2015. szeptember 6., vasárnap

Ittalvós meccsnézés

Tök menő, hogy felírtam magamnak pár dolgot, ami az előző posztból kimaradt. De ezek közül egy-két pontot nem értek.:)
Szóval... Ahogy a kórházban azon agyaltam, hogy hol tudok majd Algoflexet venni, és nagy nehezen beugrott, hogy a Petz Patikában erre kiváló alkalom nyílhat... Ugyanígy durva, hogy a naptárban keresgéltem, hogy mikor írtam utoljára blogbejegyzés, aztán leesett, hogy ezt simán meg tudom nézni az interneten...:)
És nem meséltem az ápolónőről sem!:) Na... Külsőre tudom, melyik kolléganőmhöz hasonlít. Csak nem mondom meg.:) Legyen elég annyi, hogy az anyukáját egy időben az anyósomnak "becézték". Amúgy meg? Egy idősebb kolléganője panaszkodott, hogy ilyen szar napja még nem volt a munkahelyén. Mire ő: "Nekem volt... Sok... Még rosszabbak is...." de olyan hanghordozással és arckifejezéssel, hogy mosolyt csalt az arcomra.:)
Meg amikor a vállamon volt fater utazótáskája, éreztem, hogy ököllel rácsap az oldalára. Egy fél pillanatra azt hittem, hogy ismerkedni próbál, aztán rájöttem, hogy csak ekkora lendülettel közlekedik. Aranyos volt, na!:)
---
Vasárnap a bejegyzés megírása után különböző magyar előadók koncertjeit töltögettem le youtube-ról. Aztán tegnap véletlenül egy gombnyomással töröltem a gépemen lévő összes videót...XD
Coopos mézes puszit vacsoráztam, Barnival irkáltam, HVG-t olvastam, meccset néztem, és el is telt a nap...
---
Hétfő. Első nap. Beállítottam munkanapi ébresztőhangnak a Punnany Massif Utolsó tánc című számát. Nem kicsit lepődtem meg, amikor 3.45-kor megszólalt egy faszi mellettem, hogy "Várj! Csak egy pillanat...." Aztán rájöttem, hogy csak a telefonom...:D
Reggel nem felejtettem el, vettem Kisalföldet is, az NB3-ról ugye csak abban van részletesebb összefoglaló. 
Hetek óta nem láttam a hajnali buszos lányt. És mintha halovány mosollyal jelezte volna, hogy visszatértem. De lehet, hogy csak beképzeltem magamnak.:)
1,5 hét szabi utáni első munkanapom révén szinte repült az idő, az emailek feldolgozása nem kis meló volt. Még a végén fontos embernek fogom érezni magam. Na jó, nem!:)
Háromig voltam, siettem haza, németóra volt. 
Aztán pihi. 
Egy lelkizős témában fősulis ismerősömmel irkáltam, nagyon kedves dolgokat írt. Virtuális élettársam küldeményét látva pedig visítottam a röhögéstől.:)
---
Kedd. Na ez egy elég mókás nap volt. Reggel összerendeztem a feladásra váró csekkeket. Az egyiken elég hülyén alakították ki a perforációt. Gondoltam megkérem virtuális élettársamat, hogy tépje le. De nem vártam meg. Letéptem. Elszakadt. Na az fasza...
Meló végeztével meg sikerült összetörnöm a bögrémet. Valahogy a szék és az íróasztal közé fogtam (!), leesett, és ripityára törött...
Munka után ugye el akartam menni az e-on ügyfélszolgálatra befizetni a csekket. Kolléga észrevett a kijáratnál. Felvett, aztán mondta, hogy már bezárt az ügyfélszolgálat. Így aztán az ETO Parkhoz vitettem magam, ahol feladtam az épen maradt csekkeket. 
Hazafelé menet megálltam a Stadion Sörözőben, oldani a feszültséget. Megittam három sört.:O :D 
Volt ott egy jóember, valahogy beszédbe elegyedtünk. Szóba került, hogy ő Győrszemeréről származik. Ahogy mondtam neki, hogy én pedig écsi volnék, elkezdte sorolni az écsi ismerősöket. Persze senkit nem ismertem közülük, ezért full hülyének nézett. 
Erre elmeséltem neki, hogy 6 éves korom óta Budapesten, Győrben, Mosonmagyaróváron, és Szombathelyen tanultam/dolgoztam, és Écsen nem nagyon jártam semerre, ezután pedig már én voltam a májer, nem rossz teljesítmény egy fogyatékostól, ugyebár...:)
Hazatérve folytattam a sörözést, igen-igen kedves és tartalmas messenger-beszélgetéseket folytatva közben 3-4 emberkével, köztük egy volt kolléganőmmel, aki megdicsérte az írásaimat.:)
Azért volt olyan beszélgetés, amire nem is emlékeztem...:/ :D
Sör után fürdés, vacsi. Nem emlékeztem, mikor feküdtem le, másnap azt láttam, hogy 0.45-kor húztam le a telefont a töltőről...:/ :D
---
Szerda. Hétkor keltem.:) Nem voltam másnapos, csak fáradt.:) De azért egész tűrhető nap volt. Hazatérve pihi, tévé, meg Harcsi barátommal beszéltük meg telefonon az aktuális dolgokat.
Egyik kedvenc filmem a Buliszerviz. Sokak szerint "gáz" film, szerintem jó kis poénok, meg dumák vannak benne. Meg van benne egy dal, az All out of love. Ez most valahogy beugrott, és "rongyosra hallgattam". Már amennyire egy mp3-fájlt rongyosra lehet hallgatni.:)
---
Csütörtök. Meló után ugye német. Aztán kávé, pihi, döglés. Este Delta-klippremier. Nagyon jó kis számot dobtak össze a srácok.
Este leesett a telefonom az ágyról, a tokra persze eltört. De nem kellett újat vennem, mert az egyik ügyeskezű kolléganőm megragasztotta. Ezúton is köszönet érte.:)
---
Péntek. Fura álmom volt. Egy házibuliban voltam, és virtuális élettársam felhívott, hogy el kell vinnünk Anyámat fodrászhoz. Persze néztem, mint borjú az új kapura, de értem jöttek, és mentünk fodrászhoz. 
Nem tudom, ezt hogy hoztam össze. Mindenesetre virtuális élettársam tényleg fodrásznál járt, és irgalmatlanul jó lett a haja. Anyámmal meg most először álmodtam úgy, hogy jó sokat beszélgettünk, és végig vidáman. Fura volt.:) 
Kollégám kérésemre vett nekem az Árkádban egy új fülest, mert a réginek az egyik fele szarul szólt. Így most újra dübörgött a basszus!:) Basszus: nálam a cipő, a telefontok, a fülhallgató, és bármilyen cipzár fogyóeszköznek minősül. Fogyóeszköz a gyorsabbik fajtából.:)
Meló után kollégám hazadobott, és nem csináltam semmit. Vagyis kávé, fürdés, kajarendelés... Aztán vártam András barátomat, aki jött meccset nézni. Ja és közben egy esetleges leendő tanítvány leányzóval irkáltam. Kénytelen voltam helyette is sörözni...:( :D
0-0 lett a meccs, Szalai lövését leszámítva nemigazán volt helyzetünk. Azért a románokat itthon jó lett volna elkapni. 
Mindamellett igaza van egy soproni, Gosztonyi vezetéknevű leányzónak (!!!), aki TrollFocin írta kommentben, hogy azok, akik pont a románok elleni meccs után kárörvendenek, bekaphassák. Persze, megdicsértem névrokonomat.:)
Meccs után Bandival még egy-két sört meg kellett ugye innunk, tévéztünk-beszélgettünk. A menekültáradattal kapcsolatos fejleményeket is figyeltük. A témában kapcsolatban van véleményem. Sok mindent nem értek. Ilyenkor jó agysérültnek lenni.:D Majd lehet, hogy külön posztban leírom gondolataimat.:)
Hajnali 2 táján térünk nyugovóra.:)
---
Szombat. 7-re állítottuk be az ébresztést. Hogy minek, azt nem tudom...:D Ejtőzünk, beszélgettünk, dél körül indultunk el. 
17%-on volt Bandi telefonja, amikor lehúztam a töltőről. Elég neki annyi, én meg zsugori f@szkalap vagyok. Nem beszélve arról, hogy az én telóm meg 75%-on volt, tölteni kellett.:D Csak vicceltem, véletlen volt.:)
Lottózó. Megkérdeztem a csajt, van-e nagyobb "szelvénytartó", mert az új tippmix-szelvény ugye hosszabb, nem fér el. Erre ő visszakérdez, hogy miért nem hajtom félbe. Mondom, baszki, ez magamtól nem jutott volna eszembe. Tényleg.:) Nevetett egyet, majd adott új szelvényeket a gyűröttek helyett. Ja és András megmutatta, hogyan kell kitölteni a tippmixet. Szóval most már menni fog.:)
Spar. Ismét elfelejtettem lemérni a paradicsomot. Csak a pénztárnál vettem észre. Mondja a csaj, semmi gond, ha nem futok vissza, itt marad. Nem futok, mivel már ki voltam pakolva a pénztárszalagra. Majd megkérdezte, kérek-e féláron Old Spice-t. Mondom mér' büdös vagyok? Inkább paradicsomot kérek.XD
A dohányboltból előttem egy mozgássérült bácsi sántikált ki, majdnem leesett a lépcsőn. Mintha magamat láttam volna öregebb kivitelben...:D
Aztán leültem egy padra egy kicsit szusszanni. Az mp3-lejátszóból éppen Horváth Tamás& Raul Boldog vagyok című száma dübörgött. Döbbenten vettem észre, hogy a "Hogyha téged bámullak, az agyam elvesztem"-sort hangosan énekeltem, és még a kezeimmel is tellegettem hozzá. Aztán felnéztem. Baszki, szerenádoztam egy szír fiatalembernek....XD
21. század: a buszon írt messengeren a szomszéd csajszi, hogy ő is ott van. Én meg offline voltam. De leszálláskor észrevettem, így hazáig dumáltunk.:)
Hazatérve semmi nem történt. Este meg elmentünk Harcsival, Zsófival, meg Atival a Laposra. Nem, nem próbáltuk ki az új amerikai stílusú kajáldát. Majd máskor. 
Így is finomat ettünk, jól eldumálgatva közben. 
Akartam inni "vattacukor ízű limonádét", de elfogyott a szirup. Nem baj, majd legközelebb.:D Nem, sört nem ittam. Volt elég az elmúlt hetekben...:D Elfogyott az összes, vennem kellett a Sparban, ez is ritkaság...:/ :)
Sikerült magamból bohócot csinálni. A vécé felé menet láttam egy párocskát, épp egymás szájával voltak elfoglalva. Az egy dolog, hogy majdnem hasra estem a küszöbben, de az övtáskám nem volt rendesen becipzárazva, a cigim kiesett, belerúgtam, és a csaj lábáig meg sem állt. Nem volt égő.:D
Kifelé menet Zsófi segített lemenni a lépcsőn. A vállas módszer nem működött, mert megtéptem volna a haját. Így egymásba karoltunk, ekkor meg attól féltem, hogy magammal rántom. Ilyenkor tényleg eszembe jut, hogy egy magamfajta srác nem igazán járhat ép nővel. Ez olyan ápolónő-feeling... Jó, tudom, hülye vagyok...:) -megj.: ennyit arról, hogy cimborám egyszer látott felesége megjegyezte, hogy egyszer írhatnék úgy, hogy nem hozom szóba a fogyatékosságomat. Elég nehéz. Sajnos vagy nem sajnos, de elég meghatározó dolgoz ez a mindennapjaimban.-
A képről:sajnálatosan korán elhunyt szépe emlékű Barnabás barátom anyukája szokta mondani, hogy nekem is megvan a csak a fogyatékosokra jellemző "béna-kéztartásom". Eleinte tiltakoztam, nem értettem. De rá kellett jönnöm, hogy igaz. És gáz....:D És a jobb kezemet tessék nézni természetesen!:) Hazafelé menet mondtam Zsófinak pár mondatot franciául, és megdicsérte a kiejtésem.:O 
Lehet, hogy előkotrom a gimis könyveimet, és autodidakta módon felelevenítem nem létező nyelvtudásomat.:)
Hazatérve pihi, tévé, net. És levezető ásványvíz.:)
Jaj: este a Barátság Parkban az ETO focistái és a szurkolók fociztak egymás ellen. Szép kezdeményezés, a képeket elnézve mókás lehetett. 
---
Ma 10 körül keltem. Bepakoltam a mosógépet, kávéztam, most meg pötyögök. Délután 2-kor Forma-1. Kimi a 2. helyről indul az Olasz Nagydíjon. Ez kezdetnek nem rossz.:D
Főzök zacskólevest, sütök ki pogácsát, leveleket írok, és el is telik a nap. A hétvége...
Jövő hét? Meló, németórák, szombaton meccs, a többi még nyitott kérdés. A jövő zenéje. Huh, mennyi dalt említettem meg ebben a posztban. Soundtracket adhatnék ki hozzá.:)
*
Véletlenek pedig nincsenek. Ha kapsz egy emailt, amit először félreértesz, és az eredeti válaszodat a rendszer "kommunikációs hiba" okán nem engedi elküldeni, az azért jelent valamit. Mikor leesett, miről szól az üzenet valójában, akkor már sikerült válaszolni. 
A Sors, vagy valaki jelzett. Ha mást nem, akkor azt, hogy ne legyen vége. Így ne... Majd meglátjuk... 
*
Na már ennyi voltam. 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: