2013. november 26., kedd

Kesztyűtartó

Vasárnap tényleg nagy pozitívum volt, hogy másnaposság nélkül átvészeltem a napot, amin meg is voltam lepődve.:)
A Forma-1-et Brazíliában is Vettel nyerte. Örültem volna, ha utolsó futamán hagyja nyerni Webbert, ez nem jött össze. 
Alonso viszont "felsegítette" volna a dobogóra Massát, aki viszont büntetést kapott, így ez a lehetőség is ugrott: nem búcsúzhatott hazai pályán dobogón a Ferraritól. 
Az ETO-meccs kapcsán tényleg baromira nem voltam képben, azt is csak tegnap tudtam meg, hogy nem Stevanovic védett, hanem Kamenár. (szerk.: vagyis fordítva, Szasa védett Lubos helyett..)
Gyors fejszámolás után: kb. négyen állítottak meg ETO-t gúnyolni, kárörvendeni. Olyan emberek, akikkel amúgy nem nagyon szoktunk beszélni. Csak ha nem nyer az ETO. Vagy ha szar játékkal nyer...:)
Hehe... Az NB1 egész őszi szezonja lement úgy, hogy egy meccs sem végződött 0-0-ra, azért ez nem semmi...:)
---
Hétfő. Délután focikupára voltam hivatalos. Úgy terveztem, hogy csak néző leszek, aztán hajnalban mégis összepakoltam a kapusfelszerelésemet. Jó döntés volt...:)
Telepátia: Dóri barátosnémat nem nagyon szoktam reggelente üzenetben bombázni, de most megírtam neki a buszon, hogy hideg van. Mert ez ugye halaszthatatlan közlendő...:) Ő pedig rögtön válaszolt, mert amúgy nem szokta otthon reggelente bekapcsolni a gépet, de most pont megtette.:)
Telepátia2: Móni kolleginának ígértem, hogy viszek neki egy könyvet.
Elraktam, azzal nem volt gond, csak odaadni felejtettem el. Délben azért távozás előtt megkerestem, és átadtam a könyvet, akkor tudtam meg, hogy írt is nekem, hogy odaviszem-e.
Ebédidőben tesóm értem jött, aztán mentünk is tesómmal a tanítóképzőre, a szokásos november végi focikupára.
A tornát évek óta Krisztián barátunk emlékére írják ki. A szomorú apropótól eltekintve számunkra az egész egy nagy buli. Csak a mi csapatunkban voltak mozgássérültek, a másik öt csapatban "sajátos nevelési igényű" fiatalok- és tanáraik- játszanak.
Nagyképűen kijelenthetem, hogy a mi kapunkat is tanárember védte.:D
Két hosszú meccs, majd két rövid- egészen felfoghatatlan és irreleváns módon ugyanazon két csapat ellen.
Négy sima vereség, de tényleg a részvétel volt a fontos.
Nem is tudom, hány év kihagyás után tértem vissza a kapuba. ahhoz képest nem volt rossz.
Minden kapott gólnál mérgelődtem magammal, de ez szerintem természetes. Ha edzésben lennék, és úgy kaptam volna ennyi és ilyen gólokat, akkor depis lennék. Így azért kicsit elnézőbb vagyok magammal szemben...:)
Kis mázlival és több edzéssel a gólok kb. 40%-a elkerülhető lett volna...:( :D
Ja, és egy kidobásnál majdnem sikerült leamortizálnom a zsűriasztalra kikészített kupákat, érmeket, jutalomcsokikat. De szerencsére az asztal éléről visszapattant a labda...
Hm... Nem kaptam puszit a TK-s segítőlányoktól...:( Diszkrimináció...:D
De amikor visszamentem az üres terembe kesztyűtartómat keresni, olyan látványban volt részem...:$ Olyan formástestű kiscica tornászlányok gyakoroltak a bordásfalon, hogy még a szemüvegem is bepárásodott...:D
A kesztyűtartó nem lett meg. És ez zavar. A kapusok bolondok. Ha kapus vagyok, bolond vagyok, hozzátartozott a rituáléhoz a kesztyűk előpakolása, "üdvözlése"... Most meg be vannak szórva egy szatyorba...:/
Ja: a szabadidőgatyát 1996 óta használom, még gimi előtt vettük. Ennyit a babonákról...:) Még egy van, de azt nem írom le, aki látott már védeni, és elég figyelmes, az úgyis tudja...:)
Nem volt cserém. Az összes meccset végigvédtem, most fáj a combom, a vállam, a könyököm... Nem baj, ez vele jár...:)
Foci után Luival és tesómmal egy közeli, szocreál hangulatú kocsmába ültünk be egy kicsit beszélgetni. Én almafröccsöt ittam...:)
Luit hazadobtuk, aztán elmentünk Sparba.
Nagyon bírom, amikor nekem mondják, hogy egy pörit vagy paprikás krumplit könnyű elkészíteni. Bakker, én még a tegnap vásárolt fűszerkeveréket is képtelen voltam kinyitni...:D
Viszont mindenképpen be fogom hozni Écsről Anyu habverőjét...:)
Amikor tesóm visszatolta a bevásárlókocsit, a tisztítós srác felállt, és át akarta adni a helyét. Tök rendes, nagyon jól esett a gesztus. Persze nem ültem le.:)
Látjátok, nem csak a negatívumokat veszem észre!:)
Este Kék fény tesómmal... Nem maradhat ki!:)
---
Ma elég hamar beértem dolgozni, de 3-kor távoztam.
Tesómmal mentünk bankolni.
Az égvilágon semmit nem tudtam intézni, mert ugye csak ideiglenes személyim van, így nem kaptam személyre szabott tájékoztatást, csak általánosat. Nagyon mókás volt.:) Na jó, nem... Az viszont igen, hogy amikor a biztosítás részről beszélt, említette, hogy a biztosítás lebénulás esetére nem fizet. Ennél jobban azért már nem szándékozom lebénulni...XD
Az ügyintéző hölgy nem osztozott jókedvünkben...:D
Biztosan be kell még mennem biztosítóba, a hitelt folyósító bankba, de csak akkor, ha elkészül a személyi...
És ezekhez a bank-, és pénzügyekhez alapból sík hülye vagyok, szóval nem lesz ez egy vicces kör...
A héten még megyek Kormányablakba, mert a legújabb híreim szerint ott tudnak segíteni a "fogyatékosos támogatásos" témában. Az persze nagy kérdés, hogy mire megyek személyi nélkül... Van egy tippem...:/
Szombaton meg élményfürdő.:) Nem kizárt, hogy hóban...:/
Meg ugye a számítógépet kéne bűvölni, vasárnap meg Diósgyőr-ETO... Pff... Szerintem ez csak újabb muníció lesz a károgóknak... Persze ne legyen igazam!:)
---
Tudtátok, hogy a sáskának van füle a lába között? Azért ez nem semmi, a nap híre számomra!:) Nem fűzök hozzá kommentárt...:)
---
Mára ennyi voltam.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: