2015. június 28., vasárnap

Nők, sörök, örömök

Pöttyet megint hiányos a puskacetli, most látom, hogy kedden írtam rá utoljára, de azért megpróbálok ura lenni a helyzetnek.:)
Annyi biztos, hogy vasárnap a bejegyzés megírása után semmi különös nem történt. Pihi vacsi fürcsi. Sőt ma is hasonló lesz a program. Meg teregetnem kell.:)
---
Hétfő. Kollegina posztolt facén egy fényképet, amin motoros szerkóban látható. Én pedig beírtam kommentben, hogy ha ilyen ruhában megjelenik melóban, öltönyben megyek dolgozni a tiszteletére. Azt válaszolta, hogy ha 10 fok alatt lesz a hőmérséklet reggel, készíthetem az öltönyömet. Nos, reggel a kávé közben 14 fokot jelzett a telefon, így az öltöny maradt a szekrényben. A lány egészségére pedig ittam egy sört. Mármint este.:)
Vicces, ha valaki eszedbe jut, hogy már régen láttad, aztán reggel totálisan szembejön veled egy "ajtón", ami alatt át kell bújni. Amikor pedig viberen nézem, hogy rég irkáltunk, érkezik is tőle az életjel.:)
Meló után Bandi barátommal iszogattunk a Dreherben, majd itthon levezető sörök következtek. Szerintem kb. tökélyre fejlesztettem a virtuális sörözés fogalmát: az este folyamán öt nővel irkáltam messengeren meg viberen.:)
Aztán kaja, fürdés, alvás.
---
Kedd. Reggel teljesen rendben voltam, annyi volt a bibi, hogy elfelejtettem ébresztőórát beállítani. Ezért késve értem be melóba, de a kajabefizetést nem késtem le. A kollégák közölték, hogy kifizették volna a kajámat, de csak ha nő miatt késtem. Öt lány miatt késtem. Jó duma.XD
Amúgy mókás, sokat nevetős nap volt, többen is vidám hangulatban voltunk.:)
Hazafelé menet egy srác rám szólt a buszmegállóban, hogy ki van kötődve a cipőfűzőm. Amikor nekiálltam megigazítani, majdnem odajött segíteni, igen rendes volt.:)
Aztán dórikás szülinapos bejegyzés következett, meg pihi.
---
Szerda. Újabb kollegina jelentette be "átigazolását", nem beszélgettünk túl sokat, de szerintem jóban voltunk, és hiányozni fog...
Munka után Móniékhoz mentem, jó régen találkoztunk, most beszélgettünk egy nagyot. 
Háznézőben is voltunk, közben pedig az egyéves Zalánt próbáltam megitatni. Vízzel természetesen. Nem jártam sikerrel, de a kézfogót azért megtartottuk.:)
Móni hazadobott, és újfent bebizonyosodott, hogy nem lennék jó ralinavigátor.:)
---
Csütörtök. Annak idején, amikor kollégista lettem Mosonmagyaróváron, egy néni megkérdezte tőlem a faluban, hogy tényleg intézetbe adtak-e a szüleim-Sopronba.:D Na ezt még nem sikerült überelni, de azért néha elég mókás pletykákat hallok vissza magamról. 
A másik életem sokkal izgalmasabb.:D
Meló után meg német Baluval. Igen büszke voltam magamra, kettesben maradtam Balu kisfiával, ls majdnem elkezdett sírni, de sikerült elterelnem a figyelmét.:)
Németen amúgy igen ügyesek voltunk. 
Hazatérve meg akkorát estem, mint az ólajtó: megbotlottam a szőnyegben, lefejeltem a járólapot, a szemüveg meg belenyomódott az arcomba. De túléltem.:)
Ja, és kollegina is fogyasztott egy sört az egészségemre, amiről privát üzenetben értesültem.:)
---
Péntek. A naphoz illően pénteki hangulatban telt a nap. De legalább viszonylag gyorsan eltelt. Meló után adtam fel lottót. A számokat még mindig nem néztem meg.:)
Este sikerült nyakon öntenem a telefonomat egy csésze kávéval. Kapóra jöttek legendás buffoni reflexeim, így az anyagi kár talán nem jelentős.
---
Szombat. Reggel a Mátyás téren szedett össze tesóm, majd kimentünk a piacra. 
Ettünk kolbászt, ittunk kávét a kopasz "bácsinál", szóval megvoltak a szokásos programok. 
Sikerült vennem testtáskát. Sőt az eladók emlékeztek rá, hogy én korábban náluk vettem, majd újra kerestem, mert ellopták. Állítólag péntek este még emlegettek is. 
Póló-, és ingvásárlás közben is kaptam kedvezményt. Alkudni lusta voltam.:)
A Jyskben meg találtam konyhai ülőgarnitúrát, meg fogom venni, ha kezdődik a füstmentes időszak. Motiváció.:)
Meg vettem egy ruhatárolót, mert rengeteg ruhám van, lassan majd szanálni kell.:) Ja, azt a Sparban vetten.
Árkád. Összefutottunk Dórival, akit kedden külön bejegyzésben köszöntöttem. És leírtam, hogy nem szoktunk találkát megbeszélni, mert úgyis összefutunk. Meg is lepődtem, ezért elfelejtettem tesómmal bemutatni őket egymásnak. Meg élőben felköszönteni is elfelejtettem. Pedig a nyolc napon belül voltunk...:)
Spar. Ismerősökkel is találkoztam, meg a pénztáros csaj is igen aranyos és közvetlen volt. Vettem ruhaszárítót is a lesántult helyett.:)
Nem írok le több cégnevet.:) Ja de, mert a Horváth Kertben ebédeltünk. Egy kivételével minden asztal foglalt volt, mert hokitábor van a városban. Nem, én nem voltam hokitáborban.:D
Egy néni is mellénk ült, szóval hármasban ebédeltünk. 
A kaja finom volt, szóval szerintem megyek majd még oda, pl. szabi alatt ideális megoldásnak tűnik.
Hazatérve kávé, fürdés. 
Majd elmentünk sógornőm elé, aztán meg Balu meglepi szülinapi bulija következett. 
A meglepetés sikerült, fogalma nem volt róla, hogy mi van készülőben. 
Lájtosnak terveztem a bulit. Aztán finom volt a búzasör, meg a házipálinka is. Na jó, az annyira nem volt finom, de itatta magát.:)
A társaság is jó volt. Volt, akivel hosszú évek után találkoztam először; akivel kb. 10 éve hírből ismertük egymást. 
Egy srác még nagyon pici koromól emlékezett rám. Meg sokszor ő vitte ama bizonyos céges busztz, amivel be szoktam menni a vidékibe. Kicsi a világ.:)
Meg persze babázás is volt.:)
Jó kis este volt, igen jól éreztem magam. Hazatérve még 1-2 levezető sör, meg vacsora következett. Ma nem kellett órára kelni.:)
Ja amúgy a szombatnak úgy alles zusammen jár a big like, mozgalmas-eseménydús vidám nap volt.
---
Ma. Mostam, aludtam, fasírtot sütöttem. Meg szerintem elhagytam egy kígyóuborkát.XD
Mindjárt teregetek, fürdök, aztán vacsora és pihi következik. Más program nincs tervben. 
Holnap német Baluval, pénteken meg médiatábor, már nagyon kíváncsi vagyok rá.
Szombaton meg diplomaünneplő bulira vagyok hivatalos. 
Aztán majd jelentkezem. 
De mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)  

Nincsenek megjegyzések: