2015. május 31., vasárnap

Nyolcszáz

A mai bejegyzést egy kis pontosítással kell kezdenem. Az előző bejegyzésben írtam, hogy virtuális élettársammal reggeliztem. Kissé hülyén fogalmaztam -adtam a romantikának :)-, szóval nem elsősorban azért volt jó vele reggelizni, mert nem szoktam reggelizni, hanem azért, mert vele reggeliztem. Tényleg.:) Legközelebb remélhetőleg majd vacsorázunk. Vagy uzsonnázunk.:)
---
Kedd. A bejegyzés megírása után elköltöttem vacsorámat. Apámtól kaptam töpörtyűt, abból ettem, de igen-igen megviselte a pocimat. Laktató volt...:)
Ja, és megérkezett a hír, hogy az MLSZ immáron véglegesen kizárta az NB1-ből licenszproblémák miatt a Kecskemét, a Nyíregyháza és a Pécs csapatát. De erről majd lentebb bővebben írok.
---
Szerda. Nem bírtam felkelni, így kollégámat megint meg kellett kérnem, hogy jöjjön értem a Mátyás térre. Néha nem értem ezt a szundi-gombot...:/
Meló után német. Német után meg volt beszélve, hogy Adrival és Zolival találkozom. Igen ám, de kicsit várnom kellett rájuk, és nem tudtam, hogy hol tegyem azt. Végül Balu ajánlására a Giardino Pizzériában kötöttem ki. 
Na, az érkezésem az mókás volt. Bementem, azt sem tudtam, hol vagyok, jön a pincércsaj, megkérdezi, kérek-e étlapot. Én meg ugye nem tudtam, hogy eszünk-e majd, így csak egy almafröccsöt kértem, és megkérdeztem, hogy hol van a vécé.:) 
Lehet, hogy már meséltem, de nekem van egy afféle "új hely-fóbiám", azaz feszélyezve érzem magam egy új helyen, amíg nem ismerem ki a lépcsők/szőnyegek/küszöbök nyújtotta esetleges potenciális akadályokat. És addig nagyon kuka tudok lenni.:) 
Aztán megérkeztek Zoliék, és természetesen kajáltunk is. Nem vagyok nagy gasztrobuzi, de abszolút pozitív tapasztalatokat szereztem. Nagyon finom volt a pizza, és legalább öt-hatféle ételt tudtam volna még választani, ami nálam eléggé ritkaság. Ja, és sose hallottam még erről a helyről, de facebookon én lettem a 2406. kedvelőjük. Nagyon le voltam maradva.:)
Aztán felmentünk Zoliékhoz, beszélgettünk-sütiztünk, és persze megnéztem a lakásukat, mert még sosenem voltam náluk. Igen, mindig szóltak előre, hogy hol van küszöb, meg szőnyeg.:D
Elég gyorsan telt az idő, olyan 8 óra tájban szóltam, hogy nekem haza kéne jönnöm, mert másnap meló. 
Kiballagtunk a buszmegállóba, persze 25 percet várni kellett a 14-esre. És majdnem magammal vittem Adri telefonját, mert épp a húgával beszéltem, amikor jött a busz. Na jó, a majdnem azért messze volt, de poénnak elmegy.:)
Szóval 9 óra felé hazaértem, ittam egy málnaszörpöt, fürödtem, majd lefeküdtem, olvastam, tévéztem. 
És NEM kapcsoltam be a gépet.:)
---
Csütörtök. Kolleginának szerettem volna eljuttatni zenéket pendrive-on. De nem találtam az enyémet... Aztán öngyújtóvadászat közben előjött a táskámból. Nem a lány, hanem a pendrive...:) Nem, nem túrtam fel érte a fél lakást...:D
Délután úgy volt, hogy megyek az ETO-s nosztalgiarendezvényre a Marcal Étterembe, de a cimbik közül senki nem ért rá, egyedül meg nem volt kedvem hozzá, úgyhogy inkább hazajöttem. Már egy kicsit bánom, még akkor is, ha a képek tanúsága szerint messze én lettem volna a legfiatalabb résztvevő. És ez valahol szomorú. De egy szavam sem lehet, mert hát ugye én sem voltam. 
---
Péntek. Simán felkeltem. Pénteken valahogy mindig simán felkelek. Nem is értem... 
Fél 3-ig voltam. 
Nagyon elfáradtam a héten, így aztán hazaérve megpakoltam a mosógépet, és ledőltem. Olvastam, tévéztem. 
Szívszorító volt nézni a Pécs-Nyíregyháza meccset. A két csapatot többé-kevésbé mondvacsinált indokokkal zárták ki az NB1-ből, és egymás ellen játszottak az utolsó fordulóban. 
A pécsi klub vezetői eltörölték a szurkolói kártyát, így végre volt hangulat is egy magyar bajnoki meccsen. 
Tetszett, ahogy a meccs előtt a két csapat játékosai köszöntötték egymást. Knézy Jenő közvetítése pedig no comment... Az apjának is voltak hülyeségei, de ő akkor tulok, hogy lassan az apja nevének viselésére is méltatlannak fogom tartani. Olyan ridegen, a fejleményekre reagálva közvetített, mintha sosem lett volna élsportoló. 
Matyi Dezső pécsi tulaj nyilatkozata ütött, csak nehogy visszanyaljon a fagyi, szóval remélem jogos a felháborodása. Ezt jól megmondtam. 
Szomorú volt látni a kissé hatásvadász gesztust a meccs végén, miszerint bement egy markoló, ásott egy gödröt a pálya közepén, és egy koporsóban eltemették a pécsi focit. A fejfát egy utánpótlásjátékos helyezte el. Döbbenet... 
Jó, nekünk volt időnk felkészülni a búcsúra, meg az előzmények után az NB3 még "jó" is. De a "sose halunk meg" azért jobb, mint a temetés... Szerintem...
---
Szombat. Jaj, mekkora döglés volt... Délelőtt neteztem, egyebek között láttam az ETO következő szezonra tervezett mezét és címerét is. 
Ja: tervezés alatt van egy közösségi portál elindítása- csak és kizárólag mozgássérülteknek. Én amondó vagyok, hogy inkább közelebb kellene egymáshoz hozni a sérülteket az épekhez, minthogy így elkülönüljünk, de ez csak az én véleményem... 
Délután bementem a városba. Adtam fel lottót-tippmixet. A múlt héten két szelvény is egy-egy meccsen ment el...:( 
Bevásárlás. Kicsit pánikba estem, mert csak két zsemlye volt, azok is a nyomottabbik fajtából. Aztán elkezdtem szuggerálni, hogy jöjjenek, és töltsék fel a készletet. És lőn: jöttek, és feltöltötték a készleteket. Szóval csak pozitívan!;)
Amúgy meccsnézős nap volt. Néztem Veszprém-Kielt, BL-döntős az Veszprém, ez nagy dolog, nagy öröm!:)
A Wolfsburg-Dortmund német kupadöntő elvitte a mixemet, mert a Dortmundra tettem. De Dárdait jó volt szakkommentátorként hallani.:)
Közben frankfurti virslit főztem. Két embertől is segítséget kértem, mert az volt ráírva, hogy gyöngyöző vízben 4 percig kell melegíteni. De segítséggel megoldottam eme hatalmas kihívást.:)
A Barca megnyerte Király Kupát, azon viszont elaludtam...:( :)
---
Vasárnap. Írt a kollegina viberen, hogy tetszettek neki a zenék. 0.06-kor küldte el az üzenetet, de a kiírás szerint utoljára tegnap volt elérhető. Ez rejtély...:)
Ma megint mosok egy adagot, mindjárt kajarendelés, aztán elmegyek Sportért, meg Debrecen-ETO-t nézünk a Dreherben. 
Hm... A 2012/13-as szezon nyitófordulójában 4-1-re kikaptunk Debrecenben. Azt a meccset Harcsi barátomnmal néztem, a meccs után hajnalig söröztünk. A szezon végén meg bajnokok lettünk. 
2013/2014: Debrecen-ETO 2-2. Magyar szinten igen jó meccs volt, győzelemmel bajnokok lehettünk volna. Harcsiékkal néztük a Dreherben a meccset. A szünetben pedig "megakadt a szemem egy barna lányon", vagyis a fényképén.  De róla már meséltem...:)
Idén pedig elbúcsúzunk az NB1-től. Úgy, hogy az NB3-as keret tagjai lépnek pályára. És a Dreherben nézem a meccset Bandi barátommal. 
---
Jövő hét? Németóra biztos, meg Ausztria is biztos. Meg vennem kéne egy farmert, mert most már kettő farmeromon is cipzárt kell cseréltetnem...:( Gombos farmert kell vennem.XD
Nem kizárt, hogy jövő héten nem posztolok, de azért igyekszem...:)
---
Hat és fél év alatt elértem a 800. bejegyzést. Ha jól tudom, egy posztot kb. negyvenen olvasnak el. Rendhagyó módon most arra kérlek benneteket, írjatok véleményt a blogról. Mi tetszik benne? Mi nem? Mit szerettek benne, és mi az, amit változtatnátok? 
És: ha csinálnék egy facebook-oldalt, követnétek-e? Ez még csak terv egyébként, de már körvonalazódik.:)
A mailcím: gosziblog@freemail.hu
Köszi, ha írtok, és köszi, hogy olvastok!:) Az átdolgozott logóért pedig nagy köszönet kolleginámnak!:)
---
Mára pedig ennyi. 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: