2015. szeptember 13., vasárnap

Kávé a pénztárgépben

Vasárnap, a bejegyzés megírása után... Zacskóleves, pogi... Finom lett. Aztán pihentem, levelet írtam, döglöttem, és el is telt a nap. Ne kérdezd, mi a különbség a pihenés és a döglés között! Ez így jött magától.:)
---
Hétfő. Gyors volt, és amolyan semmilyen. Tanítványom banális balesete miatt a német elmaradt. Hazatérve kávé, ejtőzés... Este néztem volna az Észak-Írország-Magyarország meccset, de bealudtam rajta. Bandi barátom telefonja ébresztett, így a hazaiak egyenlítő gólját pont láttam. Vagyis hallottam, mert nem volt lelkierőm a tévé felé fordulni.:/
*
Úgy néz ki, kibékültünk. Vagy megbeszéltük, hogy nem haragszunk egymásra... Nem tudom...
*
Kedd. Ebéd utáni cigiszünetben bőszen pötyögtem a telefonomon, amikor kolléga megjegyezte, hogy reméli, hogy nővel irkálok. "Végülis" nővel beszélgettem, mert a sógornőmnek írtam.:) 
Indulás előtti cigi közben pedig egy kolleginának mondtam, hogy megyek az Árkádba sógornőmmel találkozni, meg babázni, akkor pedig ő közölte, hogy azt hitte, hogy a szerelem alakította át a napirendemet.:) Hát nem. Mindenesetre jó kis délután volt, Mark igen aranyos kisbaba. Én meg elfogult vagyok.:D A KFC-ben uzsonnáztam azért egyet, néztem a Babót, ahogy eszik, és megéheztem.:)
Írt egy ismeretlen leányzó, hogy vállalok-e német tanítást. Meglepődtem, hogy hogyan akadt rám, aztán kiderült, hogy egy győri apróhirdetéses oldalon dobta be egy ismerősöm a nevemet. Nem szoktam idegeneket elvállalni, őt most elvállaltam. Egyébként nagyon szép leányzó.:) Na nem mintha ez bármit is számítana... 
Van egy csajszi, akit régen én tök nagyképűnek gondoltam. Aztán egy dal megosztásával tudtán kívül is valamennyire megváltoztatta az életemet. Aztán nagy meglepetésemre megkeresett, hogy tanítanám-e németre. A németezésből nem lett aztán semmi, de néha azért beszélgettünk, most pedig elköszöntem tőle, mert munkahelyet váltott... 
---
Szerda. A telefonom Böde Dani szavaival élve nekiállt buzizni. Az első ébresztés csak 1-2 másodpercre szólal meg, így csak az első szundira ébredek fel. Mókás... Vagyis annyira nem, de mindegy. 
Elég hülye nap volt, arra már nem emlékszem, hogy miért.:) Meló után kollégám hazadobott, lepakoltam a ruhaszárítót, megfürödtem, aztán németóra volt. Aztán pihi, tévé, meg lecseréltem a pokrócot a paplanra. Itt van az ősz, hogy rohadna meg... 
---
Csütörtök. Hülye vagyok, ehhez a naphoz írtam fel, hogy kollégám hozott haza. Pedig nem...:D Délelőtt egy német kolleginának meséltem a munkámról, a részlegünkről, meg ilyenek. Igen, az ETO is szóba került, a stuttgarti túra apropóján.XD A lány aranyos volt, de én eléggé elfáradtam nap végére. Aztán még egy németóra is volt. Igen jók voltunk.:D
---
Péntek. Komolyan nem emlékszem, hogy voltam-e már olyan fáradt melóban, mint pénteken. Teljesen szét voltam esve... 
Ebédszünetben megkaptam kollégámtól a képen látható flakont. Ezúton is köszönet érte.:) És még nevettem is egy jót. A büfés "néni" elmesélte, hogy azt álmodta, hogy kilöktem a kávémat, és belefolyt a pénztárgépbe. Bammeg. Amúgy amennyire béna vagyok, simán előfordulhat. Na jó, azért nem.:)
A délután gyorsan eltelt, volt teendő bőven. Aztán 3 előtt leléptem. Elmentem az Arrabona Sparba bevásárolni, aztán hívott Harcsi barátom, hogy hol vagyok, mert hát összefuthatnánk. Így is lett, a Bécsibe ültünk be kávézni. Megfordulta  fejemben, hogy sörözök, de aztán kávé lett belőle. Jót dumáltunk, meg találkoztam kollégával, tanítvánnyal, nem semmi volt... 
Aztán még a Mátyás téren bohóckodtunk egyet. Hazatérve meg a szokásos, fürcsi, vacsi, tévé volt a program. 
---
Szombat. Úgy volt, hogy Bandi átjön, aztán főzünk valamit. De elb@sztam. Majd legközelebb... 
Apámmal beszéltem, megkért, hogy vegyek valahol mustcukorszintmérőt. Pff... Már riadóztattam is a témában jártas kollégámat, hogy azt meg hol, de aztán apu hívott, hogy megoldotta a kérdést, nem kell vennem.:)
Délelőtt piac, kolbász, kávé...:)
Aztán a vasútállomáson adtam fel lottót meg tippmixet. Durva volt az állomás, tele migránsokkal és rendőrökkel. Így viszont az autósok átengedtek a zebrán. 
Morbid... Mérgelődtem, hogy elrontottam a tippmixet, véletlenül a Hannover győzelmére fogadtam a Dortmund ellenében. Aztán beugrott, hogy vannak ott most emberkék, akiknek ennél jóval nagyobb problémái vannak. 
Amúgy nem lesz poszt az "idegen-forgalomról" -copyright by Hajni:)-, mert ha védem a migránsokat, akkor "migráns-szopó" vagyok, ha pedig kritizálom a helyzetet, akkor meg náci. Ezt nem akarom...
Hazatérve ejtőztem, pizzát rendeltem, aztán meccs előtt a Stadion Söröző felé vettem az irányt. Zajlott a meccs előtti "bemelegítés", én mondjuk alig bírtam utána elindulni, annyira telítődtem a sör-pizza-kombótól. De aztán csak odaértem.:)
2-2-es döntetlent játszottunk az Érd ellen. Meglepett, azt hittem, itthon minden meccset nyerni fogunk. De semmi gáz, legközelebb az ilyen meccset hozni fogjuk. Az első gólunknál meg természetesen vécén voltam...:)
Ült előttünk egy csaj, tök egyedül nézte a meccset. Mármint se pasi, se apa... Meglepődtem. Azon is, hogy ma már hányszor írtam le a meglepődést...:)
Egy jóemberrel ballagtam haza, elkísértem a buszmegállóig. Jól kiveséztük a meccset.
Itthon a szokásos levezető sörök következtek. Közben persze messenger. 
Megkértem egy lányt, hogy ne beszélgessünk többet... Nehéz döntés volt, meg szar, nekem is, meg neki is... De ezt gondoltam a legjobb megoldásnak... 
---
Vasárnap. Reggel elmentem a kisboltba. Sport már nem volt, így Vasárnapi Blikket vettem. Én barom elfelejtettem, hogy az szombaton jelenik meg.:D
Pihengettem, aztán takarítottam. Felavattam a "fogyatékoskompatibilis", Ausztriában beszerzett "csodafelmosót", amihez nem kell vödör. Nagyon faszányos. Bár beletelt egy kis időbe, mire rájöttem, hogy a törlőkendőt hogyan kell ráhelyezni a mopra.:D
Ja: köszönet a dalszöveg-fordításokért!;)
Ebéd: négysajtos tészta. Meg zenét hallgattam. Újra felfedeztem magamnak Oli P-t. LOL, sokak szerint az már gimis éveinkben is vállalhatatlan volt.:D
Aztán csöngettek. Lementem. Azt hittem, Harcsi barátom érkezik. De nem. Egy kiscsaj kérdezte meg, hogy nekem csöngetett-e. A mozgássérültek egyesületének éves kiadványát hozta. Ha a mozgássérültek egyesületének éves kiadványát viszem valahová, csengetek egy idegennek, aki aztán lecsámpázik elém, sanszos, hogy jó helyen járok.:) Amúgy jó fej volt, meg minden...:)
Persze csak befutott Harcsi is. Meg akartuk nézni ezt a Barney's Amrican Diner-t. Persze vasárnap zárva van, így a Stadion Sörözőben kávéztunk. Odajött hozzánk egy egy bácsi, nyírségi kőműves, kért tőlem cigit, cserébe meghívott minket egy kólára. Mármint fejenként. Jó arc volt, bár a gesztusai kicsit emlékeztettek apámra. Mármint amikor ittas... 
Hazatérve nekiálltam a bejegyzésnek, a háttérben az ETO kézimeccsét hallgattam. Megvan a BL-főtábla, de elég nehéz szülés volt. 
Olvasom, hogy ma 20 éve volt a Grasshoppers-Fradi (0-3) BL-meccs. Talán az egyetlen Fradi-meccs, amit teljes extázisban néztem végig... A játék, Knézy közvetítése, Hajdú kivédett büntetője, Vincze Ottó reklámtáblás gólöröme... Örök emlék... 
Nah... Ma még vacsi, aztán döglés. Meg pihi.:P
Holnap-holnapután német. Meg Bandival is lesz tali, meg Écsre is megyek, meg Melindával is lesz tali, szóval nem lesz unalmas a jövő hét sem...
*
Nem tudok elfogultság nélkül írni Harcsás Juditról. Tíz éve, a Kisalföldnél töltött szakmai gyakorlatom alatt is pátyolgatott, akkor ajánlotta fel, hogy tegeződjünk, ami hatalmas megtiszteltetés számomra. Az évek során fia az egyik legjobb barátom lett. 
Ő pedig példakép. Mint újságíró, mint ember... Munkássága, segítőkészsége minden tiszteletet és kalapemelést megérdemel. Véleményem szerint ő egy valódi legenda a helyi médiában és közéletben, neve fogalom. 
Ma elköszönt a Győr Plusz Rádió hallgatóitól, amolyan "meglepetés" -ugyeugye? ;)- hangként folytatja. Hiányozni fog az éterből. Ő, és amit képvisel...
Szerintem nem vagyok ezzel egyedül...
*
Mára pedig ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: