2008. október 19., vasárnap

Kínai nagy fal(at) Felipének...


Na, a másik szívcsücsök: a Forma-1. Mikor is kezdődött? '87, Senna, sárga sisak, sárga Lotus. Fekete-fehér tévén... :)

Aztán néztem a futamokat, bár Ayrton miatt tesómmal sokszor annyira izgultunk, inkább kikapcsoltuk a tévét...

Aztán a bálvány elment, bár emberek millióinak szívében máig, és örökké él...

Egy év szünet következett, de a sportág szeretete megmaradt. Kedvenc? Jaj, ez bonyolult. Schuminak hatalmas respekt, de nem szerettem, nagyon nem... :S

Amikor aztán visszavonult, úgy voltam vele, hogy most már tényleg minden mindegy, nyerhet bárki. És jött Hamilton, megpecsételve sorsomat. Őt még annyira sem szeretem, mint Schumit. Hogy miért? Nem is tudom! Egyből nagycsapatban, egyből hatalmas egóval, nem csipázom...

Massa a Sauberben bontogatta szárnyait, majd Ferrari, tesztpilóta lett, utána pedig Schumi fegyverhordozója. Majd Kimié... :D

Most valójában csak "jobb híján" szurkolok neki a VB-címért folytatott küzdelemben. Mert a Brazil GP az övé. Csak elszúrhatja. A VB-hez Hamilton hibája is kell.

És ez valahol szomorú, hogy a VB-aspiránsok egymás hibáiból éldegélnek. Egyelőre én személy szerint nem tartom egyiküket sem érett pilótának. Vagy ha azok, akkor nagyonb forrófejűek... Bezzeg Kimi! :)

Na, akkor Go, Felipe!

Az igazi kedvencekről pedig majd máskor...

Nincsenek megjegyzések: