2015. január 18., vasárnap

Hétvégi bevásárlóturizmus

Vasárnap a késői időpontra való tekintettel mégsem ittam már kávét. Ez roppant lényeges infó.:) Viszont sütöttem melegszendvicset. Igen, pesztósat. Utána megnéztem az Az a bizonyos első év című filmet. Nem lesz kedvenc film, de nem volt rossz, a happy end pedig igencsak egyedire sikeredett.
A film közben láttam meg a hírt facebookon, hogy meghalt Buzánszky Jenő, az Aranycsapat klasszikus kezdő tizenegyének utolsó élő tagja. Egy fejezet lezárult. 
Jenő bácsi egyszer rendelt tőlem a teleshopban, meg voltam élménybeszámolóján is. Egy fantasztikusan kedves embert ismertem meg személyében. Nyugodjék Békében!:(
---
Hétfő. Reggel egy zebrán vánszorgó robogó (!) elöl menekülve majdnem beestem egy bicikli alá. Elég ijesztőre sikerült a manőver. 
Délelőtt egy régi-új kolleginának tartottam egy rövid oktatást, sokat röhögtünk közben. És tényleg nem írtam le a nevét.:D
Meló után posta, pihi. 
Délután kaptam a hírt, hogy meghalt a kisfiú, akinek a kupakokat elvittük Rábacsécsénybe. Döbbenetes, nagyon sajnálom őt... És az anyukáját is...:( 
Aludj jól, Bence!:(
Ismét hambi volt a vacsora. Aztán már nem lehetett kapni húspogácsát a Lidlben...:/
Aztán Kék fényt néztünk lakótársammal. 
Utána kolleginával retrozenéket küldözgettünk egymásnak. Nagyon retrókat.:)
---
Kedd. Meló után Árkád. A Tékasztorik-könyvet kerestem, Kilencvenizmus lett belőle. Az sem rossz.:) 
Utána döglés, tévé, net. 
Láttam egy kis részt a Való Világ legújabb szériájából: az egyik lány arra panaszkodott, hogy a villában töltött idő alatt hízott a... a nemi szerve. Komolyan.
---
Szerda. Már hazafelé készülődtem melóból, amikor még gyorsan el kellett küldenem egy mailt. Így viszont egyszerre végeztünk egy kolleginával, aki volt olyan kedves, és eldobott a plázáig. 
Hazatérve egy érdekes hírre bukkantam a zinterneten: egy győri asszony orális szex közben meghalt. Megfulladt. 
Első meglepetésemben meg is osztottam a cikket, aztán inkább töröltem. És őszintén szólva nem is értem, hogy megyei napilapunk, illetve annak internetes honlapja miért is hozta ezt így nyilvánosságra. Vagyis értem. Az olvasottság végett... 
De akkor is szégyen... 
Egyébként két mentős cimborám közül egyikük a netről, másikuk pedig tőlem értesült a hírről, szóval ez ott nem volt akkora hír. Pedig hallottam tőlük már ennél cifrábbakat is. 
Este újabb zenei "mix" kolleginával: ezúttal egy nyári győri fesztivál fellépőinek számaiból mazsoláztunk. Nem tudom, hogy jutott eszembe pont ez a szó. Egyébként is utálom a mazsolát.:D
Éjjel a német RTL egy érdekes riportot vetített egy echte német dzsihádistával. Sajnos elaludtam, nem láttam a beszélgetést.:( A visszhangja viszont kellőképpen ijesztő.
---
Csütörtök. Meló után cimbivel németeztünk, hazatérve semmi extra, net, tévé, stb. 
Távozik az ETO norvég kapusa, Katrine Lunde. Pótolni őt kb. lehetetlen. Az meg szinte hihetetlen, hogy a pótlására igazolt Grubisic tegnap fél évre kidőlt..:( 
A focisták lassan tényleg no comment... Legújabban egy ruandai játékos érkezett... Legalább nem román...XD
---
Péntek. Meló után el szerettem volna menni a plázába. De nem mentem. Főnök hazadobott, utána már csak pihi volt a program. Kávé, net, tévé, olvasás, ennyi. 
---
Szombat. Délelőtt eljutottam a plázába. Meglepve tapasztaltam, hogy az újságos megszűnt. Így aztán a CBA-ban vettem Nemzeti Sportot. Mókásan néztem ki a kasszánál egy szem újsággal.:)
Aztán adtam fel lottót, tippmixet. Faternak elemet, magamnak könyvet viszont nem találtam. 
Egy padon belelapoztam a Sportba. Odajött hozzám egy kisfiú, elkezdett döspörögni nekem, egészen addig, míg anyukája rá nem szólt, hogy hagyja békén a bácsit. A kissrácot ugyanúgy hívták, mint születendő unokaöcsémet. Ezen elröhögtem magam. Ezt meg az anyuka nem értette.:D
A pláza előtt odajött hozzám egy csaj, kért cigit meg tüzet. Közben közölte, hogy a sürgősségiről jött, megverte a pasija. 
Akkor vettem észre, hogy itt-ott be volt kötözve, a ruhája meg szakadt volt. Elég ijesztően nézett ki, de közben attól is fostam, hogy megjelenik a fiatalember. Nem jelent meg. 
A plázából kimentem Écsre faterhoz. Ebédeltünk, beszélgettünk, átnéztem a Kisalföldeket, majd visszajöttem. 
Igen, kitaláltad: pihi, net, tévé, kávé, olvasás. 
Meg Lindát néztem. Meg Vissza a jövőbét néztem.:)
---
Ma reggel elrongyoltam az Árkádba. Ismét előkaptam ama bizonyos "bénakártyát". Toltam a bevásárlókocsit, hirtelen jöttek velem szemben, én pedig a hirtelen lassítás közben megszólaltam, hogy "Hőőőő..." Azóta sem értem, hogy miért...XD
Aztán örültem, mint majom a farkának, mert második voltam a sorban a kasszánál. Nem sokat értem vele, ugyanis az előttem lévő jóember SuperShop-kártyáját benyelte a terminál, szóval pakolhattam vissza. 
Így lettem egy másik kasszánál kb. hatodik, és egy camambert sajtot is elhagytam valahol a nagy pakolásban...:/
A 14-esen egy kissrácon ETO-sapka volt, minden bátorságomat összeszedve megkérdeztem tőle, hogy hol vette. Persze, hogy ajándékba kapta...:D
Jah, túl nagy kockázatot nem vállalok vele, ha azt gondolom, hogy az ETO Shopban lehet ilyen sapit beszerezni. Majd megnézem. 
Itthon pihi volt, meg net, meg tévé. Aztán kisütöttem egy pizzát, aludtam, most pötyögök.
Mindjárt teregetek, aztán vacsi, nem kizárt, hogy utána megnézek egy filmet. 
Majd még kiderül. 
---
Ez volt a 777. bejegyzés. Nem kizárt, hogy bizonyos szempontból az utolsó.;)
---
De mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: