2015. június 14., vasárnap

Tiszta erőből nyár

Nincs túl sok irka a puskacetlimen, fogalmam sincs, mi sül ki ebből a bejegyzésből. Mindenesetre nekilátok.:)
Kedden a bejegyzés megírása után semmi lényegesre nem emlékszem. Lakótársammal letoltunk még egy kávét, aztán fürcsi-vacsi-pihi. Lindán aludtam el. Mármint a félreértések elkerülése végett: a Linda című magyar tévéfilm-sorozat megtekintése közben aludtam el.:)
---
Szerda. Délelőtt a magyar-szerb U20-as VB-meccset követtem LiveScore-on. Úristen... Emlékszem, amikor 1991-ben, először műtötték a lábam, zsebrádión hallgattam Körkapcsolást. A 2000-es olimpia kézilabda-, és vízilabdameccseit meg gimiben, óra alatt rádiós walkmanen. Annak azért nagyobb feelingje volt. Ki is kaptunk, ki is estünk, hosszabbítás után, öngóllal. 
Aztán apámtól futott be egy érdekes telefon, ez a történet szerencsére másnapra megoldódott. 
Hm... Tudom, hogy viszonylag sokan néznek engem szánalmas ramaty hülyegyereknek. Talán épp ezért nem vagyok azon a szinten, vagyis abban a helyzetben, hogy túl gyakran legyek rossz véleménnyel másokról. Néha akad példa a szabályt erősítő kivételre. De annak oka van. Most is volt. Erről ennyi legyen elég.:)
Szóval eltelt a munkanap, aztán délután egy ismerős leányzóval találkoztunk a Hollóban. Szerintem több mint két éve nem találkoztunk személyesen, szóval volt mit átbeszélni. 
Este 8 előtt már hazaértem, és ezúttal a levezető sör is elmaradt.:)
---
Csütörtök. Meló után egy kis összeröffenésre voltam hivatalos, így lemondtam az arra a délutánra tervezett németórát.Jövő héten meg a tanítványom nem ér rá, szóval most tulajdonképpen nyári szünetünket töltjük.:)
Fél 3 körül távoztam melóból. Hazajöttem, fürdés-borotválkozás-öltözködés, aztán mentem is ama bizonyos összejövetelre. 
Kollégák-volt kollégák-német kollégák alkották a társaságot. Ettünk-ittunk, bár utóbbira azért több "precedens" akadt.:)
Online módon még virtuális élettársam is bekapcsolódott az estébe.:)
Ja és Gergő kollégával nem kaptuk meg fotónkra a 200 lájkot, így másnap nem kellett öltönyben mennünk dolgozni.:)
A téli forraltborozás után ezúttal is főnökkel "kettesben" zártuk az estét, azt inkább nem írom le, hogy mikor.XD
Mindenesetre hazatérve nem volt rossz kedvem, így hazatérve még megittam egy levezető sört. Egyet mondtam, kettő lett belőle. Ciccent is a második sörike. 
---
Na ilyen sem volt még.:) Sörözgetés közben azon kaptam magam, hogy közeledik az időpont, amikor kelni szoktam. Szóval péntek volt.:)
Megindult a tisztítókúra: kávé-víz, fürdés, átöltözés, és még két kávé. 
Azt nem írhatom, hogy másnaposan mentem dolgozni. Azt sem, hogy aznaposan. De hogy alvás nélkül, az tény.:)
A taxirendeléskor még aggódtak bizonyos gondok, kissé akadozott a nyelvem, aztán nagyjából sikerült magamhoz térnem.:)
Enyhén csökkentett üzemmódban, de viszonylag gyorsan eltelt a nap. 
Főnököm volt olyan rendes, és hazadobott, volt aki azt tanácsolta, hogy busszal ne induljak haza, mert bealudnék. 
Volt benne valami... Mindenesetre az érzést tekintve megint főiskolásnak éreztem magam...:)
Hazatérve kávé, pihi, fürcsi, szóval a szokásos dolgok. Aztán nekiálltam kialudni magam.
---
Szombat. Tízkor keltem, ami nálam már viszonylag "sokáigalvásnak" számít. 
Semmittevés volt, tévéztem, olvastam, aztán délután elmentem Lidlbe bevásárolni. Meglepő, de paprikát és paradicsomot nem tudtam venni. Nem kizárt, hogy ez a vasárnapi zárvatartásnak köszönhető.:/
A duplapattintós, erdei gyümölcsös-mentolos Winston pedig minden dohányboltban "tegnap" fogyott el. Mindig rosszkor vagyok rossz helyen...:( :)
Hazatérve belelapoztam a Nemzeti Sportba. És az NB1-es átigazolási körképben már nincs benne az ETO. Szíven ütött...:(
Aztán nekiálltam hamburgereket gyártani, igazi szezámmagos hamburgerzsemléből.:)
Meg finn-magyar néztem, igazi felüdülés volt Hajdú B. közvetítése a kis Knézy után. És nyertünk is 1-0-ra, Stieber igen szép gólt lőtt.:)
Anyám két állandó számsora, meg az én "dórikás" számaim mellett egy kollegina számait szoktam mostanában lottón játékba küldeni. 
A leányzó egy számot eltalált, kettő meg mellette volt. Jaj, de elittuk, vagyis elbuliztuk volna azt a 14.000 forintot.:)
Este időben lefeküdtem, olvastam-tévéztem, és gyorsan aludtam sokat. 
*
Megvagyok lőve egy ismerősömmel. A fiú mozgássérült, még Pestről ismerem. Sokat panaszkodik facén, hogy magányos, egyedül érzi magát. 
Emellett annyira negatív, egyfolytában dühöng-panaszkodik, hogy rossz nézni. Próbálnék segíteni neki, de félek, hogy bántásnak/beleszólásnak venne az irományomat. 
Meg aztán mire fel pofázok én? Ha úgy vesszük, én sem tartok még sehol, mármint egyedül vagyok. De nem vagyok magányos. Azt hiszem. 
Nem kizárt, hogy a jövő héten különkiadással jelentkezem... 
*
Ma reggel hosszú idő után elmentem a benzinkúthoz, vettem Sportot meg FourFourTwo-t. Rövidgatyában voltam, meg "izomtrikóban". Háhá...:D Tiszta traktoros sztájl a bőrszínem.:)
Meg kávéztam, meg csináltam vaníliapudingot. Igen, banánnal meg babapiskótával.:)
Most pihi, semmittevés, aztán főzök tésztát, meg eszek pudingot.:)
A jövő héten? 
Holnap meeting Harcsival, remélhetőleg Mónikával is találkozom, szombaton esküvő, utána meg Kata-tali. 
Nem lesz itt unalom.:)
De mára befejeztem. Letészem a lantot. 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: