2016. április 10., vasárnap

(S)álhír

Vasárnap. Volt ugye "Forma-1-hallgatás". Rosberg nyert, Kimi második. Ez annyira rosszul nem hangzik, de már tényleg unom a Mercedes-hegemóniát... 
Aztán fürcsi, finom melegszendvics, olvasás és alvás.
---
Hétfő. Ej, de nagyon hétfő volt...:/ 3-ig voltam, majd nagyon hamar hazaértem, mert kolléganőm hazahozott. 
A németórát választottam a lakógyűlés helyett. Aztán két szék között a pad alá estem, mert a tanítványom meg lemondta a németet. Úgyhogy megírtam az újabb verselemzést. Kicsit erőltetettnek érzem így utólag, de azért annyira nem rossz.:)
Este bundás kenyeret sütöttem, lakótársam meg szokás szerint hamburgert evett volna, de a mikró nem melegített. Nekem hazaérkezéskor még működött. Nem voltam ideges. Ja de...:/
Showder klubot néztem. A Kék fény nem rémlik, szerintem azt most nem néztem...:)
---
Kedd. Sima nap, jó idő. Felírtam a puskacetlimre, hogy "sör+nő", de nem tudom dekódolni...:/ :D 
Meló után András barátom és párja eldobtak az Árkádba, vettem egy mikrót. Ugyanolyat, mint ami bedöglött. Szeretem az állandóságot.:) 
Lakótársam beüzemelte a mikrót, működik. A fogam meg letörött, le sem írom, mitől...:/ Nem néz ki valami jól...
---
Szerda. Reggel csúcsforgalom volt a zebrán, a sok idióta biciklis között alig tudtam szlalomozni. Jól felugrottam egy járdaszigetre...
Délelőtt letárgyaltam nagybátyámékkal a zalai látogatást, apám meg tojástartókat meg kajásdobozokat hiányolt. 
Meló után német a nővérszállón. Hazafelé a 14-esen három nem sváb kisebbségi leányzó csinálta a hangulatot, hangoskodtak-káromkodtak, nagyon cink volt. Majdnem leszálltam előbb. 
Hazaérve pont belebotlottam a gázórásba, ellenőrzés volt, szerintem bejelentés nélkül...
Aztán kávé, meg döglés. 
---
Csütörtök. Nehezen telt a nap. Szegény virtuális élettársam volt "műsoron", oltották a népek rendesen. Vagy szegény én voltam műsoron, oltottak rendesen...:)
Napközben jött a hír, hogy kedves ismerősöm leadta a DAC-sálat egy tetoválószalonban. Persze elkezdtem keresni a helyet, amiből az jött át, hogy tetováltatni fogok. Én pedig nem cáfoltam az értesülést. 
Nagyon "ült" a törénet, Balu fél 3-kor jött értem, hogy német előtt elmenjünk a sálért, ami így akár úgy is lejöhetett, hogy tényleg időpontra megyek. Facebookon nem is reagáltam a reakciókra, míg el nem készültek a fotók, ez pedig azt a hatást keltette, mintha "dolgoznának" rajtam.:) Jó kis móka volt, még pénteken is többen érdeklődtek a tetoválásom felől. Így kell trollkodni egy közösségi oldalon.:)
Nem kaptam reggel Sportot, de szerencsére Balu tudott venni nekem. A szerdai és a csütörtöki mellékleteket amúgy gyűjtöm. A szerdai foci-utánpótlással foglalkozik, a csütörtöki meg amolyan retró-melléklet. 
*
"Apropó félidő: süt a nap, szép az idő, vezet a csapatom, jó barátokkal sörözgetek, kiírom hát facebookra, hogy "Vezetünk félidőben, ééés még szerelmes is vagyok. ♥ :D"
Ezzel csak azt kívántam jelezni, hogy jó kedvem van. Rajongásom tárgya, vagy épp alanya pedig egy ismerősöm, akinek valamelyik fényképétől akadt el a szavam. 
De nem pálya... Nem is beszéltünk még egymással, buszon konkrétan nem mertem leülni mellé....:) Meg is lepődtem, amikor bejelölt...:D"
(GosziBlog, 2014. április 7.)
**
"Abban is bízom, még sokáig része lesz az életemnek, de ha majd úgy érzi, hogy nincs szüksége a társaságomra, azt jelezni fogja. El fogom tudni engedni, és sok mindent "megőrzök" belőle."
(GosziBlog, 2015. április 6.)
Érdekes utólag visszaolvasni ezeket a "facebook-emlékeket. A két idézett szövegrész  ugyanarról a lányról szól, sajnos mára, "idénre" tényleg csak a megőrzés maradt...
---
Péntek. Még mindig téma volt a tetoválás, meg a sál, legalább hatan odajöttek hozzám a témával kapcsolatban.:)
Nagyon péntek volt, bár viszonylag nyugisan telt. Azt az egyet leszámítva, hogy szar volt az alsógatyám gumija, és egyfolytában lecsúszott.XD
Gondolkodtam, hogy hová menjek meló után boltba. Ebből aztán az lett, hogy kollegina hazadobott, én nem mentem boltba, lakótársam hozott ezt-azt.:)
Este írt egykori szomszédom, hogy eszébe jutottam, mert bontott egy sört a vacsorához, és régen milyen jókat beszélhettünk egy-két habzó serital mellett. Megkérdezte, lenne-e kedvem nosztalgiázni. Lett. Szombat este. 
Ja, és láttam általános iskola 1. osztályos házi feladatot. Szenvedtem is vele vagy fél órát. Beszarás.:D
---
Szombat. Időben kelés, fürdés, kávé, lottó, tippmix, majd irány a vidéki, majd Écs. 
A vidéki mókás volt, két kiscsaj odament egy jóemberhez, hogy vegyen nekik cigit. Csórikám elsőre visszajött, mert elfelejtette, mit kértek a lányok.:)
Örültem, hogy nem hozzám jöttek oda, nem szívesen vettem volna nekik. Jó-jó, álszent vagyok.:)
Écs. Talán az eddigi legnyugisabb, legkellemesebb egyedüli "Écsre menésem" volt. Semmi vita, fárasztás... Tök jól, vagyis viszonylag jól eldumáltunk faterral, még viccelődtünk is, ami azért nem túl gyakori. 
Viszonylag hamar visszajöttem, mert 5-kor a Vendelinben volt jelenésem. 
Meglepődtem, hogy mit keres a 14-esen annyi zöld-fehér sálas csaj. Hülye vagyok: mentek a kézimeccsre, kicsit lassan esett le...:D
Szóval 5-től Vendelin ex-szomszédasszonnyal, meg ETO-Fradi BL-negyeddöntő. Eldumáltunk, iszogattunk, az ETO meg közben szép csendben 40-23-ra kivégezte a Fradit.  
Gyorsan telt az idő, talán olyan este 9 körül hazabuszoztunk. Nem, nem együtt...:) Amúgy igen jó kis este volt, örülök, hogy találkoztunk. Jó volt egyet nosztalgiázni.:)
Ja: focistáink a sárvári 2-2-vel pedig önmagukat végezték ki,és szurkolói rendbontás is volt. 
Jövő héten Móvár-ETO. 
Ha valaki két éve azt mondja, hogy meg fogom ismerni közelebbről a lányt, az ETO NB3-as meccset fog játszani Mosonmagyaróváron, ráadásul a hazaiak lesznek az esélyesek, biztos képen röhögöm. Hát, a mosoly az arcomra fagyott. 
Tervben van, hogy megyünk a meccsre, sőt ismerőssel is van lebeszélve tali, de most így nincs sok kedvem...
Hazaérve még lefolyt egy-két levezető sör, meg messengereztem.
Aztán kaja. Fogalmam sincs, mikor feküdtem le. 
---
Ma. Reggel nem voltam valami jól. Pedig csak sört ittam.:) Lementem a kisboltba, de nem kaptam Sportot, a kútra pedig most nem volt kedvem elmenni. Van elég olvasnivalóm itthon.:)
Mára már semmi konkrét nincs terven, pihi, kaja, mosás, meg talán megnézem a Gyirmót-Mezőkövesdet. Sovány vigasz. De azért Hajrá, Gyirmót, hajrá, Gyirmóti Ultrák!:)
Jövő hét? Három német elvileg. Pénteken lehet meghallgatom Vona Gábort a Mórában. Szombaton Móvár most erősen kérdőjeles. 
Bármi is lesz, majd elmesélem!:)
Mára ennyi. 
Jók legyetek!
*
Boldog Szülinapot, Mónika!;)
*
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: