2008. október 24., péntek

FHM, Volán, meg egy kis '56

A minap vettem egy FHM-et. Na, ennek így semmi hírértéke nincs. Nem Michelle Wild új melleit akartam behatóbban tanulmányozni, a címlapon reklámozott hármas szexet sincs szándékomban (módomban? :D) kipróbálni. Csak és kizárólag a Showder Klub DVD miatt vettem meg, gondoltam, hátha lesz valami a srácokról is. Hát nem volt...
De persze azért a lapot kiolvastam. Van benne egy rovat, ami azért kiverte azt a bizonyos biztosítékot. "A csajok ezt is jobban tudják", vagy valami ilyesmi a sokat sejtető cím. A lányok az "utca emberei", 18-32 év közöttiek, a XX. századi Magyarországgal kapcsolatos kérdésekre kellett válaszolniuk.
A válaszok szerint Maléter Pál miniszterelnök volt, a III/III-asok James Bond klónjai, a Corvin közben pedig végkiárusítást rendeztek '56-ban. A megkérdezett lány a "Pesti srácokról" nem tud, mert győri. A rendszerváltás átállás volt Win98-ról 2000-re, az ország forradalom utáni vezetőjét a leányzó azért nem tudta megnevezni, mert hiányzott arról az óráról...
Jó, oké, ez egy férfimagazin, nem pedig tankönyv. De ha ennyit tudunk, az szánalmas, ha ilyen a vicceink minősége, az pedig fáj...
Mondjuk a "Mi volt az Andrássy út 60-ban?" kérdésre adott "Miért, volt Andrássy út '60-ban?" válasz azért odabasz... :)
A Showder Klub pedig fergeteges, hétfőn folytatódik! :D
Tegnap reggel pedig hazamentem Écsre. A neten néztem meg a menetrendet, 11.15-re volt kiírva busz. Ami persze nem jött, mert a netes menetrenddel nem bajlódtak, okt. 23-ra betettek egy sima hétköznapot, amit persze nem jeleztek...
Ééés Győr-Écs viszonylatban ellenőrök voltak. Még soha nem láttam őket. Most a nemzeti ünnepen igen. Praktikus. Én meg túlérzékeny vagyok... :)
Amúgy tegnap volt szerencsém egy nagyon érdekes dokumentumfilmet látni a tévében. Két, 30-as évei végén járó lányról szólt, apjuk '56 után távozott az USÁ-ba, és most, hogy ő meghalt, hazahozták a hamvait, és utánajártak apjuk legendájának. Levéltárakban, volt munkahelyen, még élő rokonoknál nyomoztak. Először úgy tünt, hogy egy "sima sikkasztás" büntetése elöl menekült el, majd kiderült, hogy édesapjuk izgalmas elbeszélései nem pusztán a képzelet szüleményei voltak. A Royal Szálló-csoport tagja, egyik vezetője volt, így vett részt a harcokban. A "lányok" egyébként kiválóan beszélik nyelvünket, apjuk temetése után megnyugodva térhettek haza: nem következett be, amitől tartottak: nem rombolták le saját apjuk legendáját.
Érdekes volt, na...

Nincsenek megjegyzések: