2013. november 3., vasárnap

Vándorló fájdalom

Szóval megint eltűnt a bejegyzés eredeti feljegyzése... Ezt én isteni jelnek vettem, hogy a tervezett eredeti formájában nem baj, ha nem íródik meg a poszt. Semmi nem történik véletlenül, mint tudjuk.:)
---
Szombaton semmi különöset nem csináltam. Focimeccseket, meg kézilabdát néztem. Meg mostam. Biogolyóval. Működik.:)
---
Na, a vasárnap elég furára sikeredett. Délelőtt mégsem mentem a könyvbemutatóra. Egyrészt a könyv elég szomorú témájú, meg aztán senki nem volt ismerős- a szerzőn kívül természetesen. 
Ehelyett el akartam menni Lidlbe. Ahhoz lusta voltam természetesen. 
Volt Forma-1, de az már tényleg no comment. 
Max. annyi, hogy sajnálom, hogy így elmérgesedett a viszony Kimi és a Lotus között. 
Vettel meg négyszeres világbajnok. És pont. 
Közben aludtam is. Aztán felhívtam egy haveromat, hogy egyeztessük, mikor indulunk meccsre. Vicces volt, a felesége vette fel, és megtréfált, hogy ott nincs Krisztián, csak Géza. Ő meg már elindult Vidi-meccsre...XD
Simán elhittem, hogy téves számot hívtam, mikor a cimbi száma természetesen el van mentve a telefonomban...:)
Amúgy 2-2-t játszottunk a Felcsút ellen, Lubos Kamenár egy hatalmas potyagólt kapott. Ez most belefért, mert amúgy jó kapusnak tartom, akinek egy-két pontot már köszönhetünk. 
Mondjuk szerdán Gyirmóton majdnem sikerült lemásolni a bakit...:)
---
Hétfőn elég későn értem be dolgozni, nehéz volt felkelni. 
Meló után meg kollégával elmentünk Lidlbe. 
Este meg Kék fény....:)
---
 Kedd. Őőő semmi különösebb eseményre nem emlékszem. Max. annyi, hogy egy látásból ismert kollegina kérdezett tőlem valamit, amikor találkoztunk a folyosón, és úgy meglepődtem, hogy majdnem hasraestem. 
Ja, és egy főiskolai ismerősöm, akivel nem is voltunk túl jóban, tippmix-tippeket kér tőlem...:O Tőlem, aki kb. húszból egy fogadásból nyerek... :D
Amúgy döglés, meg pihi volt...:)
---
Szerda. Egy kollegina felvett, így autóval mentem dolgozni.:)
Aztán egy másikkal tök jól elbeszélgettünk cigizés közben. Volt abban a beszélgetésben valami pozitív értelemben furcsa. Ezt nem fejteném ki bővebben, mert egyrészt nem is tudnám pontosan, másrészt meg nem akarom, hogy kombinálás legyen.:)
Harmadrészt ő is olvassa a blogot. Mondjuk az nem baj.:)
Délután ETO-meccsre mentem Gyirmótra. 
Egy kolléganőm kivitt, sőt meccs előtt megittunk náluk egy kávét. 
Aztán kidobott a stadionhoz. Vagyis sporttelephez...:)
Mókás volt a szpíker a stadionban, olyan retro-feelingje volt a bácsinak.:)
3-0-ra nyertük a meccset, de annyira nem voltam elragadtatva a látottaktól. 
Mondjuk nem túl sokat láttam a meccsből, mert a nap folyamán elfogyasztott kávék, kóla, és persze a helyszíni sörök megtették hatásukat, és kb. félidőnként kétszer mentem pisilni... Meg szünetben. Meg a meccs után...XD
A buszra ballagva meg akkorát estem....:/
Beütöttem a jobb térdemet. Az már nem fáj... 
Most a bal fáj, mert azt meg temetőjáráskor ütöttem be...:/
Busszal jöttünk vissza Gergő barátommal Győrbe, csak azt nem tudom, melyikkel. Mármint melyik busszal. Azt tudom, hogy melyik Gergővel...:)
Hm... A buszon egy formástestű kiscica olyan tutajos eresztett meg nekem, hogy csak lestem...:O :)
Lehet, hogy mindig ittasan, ETO-sállal a nyakamban kéne buszra szállnom... Na, jó, ez csak vicc volt ám!;)
---
Csütörtök. Szenvedtem a térdemmel. Be kellett járatni. Szerencsére sikerült.:)
Későn jöttem, korán mentem. 
Aztán befutott tesóm. Elmentünk lottózni, tippmixelni, meg boltba. 
Olyan pizzát sütöttünk, hogy csak na!:) Mondjuk nem nagy kunszt, mert félkész volt...:)
Este meg olcsósöröket teszteltünk, kétfélét kóstoltunk, egy-egy dobozzal. Egyik rosszabb volt, mint a másik...:)
És két kolleginával beszélgettem facén. És egyszerre mentem el aludni...:O Mármint egyidőben.:D
Egyikük még pizzát sütni is segített virtuálisan.:)
---
Pénteken ugye temetőjárás volt. 
Sógornőmék szüleinél ebédeltünk, nagyon finom halászlevet. 
Aztán először az ő rokonaik sírjaihoz mentünk. 
Utána Écs. 
Apám... Hm... Hát voltam érdekes dolgok, de inkább erről sem írok, elég hajmeresztő volt. 
Apuval is kimentünk temetőbe, aztán tesómékkal külön is, amikor már sötét volt. 
Gyönyörűszép a gyertyákkal megvilágított temető éjszaka. 
De amikor Anyu sírján égnek a gyertyák... Annál rosszabb érzés nincs...:(
Este tesómék visszamentek Tétre, engem kitettek egy csanaki buszmegállóban. 
Szerencsére hamar visszataláltam Győrbe.:)
---
Szombat. Hát ejtőzés volt. Semmit nem csináltam kb. Tévé, olvasás, net...
Tesóm benézett, mielőtt visszament, kicsit beszélgettünk. 
Meg sütöttem hagymás-sonkás rántottát. Jól sikerült. 
És meccseket néztem. De ez nem újdonság.:)
---
Ma először lementem a kútra újságért. Kaptam...:)
Aztán a lottószámokat ellenőrizve észrevettem, hogy az egyik számsort kétszer játszottam meg...:O Egy másik állandót meg nyilván nem...:) A tippmixek meg elszálltak...:)
Mostam is. És ma pakoltam le a ruhaszárítót. Nyolc napon belül. 
Forma-1 megy a háttérben, de nem nézem. Kiégtem. Elég volt az idei szezonból...:/
Most majd főzök valamilyen levest, meg sütök minipizzát. 
Este meccsnézés cimbikkel egy vendéglátóipari egységben: Kispest-ETO. Jó kisfiú leszek, holnap időben be kell érnem dolgozni.:)
Nem lesz levezető sör. Max. egy.:P
A jövő héten már tényleg meg kéne emberelnem magam, és kipipálni pár elintéznivelót. 
Elég sok dolog felhalmozódott. 
Kedden meg fogorvos, este fél 9-kor...:/
Pénteken meg aput kísérjük dokihoz.
A többi meg majd alakul. Majd mesélek. 
De mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: