2013. november 10., vasárnap

Összevissza

Egy héttel ezelőtt elkészült a minipizza, sőt a gulyásleves is, aztán mentünk a Dreherbe meccset nézni. 1-1-et játszottunk Kispesten, igencsak felejthető meccsen. De legalább nem kaptunk ki. Már ez is valami.:)
A Forma-1-et csak alig néztem, a háttérben azért ment a tévé. Hát ennyire még nem voltam közönyös egy futam idején sem... :) Persze a Senna halála után teljesen kihagyott majd' két szezont most ne számítsuk bele...
Khm... Ahhoz képest, hogy azt írtam, hogy jó kisfiúnak kell lennem, és nem lesz levezető sör... Megittam hármat... :O XD Zenét hallgattam, agyaltam... És enyhén depressziósra ittam magam...:O Facebookra posztoltam is egy-két hülyeséget, reggelre azért rendet raktam.:)
Hajnali 1 táján meg megéheztem, és szendvicseket gyártottam magamnak.
---
Hétfőn pihentem. Kék fényt nem néztem, mert nem volt. Helyette valami '56-os film volt a tévében, de nem nagyon fogott meg...
---
Kedd. A leolvasó kérésének megfelelően kiírtam a vízóra-állást. 
Meló után hazaérve láttam, hogy nem sikerült leolvasni a cetlit, így másnap be kellett diktálnom telefonon az óraállást. Teljesen logikus...:)
Este fél 9-re mentem fogorvoshoz. Előtte még ittam egy kávét. Fél 8-kor indultam el itthonról, a busz 32-kor volt a Mátyás téren, szóval sprinteltem egyet.
Nagyon hamar odaértem, még lett volna időm elmenni cigiért, meg bérletet venni. De nem, majd doki után-gondoltam én. 
A fogorvos viszonylag gyorsan végzett, mondjuk a fogam fájt utána...
A dohánybolt már bezárt, a bérletautomata meg nem működött...:/ Nem voltam ideges, ááá...:)
Hazaérve BL-t néztem, neteztem... És nem jött álom a szememre...:O Egy percet sem aludtam az éjjel. Kb. 2-kor még agyaltam, hogy na ha most lefekszem, 6-kor felkelek. De nem aludtam...
Tiszta vizsgaidőszak-feeling...:/ XD
---
Szerdán aztán pótoltam a pihenést. Meg fasírozottat sütöttem. Mikróban, félkészet. Nem ízlett, legközelebb a "rendes" sütőbe megy.:)
Őőőő szóba kerültek a lányok. Úgy általában. Arról beszélgettünk, hogy nekem azért is nehéz lesz/lenne a helyzetem, mert ennyi idősen nehéz azokat a bizonyos párkapcsolati játszmákat elsajátítani. Gyakorlatilag lehetetetlen... Ez már nekem is eszembe jutott...:/
---
Csütörtökön sikerült időben felkelni, és elindulni, időben bejutottam dolgozni. És kb. fél 6-ig voltunk, szóval belecsaptunk a lecsóba...:)
Beszéltem apuval telefonon. Kollégám szerint most tök jól elbeszélgettünk. 
Igen, van ilyen... Kell ilyen...
Este aztán lefeküdtem a tévémacival. Ja nem. Kb. Berényi Claudiával...:)
---
Péntek reggel elmentem cigiért. Meg Nemzeti Sportért, mert a kisboltban elfogyott.
Új számítógépet kaptam!:) Beállítás közben a kávésbögrém hősi halált halt...:( :)
Egykor leléptem melóból. Aput vittük dokihoz. Tesóm is tudott jönni, szóval négyen vártunk az SZTK-ban.
Aztán 4 előtt kijött a doki, hogy már nem tudja apu leletét megnézni, menjek be hétfőn a kórházba, és megbeszéljük a továbbiakat. Éljen a protekció!:)
Utána pláza, lottó, tippmix. Aztán jó hamar alvás....:)
---
Mert szombaton dolgoztam. Egy kedves kollégám 5.20-ra értem jött, szóval időben beértem. Mindent sikerült megcsinálni, amit elterveztem, szóval teljesen jó volt.:)
Majd egy kedves, ehelyütt már többször emlegetett kolléganőm elvitt a stadionhoz.:)
Őőő... Mást nem írok...:)
A Kaposvár volt az ellenfél, 1-0-ra nyerünk a sereghajtó ellen. Hihetetlenül gyenge meccs volt, győzelem után még ennyire sosem voltam mérges...:/
Bőséges volt az ebéd, és még egy fasírozottas szendvicset is ettem a stadionban. Persze szorgalmasan söröztünk, a végére már azt hittem, hogy elgurulok, meg is kértem egy cimbit, hogy dobjon haza...:)
 Itthon kis levezető sör, zene, facebook, és melegszendvics-sütés. Mert megéheztem...:O :)
---
Ma viszonylag időben felkeltem. A változatosság kedvéért a nyitva hagyott sütőajtóba ütöttem be a térdem...:/ :D
Nem voltam sehol, még sportért sem. Ejtőztem egész nap. 
Az alsó szomszédoktól kaptam ebédet, és egyikük párja ellenőrizte a gázkészülékeket. 
Most tudtam meg, hogy a fürdőben lévő melegítőt évek óta rosszul használom, amikor fürdök, ki kell kapcsolni...
Pff... Bírom a szénmonoxidot...XD
Ma még mosok. Ez biztos.:)
---
Jövő hét?
Jaj... Holnap kórház. Aztán okmányiroda már mindenképpen. Apunak le kell mondanom a kábeltévét. Postára is kell menni, cipőt is kell venni. 
Bankba is kell menni, meg valamikor Államkincstárba is kell menni. Azt hiszem befordulok...:/ :D
Ja meg kedden fogorvos. Este fél 9-kor...:( :)
---
Egy kollegina és egy kolléga szülők, egy másik kollegina pedig nagymama lett a mai napon!
Ezúton is sok szeretettel gratulálok nekik, jó egészséget, sok boldogságot kívánok az egész családnak!:)
---
És mára ennyi.
Jók legyetek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: