2016. március 28., hétfő

Varázsolj nekünk valami szépet!

Helyreigazítás: szombaton természetesen nem rendeztek FC Barcelona-Real Madrid bajnoki labdarúgó mérkőzést. Félreértettem a kollégámat. A tévedésért kedves olvasóim szívese elnézését kérem. Bárkit, aki miattam várta hiába szombaton az el classicot, vendégül látom a szombati ETO FC Győr-III. Ker. TVE NB3-as bajnokira. A jelentkezéseket privát üzenetben várom. Köszönöm!:)
***
Pénteken a bejegyzés közzétételének pillanatában (!) hívott Harcsi, hogy barátnőjével Győrben tartózkodik, elnézhetnénk valamerre. 
Részemről semmi jónak nem vagyok elrontója. Így aztán gyorsan kiteregettem, fürödtem, vacsoráztam... Aztán elmentünk a Vendelinbe. 
Viszonylag lájtos este volt, két sört ittunk meg, hülyéskedtünk, beszélgettünk, jó volt. Huh... Milyen csajok voltak, te jó ég...:$ 
Itthon azért még egy-két sört megittam. 
Húst nem ettem. 
---
Szombat. Reggel kollegina segítségével sikerült megoldanom egy nagy facebook-rejtélyt. Inkább nem írom le, hogy mi az, mert igazándiból lényegtelen, és még az is lehet, hogy hülyeség.:)
Apám reggel 10-kor a szokásos módon felhívott. Megkérdezte, hogy vasárnap egészen pontosan mikor megyek ki Écsre, hogy tudja tervezni a reggelit. Mondtam, hogy ezt sajnos teljességgel lehetetlen megjósolni, mert este meccsnézés, hajnalban óraátállítás. A két program elvileg külön-külön is alkalmas lehet a másnapi program borulására, hát még együtt... 
A délelőtt nagyrészt dögléssel telt. Délután berohantam a városba. A lottózóban 2360 forintot fizettem, de 2300-at értettem, így megkértem a csajt, hogy úgy adjon vissza, hogy mindenképpen legyen benne százas. Volt.:D
Spar. Elég sok dolgot vettem, de szerencsére a billás tatyót vittem magammal, amit a vállamra lehet csapni, így gond nélkül hazaértem. A hátizsákomban meg hazacipeltem négy liter tejet. Nagy sztori.:D
Ebédre bundás kenyeret sütöttem, sajttal, paradicsommal, uborkával, ahogy kell. Ilyet még nem láttam: egy-két tojás megfagyott (!) a dobozban, így azokat kidobtam...
Délután jött a hír, hogy Érd-ETO 1-1. Hát, ez a feljutás igencsak necces lesz... Jó lenne tudni, mi történik a klubban, mert ez így ebben a formában tragikus... 
Szóval este két meccs. Magyrország-Horvátország 1-1. A második félidőre lehet építeni, ha így játszanak a srácok az EB-n, mindenképpen büszkék lehetünk rájuk. 
Jaj: annyira tetszik, hogy a Soho Party-féle Az éjjel soha nem érhet véget-ből szurkolói nóta lett. Valami DJ kaphatna az alkalmon, és készíthetne egy jó kis fan version-t. Ahol persze Betty Love helyett az ezerfejű énekelne...:)
Aztán meg Győri Audi ETO KC-Ferencváros 33-22. A meccs előtt pont gondoltam rá, hogy jó lenne agyoncsapni a Fradit, de nem sok esélyt láttam rá. Mégis sikerült. Picit tartok tőle, hogy a pesti zöldek altatnak a BL-negyeddöntő előtt, remélem nincs igazam. 
Amúgy már tényleg máshogy állok a kézilabdához. Szeretem, de annyira nem hoz lázba. Nagyon megerősödött a sznob vonal. Az NB3-as foci jobban beleillik az én fogyatékos attitűdömbe...:P
A kézimeccset amúgy Harcsi, és egy egy üveg ásványvíz társaságában tekintettem meg. Jót dumáltunk közben, és még a konyhában lévő faliórát is átállította nekem.:)
Felirat hozzáadása
Megemlítettem neki, hogy találtam egy neki való poént. Megkerestem, és kiderült, hogy tényleg neki való volt. Zseniális.:)
Egy ismerősöm "Mit tennének barátaid egy lakatlan szigeten?" játékában én lettem a sziget bohóca. Nem is értem.:D
Ja: és "ismerem" a Farm című valóságshow egyik szereplőjét. Még közös képünk is van. Beszarás. Amúgy nem nézem. 
Vujity Trvtko pedig pécsi. Ha valaki nem tudná...:D
Késő este még Riasztást néztem, ami olyan, mint a Kék fény, csak Hír TV-s köntösben.:)
---
Vasárnap. Nem tudtam kimenni Écsre a 8-as busszal. Este meccsnézés, hajnalban óraátállítás volt, ez kicsit bekavart az alvásomnak. 
Fürdés, kávé, indulás. 
Tök jó a vidékiben ez az új üzletsor: büfé, ABC, dohánybolt, kajálda, pékség, van minden, mint a búcsúban... 
Kivittem apámnak a szerződést, meg volt vele elégedve.
Megint volt valami kérése, amit nem teljesen értettem. Na mindegy, feldolgozás alatt van az infó. 
Már tízóraira degeszre zabáltam magam, aztán dumáltunk egyet. Szokatlan volt.:O Közben persze Buksi pulit tutulgattam.:D
Ebédre megint csak eszméletlen adagot kaptunk Muci néninek köszönhetően. Kaja után olvastam, aludtam, szerencsére 3-kor sikerült felkelnem, így nem ragadtam Écsen. 
Szerettem volna apámtól kérni tojást, de nem tudtam biztonságosan elcsomagolni, így inkább nem hoztam. 
*még lenne néhány gondolatom, de inkább nem írok le semmit. Jobb így....*
A vidékiben nyílt új ABC-ben aztán vettem tojást. Közben megérkezett Mr. Fontos Ember, aki sietett a vonatára. Le is lökött egy üveg piát a polcról, és bőszen káromkodva közölte, hogy kifizeti, amit eltört, amúgy nem kér semmit. Szerencsére a végére sikerült lenyugodnia, halkabb hangnemre váltott, elnézést kért, és mindenkinek kellemes ünnepeket kívánt. 
Hazatérve kávéztam, döglöttem, neteztem, tévéztem, és el is telt a nap. 
Harcsi barátommal beszélgetve szóba került a Magyar Nemzet hétvégi magazinja. még fősulis, "ortodox" fideszes koromban olvastam kb. utoljára. Most már ugye Simicskával sincs barátság, úgyhogy több szempontból is érdeklődve vettem kezembe a lapot. Tetszett, főleg persze a politikától teljesen független, magazin-jellegű írások. 
Vacsorára bögrés tejbegrízt ettem. Kicsit műanyag íze van, de nem vészes...:)
A tévé kikapcsolása után rádióztam, mindenféle beszélgetős műsorokat hallgattam, szinte egész éjjel szólt a rádió...:)
---
Ma. Kávéztam, megtömtem a mosógépet, és most itt vagyok. Semmi extra program nincsen tervben. Majd főzök tojást a sonkához, emellett olvasás, pihi, net, tévé... 
Húsvét hétfő. Kiskoromban mindig húsvétkor mentünk unokatesómékhoz Zalába. És amikor reggel indultunk, láttuk a Pérről felszállt hőlégballonokat. Azok a régi szép idők... 
Nagyjából 30 éve pedig húsvétra kaptuk Anyutól az első két gombfocicsapatunkat. Rába ETO-Videoton, ahogy kell. Az egyik szekrényen szerintem még mindig látható a zsírkrétával beleírt eredményjelző...:D
És két éve húsvét hétfőn megismertem egy fantasztikus leányzót. Előtte többször is leírtam itt a blogon is, hogy még csak le sem mertem ülni mellé a buszon, nemhogy megszólítsam... 
A múltkoriban egy ismerős leányzó mesélte, hogy páran kifogásolták az esküvői meghívójukra választott idézetet. Szerintem aranyos, formabontó, ötletes. Erre megjegyezte, hogy engem sem úgy ismer, mint akit túlzottan érdekelne mások véleménye. 
Ha ez igaz lenne, talán még beszélnénk a lánnyal... 
De fejlesztem magam, vagyis hát megpróbálom...
Holnap meló. Meg lesz két német, meg ETO-foci, meg ETO-kézi, meg Barca-Real. Most már tényleg!:) Meg Forma-1 is... Nem lesz unalom...:)
De mára ennyi voltam. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: