2008. október 26., vasárnap

Hosszú hétvége vége

Na, eltelt ez a hosszú hétvége is...
Ahhoz képest, hogy pihenős-punnyadósra terveztem, elég eseménydúsra sikeredett a dolog...
Szerdán este ugye meccs volt, másnap sikerült hazamennem Écsre.
Pénteken pedig vissza ismét Győrbe. Vettem egy cipőt. Ez igazából nálam elég gyakran előfordul. Kábé havonta. Hát ez van. A "kínai csodafegyver" egy hónapig bírta. Ez most Nike, és fekete. És zsíírul néz ki. Érdekes, 2004-ben műtötték a lábamat. Azelőtt mindig az orra lyukadt ki a cipőimnek, mostanában pedig a talpa megy szét. Nem értem ezt a dolgot... :S
Meg lottót is adtam fel. Elkezdtem állandó számokkal játszani. Hogy melyek azok? Egyelőre maradjon az én titkom... De elég beteges... :D
Szombaton aztán ismét Győr... 14.30-ra mentem DAC-Gyirmót meccsre, úgy, hogy 11.20-kor indultam Écsről. Minden klappolt, még Gyárvárosba is kijöttem, net, ebéd, aztán go... Felemás cipőben vazze... :D Busz beér, én pedig kapcsolok, hogy egyik lábamon az új, másikon pedig a régi cipőm van. Hát elég viccesen néztem ki, ezen azonmód változtatni kellett... :)
Így éppenhogycsak beértem a meccsre. Hááát nem volt egy nagy eresztés 0-0 lett, de a nádorvárosi ultrák nagyon kitettek magukért. Olyan nótáik vannak, hogy hajjaj... Meccs közben András barátom Levente nevű kisebbik kisfiával beszéltük meg a világ nagy dolgait. Azt mondjuk nem értem, hogy DAC-Gyirmót meccsen miért kiabálja, hogy "Buzi Kriston!" :) Viszont az "Egy csapat van csak Nyugaton" is nagyon megy ám... :D
Aztán Aréna Pizzéria, egy kedves, szülinapos ismerőssel... Volt Jäger, meg sörike, meg pizza is. De fél 9-kor hazajöttem, nem akartam "bebaszcsizni" :)
Ma pedig szokom az új időszámítást...
Egy-két dolog még címszavakban:
-ETO-foci: újabb vereség, ezúttal Fehérváron. 3-2, állítólag jó meccsen... Nagyon fáj, és nem értem. A Hali ellen annyira jók voltunk, és erre ismét...
-ETO-kézi: jah, 42-20 a Vasas ellen. Lokinál vereség, 17 hónap után az első... De bízom benne, hogy jó ideig az utolsó is. Nem hibázni, itthon Debrecent jól megverni, és meg is van az alapszakaszgyőzelem. Jajj de könnyű így leírva... :)
-F1: költségcsökkentés, meg ilyenek... Azt most megmondom, hogy ha minden autóban egyforma motorok lesznek, akkor inkább sakkot nézek... :S
BRUNO SENNA: Honda vagy Toro Rosso... NOCSAK! :) Let's go, Kölök, Racing is in your blood... ;)
PS.: lesznek ennél fajsúlyosabb témák is, ígérem... :)

Nincsenek megjegyzések: