2008. október 18., szombat

Napló helyett

Ezt a két szót körülbelül érettségi óta "cipelem magammal". Hogy mit is jelent? Mindig is irigyeltem azokat az embereket, akik kisebb-nagyobb rendszerességgel leülnek füzetük/írógépük/számítógépük fölé/elé, és leírják, ami velük történik, ami őket foglalkoztatja. Én ezt így egyben akartam megírni, mintegy bepótolva a lemaradást. Ez eddig elmaradt. Blogom egyfajta próbálkozás lesz ennek pótlására. Hogy miről olvashatsz majd? Rólam, és engem érdeklő dolgokról. Csajok, sport, mindennapi történések... Ha kiírom magamból ehelyütt ezeket a dolgokat, talán kevesebbet fogok szerepelni az iwiw-üzenőfalán, és kevésbé megyek ismerőseim agyára személyes beszélgetéseink során... :) Egyfajta kísérletezésnek is szánom ezt az oldalt: mennyire mélyen kell leásnom (újság)írói vénám felfedezéséhez...? Ne várj tőlem világmegváltó gondolatokat, azokhoz én kevés vagyok. Ne várj nagy faxnikat, képeket, egyebeket, azt még tanulni kell... :) Ha mosolyt csalok az arcodra, esetleg elgondolkodtatlak, akkor már elkégedett leszek. Akkor hát kezdhetjük? Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések: