe jutott.
Szerda tévé. A Digisport adta a Sturm Graz-Vidit, így újra a digidobozzal kellett szarakodnom. Furcsa módon ezúttal pozitív meglepetések értek: új csatornák tömkelege jelent meg a kínálatban, közte az amerikai sportcsatorna, az ESPN, a magyar Sportklub, és a német közszolgálati ARD. Ja, és a Fillmmúzeum, meg a Viasat History, amik Écsen is nagy kedvencek.
Emiatt csütörtökön el is felejtettem megnézni a TV2-n a szépségkirálynő-választást...:( :) Na mindegy, túl fogom élni.
Aznap egyébként fél 7-től majdnem 5-ig voltam melóban, aztán egy kávé a plázában, majd német a nővérszállón. Hulla voltam, mire hazaértem.
Tegnap megint viszonylag hosszú nap, utána még egy tanítás. Az öt délutánból négyszer. :)
Ja, és beindult a foci NB1, ami immáron OTP Liga néven fut. A Debrecen egy jó kis meccsen 5-2-re verte a Vasast. Az ETO vasárnap Kispesten kezd. És nem megyek, mert eredetileg ma lett volna a meccs, de holnap Écsen palacsintaparty tesómékkal. Azt pedig nem hagyhatom ki. :)
Az új mezünk viszont nagyon vagány, be kell majd szereznem egyet...:)
Ja, és lehet, hogy ismét orvosszakértőhöz kell mennem. Szigorítják a parkolási engedélyek kiadását, és szakértői véleményhez kötik. Lehet, hogy hagyom a fenébe, nem csinálok bohócot magamból.
A szlovák rendszámos romacsávó náthájára gond nélkül meg fogja kapni ezután is, pénztárca kérdése...
Ma lazulok. Mindjárt fürdés, kaja, aztán pláza, meglesem Fannit, utána itthon pihengetek. Tévé, net, stb.
Este meg tesómékkal Écs.
Holnap meccs, meg palacsinta. A legjobb! :)
Mára meg azt hiszem ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: