2014. december 30., kedd

Energiatakarékos üzemmód

Teljesen szét van esve az időérzékem. Nem igazán tudom követni, hogy milyen nap van, és hányadika. Jó, oké, holnap szilveszter, és szenteste szerdán volt, szóval valamennyire összerakom a dolgokat. 
Sőt puskacetlim sincs. De a diszpécser csajszi azt mondta, kb. 1,5 óra, mire ideér a kaja, addig pötyögök valamit. Nem kizárt, hogy ez lesz az idei utolsó bejegyzés.:)
---
Péntek. A vidékiben szálltam fel a buszra, Nyúlon pedig le. Tesóm ott szedett össze. Aztán mentünk apuért, majd Tét felé vettük az irányt, sógornőméknél karácsonyoztunk. 
Finom ebéd, beszélgetés-bohóckodás-babavárás. Jó volt.:) 
A Jézuska egyébként parfümöt hozott, nagyon jó illata van. Nem a Jézuskának, hanem a parfümnek.:D De komolyan, volt, hogy szaglásztam körbe, hogy kinek van ilyen k*rva jó illata, aztán elégedetten konstatáltam, hogy nekem. Haha.:D 
Így már minden pótolva lett -szép magyarosan fogalmazva-, amit ama bizonyos kabátvásárlás alkalmával a táskámmal együtt szaxofonnak néztek és megfújtak. 
Tétről hazavittük apánkat, majd tesómék hazahoztak engem, aztán hazamentek. Ez az igazi négylakiság.:)
Szerintem néztem valami filmet is, meg pihengettem, meg dübörgött a messenger. Egyik ismerősöm olyan lakodalom-ötlettel állt elő, hogy csak na. Copyright!;)
---
Szombat. Reggel apu megdicsérte a karácsonyfámat. Amiről még szerdán mutattam neki képet. Meg amúgy is tök rendes volt. Anyu szerint nem szabad dicsérni, de most kivételt teszek.:)
Bementem a városba, adtam fel lottót, meg tippmixet. Minden elszállt jó gyorsan.
Aztán pihi, filmnézés, olvasás. 
Jah, megint aludtam délután vagy négy órát..:XD
---
Vasárnap. Sehol nem voltam. Szó szerint. Itthon pihengettem, tévéztem, olvastam. 
Főztem zacskós gulyáslevest, meg sütöttem ki gyorsfagyasztott pogácsát. Igen büszke voltam magamra. 
Ha jól emlékszem, aznap folytattam viberen virtuális élettársammal egy fantasztikus eszmecserét, rendhagyó hittanóra zajlott, de a very best of-kategóriából. Igen jók voltunk.:D
Este filmnézés, olvasás, alvás. 
 ---
Hétfő. Elmentem a szemüvegemért az Árkádba. Meg a Sparban vettem ezt-azt. Bevásároltam az esti mozgássérült évzáróra is. 
Meg szilveszterre is. Lásd a mellékelt fotót!XD
Az Árkádból kilépve majdnem visszafordultam, annyira hideg volt. Aztán mégsem mentem vissza, mert valahogy azért haza kellett jönni...
Megtörtént. 
Kisütöttem egy gyorsfagyasztott pizzát, megettem, majd tespedtem. 
A mozgi évzáróra végül nem jutottam el, cimbi jött volna értem, de lebetegedett, mikor ezt megtudtam, már nem volt lelkierőm kivánszorogni az egyébként az utca végén található ETO Parkba. A függőfolyosóig eljutottam. Teljes menetfelszerelésben. Nem vagyok normális...:D
---
Ma 7 után keltem, hogy időben fürödjek, blogoljak, meg rendeljek kaját. 11 magasságában el is jutottam a fürdőszobáig. 
Kajarendelés pipa. 
Ma még lehet, hogy találkozom valakivel, de még nem pontosítottunk... 
Meg a holnapi napot is le kell szervezni. Meg össze kell pakolni. 
Ugyanis pár év kihagyás után Bükön búcsúztatjuk az évet, és csak 3-án térünk vissza szeretett városunkba.
Majd mesélek, meg lesz évértékelés is. A szokásos. Még is valami teljesen más. Lesz mire visszaemlékezni. 
De mára ennyi. Meg idénre is ennyi. 
---
Minden kedves olvasómnak egy fergeteges szilveszteri bulit kívánok, és persze nagyon boldog, egészségben, szeretetben, örömökben gazdag új esztendőt!
---
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: