2016. július 3., vasárnap

Itt vagyok, ragyogok

Kedd. A bejegyzés megírása után lakótársammal kávé, meg mellé TopJoy. Már nem vagyok benne biztos, melyiket ittam, szerinte, őszilé volt, és ez az üzenet volt a kupakban. Most már biztos, hogy lesz második blogfilm.:) Ja, ez pedig a 888. bejegyzés.:O
Jött még egy garázs-érdeklődő, este pedig Kincs, ami nincs-et néztem. Tényleg megunhatatlan.:)
---
Szerda. Melóból semmit nem jegyeztem fel. Csak annyit, hogy 3-ig voltam.
Van a németben egy olyan kifejezés, hogy hitzefrei. Ez nagyjából azt jelenti, hogy a hőség miatt hazaengedik az embereket melóból, suliból. Mi most tanítványommal ennek egy változatát követtük el, nem a nővérszállón németeztünk, hanem a Hollóban beszélgettünk. Én sört ittam, ő nem.:) 
Persze szóba került a lány, akivel közös képet posztoltunk facebookra. Neki is elmeséltem, amit itt leírtam, hogy Roxival csak barátok vagyunk. Megjegyezte, hogy kivirulok, vagy ragyogok, amikor róla beszélek. Hááát... Egyrészt ezt magamon nem veszem észre, másrészt pedig akivel jóban vagyok, akivel szívesen beszélgetek, arról gondolom vidáman is beszélek. Vagy nem tudom. Meglepő fordulat volt, hogy a pultoslány megtudta, hogy némettanár vagyok, és szó van róla, hogy őt is tanítani fogom. Nem tudom, mi van a levegőben, de az utóbbi időben többen is jelentkeztek, hogy valamelyik ismerősöm engem ajánlott némettanárként. Ez tök jó, meg aranyos meg minden, de légyszi ilyen esetekben először nekem szóljatok, hogy tudom-e vállalni. Köszi.:)
Jaj: letiltották az előző posztban említett jóember facebook-oldalát, gyűlöletbeszéd okán... Váratlan, de jogos fejlemény.:)
Hazatérve még volt egy-két levezető sör, meg fürdés, meg vacsora, és viszonylag időben ágyba kerültem.:)
---
Csütörtök. Felkelni viszont csak kis késéssel sikerült, mert a szundi-gomb helyett véletlenül kinyomtam az ébresztőt.:/ Ja és nem törtem össze magam, semmiben nem ütöttem be, meglepve tapasztaltam viszont, hogy éjjel megborotválkoztam.XD Az azért látszik, hogy nem voltam elég alapos. 
Most is a Városházánál szálltam fel a buszra. Furcsa paradoxon, de lábam gyógyulását jelzi, hogy rá tudok esni úgy, hogy nem csinálom össze magam a fájdalomtól. Most ez is megtörtént...
Nyugis nap volt, postára akartam menni, de nem mentem. Helyette pihentem. Meg pihi, net, messenger. 
Király Gabi lenyilatkozta, hogy nem törött el az ujja, csak a bulvársajtó találta ki a sztorit. Szerény sportember, nem volt váratlan a megnyilvánulása.:)
Este néztem a lengyel-portugált, de elaludtam... 
---
Péntek. Reggel öltözködés közben láttam, hogy az M4 ismétli az esti meccset, és épp a büntetőpárbajhoz készülődnek a csapatok. Gyorsan összekaptam magam, és a konyhában, a reggeli kávé mellett néztem meg a tiziket. És nyertek a portugálok, aminek annyira nem örültem azért... 
Ismét egy viszonylag sima nap. Meló után el szerettem volna menni postára, de ismét elmaradt, mert kollegina felajánlotta, hogy hazahoz. Nem, nem elsősorban a lustaság miatt fogadtam el az ajánlatát, hanem mert szeretek vele beszélgetni. 
Hazatérve csendespihenő. Aztán utána olyan pozitív hullám vette kezdetét, ami tegnap is kitartott, és azóta is csak lesek.:)
Jött érdeklődő a garázs miatt. Tesómék előbb ideértek, jól meg is ittuk a Zsófitól és férjétől kapott Paulanert. Nagyon finom volt, köszönjük.:)
Mark pedig bemutatkozott a szomszéd lánynak és barátnőjének. Ismét bebizonyosodott, hogy ma 17 hónapos keresztfiam hatalmas figura. Már most.:) Miután kiudvarolta magát, visszakéredzkedett kedvenc helyére, az autóba, a volán mögé. Azt az elégedett ábrázatot látnotok kellett volna!:)
No, aztán jött a vevőjelölt, és jól meg is vette a garázst. Elég hamar megszületett az egyezség. Aztán még kicsit beszélgettünk tesómékkal, majd hazaindultak.
A lakásba visszaérve megint ciccent egy-két doboz Schwechater...XD
Hm... Volt már olyan, hogy valakinek szorítottam valami vizsgáján, vagy bármin. De olyan, hogy valaki esetében 100 százalékig biztos lettem volna, hogy erőpróbája ujjgyakorlat, és simán venni fogja az akadályt, mert arra termett, az számomra újdonság. Ez történt, hatalmas büszkeséget érzek. De erről még nem írhatok többet.:)
Amikor Roxival voltunk, rám köszönt egy lány. Nem tudtam, inkább csak sejtettem, ki az. Végre az is kiderült, hogy jól sejtettem.:)
"Megfogadtam, hogy többet nem fogadok." Vagyis hogy a kavarások és félreértések okán jobb, ha nem ismerkedek többet munkatárs lánnyal. Jaj, ez most olyan, mintha valami baromi nagy Don Juan lennék. Pedig nem...  No, de ezúttal kivételt tettem, irkáltunk egy kolleginával. Kicsit déja vu-érzésem volt, de nagyon szimpi. És éljenek a szürke nadrágok!:)
Időben vacsi, közben Wales-Belgium. A háttérben. 
---
Szombat. Fél 9 körül keltem. Fürdés, kávé, aztán Mátyás tér, tesómék összeszedtek. Előtte még vettem vizet a kisboltban, mert megszomjaztam.:)
Piac. Ettünk kolbászt, vettem tojást, meg nézelődtünk egy kicsit. 
Aztán belváros, Győrkőc Fesztivál. Alig találtunk parkolóhelyet, a Mamma Miánál sikerült megállni. Így legalább életemben először láttam sárkányhajót élőben. Nagyon pöpec.:)
Összefutottunk egy kollégával és egy kolleginával, sógornőm pedig megkérdezte, hogy ő volt-e a.... A lány akivel immáron 9 hónapja nem beszéltünk... Nem, egyébként nem ő volt. De még mindig nagyon-nagyon hiányzik... Tök fura, én vele kapcsolatban éreztem a legjobban, hogy tud "ragyogtatni"... De már mindegy, csak az emlékek maradtak. 
A Mekiben tartottunk egy kávészünetet. Nemsörös képpel sokkoltam a közvéleményt.XD
Kifelé jövet Mark kapott egy lufit. Persze a lufi pálcán nem poén, úgy nem lehet ütögetni-dobálni-rugdalni. Pálca nélkül lehet. És érdekes módon mindig egy lány közelében kötött ki a lufi.:) Mindenki tök aranyosan reagált, végig röhögtük az utat. 
A Széchenyi téren időztünk egy kicsit, miután tesóm mutatott egy új ruhaboltot. Tényleg, nem kísér el valaki shoppingolni?:)
Kicsit később hazaindultam, a lábam még bejáratós, eléggé megfájdul a sok sétától. 
Útközben bankautomat, lottózó... És a dohányboltban vettem vizet, és leültem egy padra iszogatni. És odajött egy csaj. Napszemüvegben nem ismertem meg...:O Miután levette, rájöttem, hogy Barni fiatal barátom, gyirmóti huligán, nővére, Fanni az. Dumáltunk egy kicsit, majd tovább indultam. Aztán még egy rendőr cimbivel találkoztam. Itthon pihi, net, tévé, meg ittam egész nap. Vizet. 
Este még elmentünk tesómékkal Lidlbe. Vettem tejet. Meg vizet. Sört nem.:D Aztán folytattam a döglést, meg jó 1,5 órát hesszeltem a kádban, Story magazinokat olvasva.:)  
Le is késtem a német-olasz meccs elejét. A végét meg átaludtam. A kettő között virsli, messenger, meg olvasás. 
---
Ma. Viszonylag időben felébredtem. Kávéztam, aztán ledöglöttem a gép elé. Nem voltam sehol, és nem is megyek sehová. Olvastam, hogy első előkészületi meccsén 5-3-ra kikapott az ETO a Puskás Akadémiától. Ez ugye semmit nem jelent, de új igazolásaink mindenesetre betaláltak. Ez kezdetnek nem vészes. 
Ma már csak pihi lesz, meg mosok, meg Forma-1-et nézek. Kajálni még nem tudom mit fogok, lehet, hogy csak hideget. 
Most narancslevet szürcsölgetek.:)
A jövő hét? Holnap tanfolyam, utána tényleg posta.XD Tali is lesz, meg Médiatábor is lesz. Tápszentmiklós lehet nem lesz..:( A lábam sem az igazi, és Écsre is lehet, hogy ki kell menni. Majd még alakul. 
És majd elmesélem, hogy alakult. 
De mára befejeztem. 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: