2008. október 30., csütörtök

Hátlaplány és Lewis

Megismerkedtem egy lánnyal. Még a nyáron. Nálam ez elég ritka, hogy sulin/melóhelyen kívül ismerkedek emberkékkel. Úgyhogy erre valamilyen szinten büszke vagyok...
Az történt, hogy a Kisalföld Mosolyalbumában, a hátsó oldalon megláttam egy lányt. Nagyon ismerős volt a neve, de fogalmam sem volt, hogy honnan. Igaz, abba a gimibe jár, ahol én érettségiztem, de annak immár 7 éve (Te jó ég... :) ), a lány pedig 16 éves. Szerencsére nem Kovács Katalinnak, vagy Horváth Juditnak hívják, így könnyen megtaláltam iwiwen. És abba az általános suliba járt, ahová én. Valószínűleg akkor találkoztam a nevével, amikor gyakszin voltam. Na, és írtam neki. mert győri Kék Iskola, móvári KLG, ilyen emberkét magamon kívül még nem ismertem. És ezt meg kellett osztanom vele... :D Eleinte kicsit furcsállotta a dolgot, de aztán elég komoly levelezésbe kezdtünk, nagy titkaim tudója lett. Sok mindenről hasonlóan gondolkodunk, látszik a részben azonos a "szocializációs háttér". :) És nem, nem gondolok rá "úgy", viszont fontos nekem, sokat jelent számomra. Még jó, mindig ő írja meg az időmérő eredményét, ha meccsen vagyok... ;)
Szóval, kiderült, hogy szereti a Forma-1-et. Klubjai között találtam egy magyarországi Anti-Hamilton Klubot, megnyitottam, döbbenten láttam, hogy ő a tulaj. Nagyon büszke voltam rá. :) De nem léptem be, nem akarok "anti" lenni... :)
Na, és ez az arany gyerek megint olyan nyilatkozott, hogy csak lestem. Azt mondta, hogy hosszú távon Kubica és Alonso lesznek a nagy ellenfelei (eddig oké...), Massa és Kimi csak azért jók, mert a Ferrarinál versenyeznek...
Lewis, te gyökér, Te talán egy Force Indiában körözöl???
Fisichellát megkérdezték, Hamilton mérhető-e Sennához, vagy Schumihoz. "Ugyan már, felejtsék el!" Volt a válasz.

Szandra, érik a klubtagságom...

Nincsenek megjegyzések: