2014. december 23., kedd

Nagyon vicces fogyaték

Kis csúszással jelentkezem, de mentségemre szóljon, hogy mindig volt valami program. Vagy nem volt semmi, csak fáradt voltam. Vagy lusta. Ez ugye nézőpont kérdése.:)
---
Vasárnap a poszt megírása után pihengettem, kávézgattam, és messengereztem. Ez egy elég sokrétűen használható kommunikációs csatorna, tesómmal a családi programot beszéltük meg, de volt, akivel németeztünk, mástól könyvet kaptam, de olyan is volt, akivel mesét néztünk. Este 10-kor. Bizony!:)
---
Hétfő. Kollégám jelzett, hogy nem tud felvenni az Árkádnál, így én nem tudtam felkelni, és csak később értem be dolgozni. Nagyon hétfő volt.:)
Egyébként nagyon jó az új cipő, sokkal könnyebb benne a járás, néha meg kellett állnom szusszanni, mert nem bírtam a saját tempómat.:)
Melóhelyre beérve megijedt egy kollegina a köszönésemtől, azt hitte, hogy egy főnök vagyok. Pedig nagyon nem.:) 
Meló után Petra kollegina hazadobott, ugyanis elkészült a bőrkabátom, meg a farmerom, és így könnyebb volt hazacincálni. Hazatérve csendespihenő, kávé, messenger, meg kézimeccset is néztem.:)
---
Kedd. Azt írtam fel, hogy "nemtom". Meg egy lány nevét csupa nagy betűvel. Szóval nem tudom, mi történt, nem jegyeztem fel semmi eseményt. 
A lány pedig? Ezt a képet küldte át nekem. Hát én visítottam a röhögéstől... Egyébként ő naponta egy ilyen visíttatós poént előad. "Hatalmas fazon"-mondtam is neki, pedig ezt a jelzőt nők esetében még sosem használtam...:D
---
Szerda. Meló után német Baluval, aztán posta. Csekkeket adtam fel, de ott dekkoltam majd háromnegyed órát. A 20 percenként közlekedő buszra pedig 19 percet kellett várnom. Remek volt.:)
---
Csütörtök. Délelőtt megkaptam a második Mosolyka-könyvet dedikálva, Mónika elküldte, ezúton is köszönet érte.:)
Meló után a plázába mentem, nézelődtem, ajándékot vettem. Aztán itthon az alsószomszéd csajszi levágta a hajamat. Már nagyon rám fért, zavaróan hosszú volt már... Utána pihi. 
---
Péntek. Reggel melóba beérve épp a Punnany Massif Élvezd című száma szólt a rádióban valahol. Illett a hangulatomhoz, ugyanis két kolleginával is megajándékoztuk egymást, és kíváncsi voltam, mit fognak szólni a meglepikhez. Meg amúgy is tök jó kedvem volt. Ja: kolleginának Monte Carlo felirat díszeleg a nadrágján, neki fel sem tűnt, míg én, a mérsékelt elvonási tünetekkel küzdő Forma-1-rajongó rögtön kiszúrtam. 
Viszonylag hamar eltelt a nap, alacsonyan szálltak az ünnepi jókívánságok, a puszik, a pacsik... Éljenek a csajok!:) Volt sok szaloncukor, meg süti is.:)
Egyik kolleginától még egy bölcsességet is húzhattam: "Ne alkudozzunk a sorssal, amikor kedvező alkalmat kínál nekünk." Aranyos. Igaz.:)
Meló után hazajöttem, belenéztem a magyar-francia kézimeccsbe. Egy góllal kikaptunk, a végét már nem láttam. 6. helyen végzett a csapat, szerintem azért több is lehetett volna benne. 
Aztán virtuális élettársam várt a szökőkútnál, és kezdetét vette részlegünk évzáró forraltborozása. Még soha senki nem kapott tőlem sült kolbászt karácsonyra. Most ez is megtörtént.:D
Hm... A 19.30-as 14-essel haza akartam jönni, aztán 0.30 és taxi lett belőle...:O :D 
Tesóm kérésére még le akartam meózni az egyik osztrák sört, de kb. negyed doboz után feladtam, mert az elfogyasztott töménytelen mennyiségű pálinka és forralt bor hatására semmiféle sörízt nem éreztem.:D
---
Szombat. Nem mentem ki Écsre. Viszont rövid villámlátogatásra Győrben tartózkodtak unokatesómék, velük találkoztam. Nem voltam másnapos, inkább fáradt, ennek ellenére délután 2 előtt nem bírtam elindulni. Kebapot ettünk, meg forralt bort ittunk. Jó, én gyerekpuncsot...:D
Van, aki szerint velem nők csak sajnálatból lehetnek jóban. Hm... A Honvéd ligetben fiatalok ingyenölelést osztottak, és hozzám két csaj is odarohant. Anyakomplexus?:D Ééés amilyen balfasz vagyok, egyiküket későn vettem észre, így visszafordult...:( :)
Este felpakoltam face-re a buli képeit, nagyon nem is kellett cenzúráznom...:)
Aztán olvastam, pihiztem, döglöttem.:)
---
Vasárnap. Punnyadtam egész nap, hambit rendeltem, olvastam, tévéztem, relax-nap volt. Meg kolléganőim bulifotóit sasoltam.:D
Este pedig megnéztem a Csajok bosszúja című filmet. Egyszer nézős. Nem volt rossz, de túlzottan jó sem. 
---
Hétfő. Reggel kimentem Écsre. Persze a buszt elbasztam, mert 9-re mentem, persze a busz 8.45-kor elment.:/
A buszon rám köszönt egy csaj, vagyis nő. És nem tudom, hogy écsi volt, vagy märklines, vagy mindkettő. 
Otthon ebéd, kicsi beszélgetés apámmal, aztán jöttem is vissza. 
Peti barátom észrevett, ahogy ballagok a buszra, kocsival behozott, így aztán tényleg időben bent voltam.:)
Tesómék a kórház parkolójában összeszedtek, elmentünk vásárolgatni-nézelődni. Vettünk nekem műfenyőt is.:)
Elég kótyagos voltam este, pedig nem szívtam semmit. Hajnali 1-ig gépeztem, nem bírtam elaludni.:)
Tegnap volt egy éve, hogy kigyulladt a gázbojler..:/ Rohadt gyorsan telik az idő. Azt persze nem bánom, hogy azon az időszakon túl vagyok, egy rémálom volt az egész...:/
De rengetegen segítettetek, jó érzés tudni, hogy ennyi barátom, kedves ismerősöm van. 
---
Ma. Délelőtt folytattam a semmittevést, aztán sógornőmmel mekiztünk egyet. Utána összefutottam Dórival, a celebbel. 
Ha Edittel vagyok, kb. mindig összefutunk Dórival, a celebbel.:P
Itthon pihi, most blog.:)
Mindjárt találkozom egy rég nem látott ismerősömmel, megiszunk egy forralt bort. Aztán hazajövök, vacsi, és fadíszítés..:)
Holnap reggel Árkád, meg piac. Apunak kell vennem ezt-azt, meg ajándék-finomhangolás.:)
Szenteste apunál. Jó lesz. Biztos.;)
25-én itt leszek, másnap Téten. 
A két ünnep között igyekszem rendet rakni, takarítani, fordítást írni, és persze minden kedves ismerősömre időt szakítani. 
Szilveszter pedig Bükön. Három napra lelépünk a térképről.:)
---
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok minden kedves ismerős és számomra ismeretlen olvasómnak!
---
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: