2013. november 24., vasárnap

Buli volt az éjjel

Egy unalmas Forma-1-szezonnak megvan az a kétségtelen előnye, hogy prímán lehet futam közben blogbejegyzést írni.:) De azért remélem, hogy jövőre ez másképp lesz!
Az előző posztra többen mondtátok, hogy titokzatosra sikeredett. Ez is hasonló lesz!;)
---
Az tök aranyos, amikor a diszkréció okán monogramjával említesz meg egy leányzót, beszélgetőtársad pedig egy másik lányra asszociál. Nekem meg rögtön eszembe jut egy harmadik lány is ugyanazzal a monogrammal. Mik vannak?:)
---
Úgy tűnik, az érdekes beszélgetések időszakát élem. Nemrég egy kolleginával beszélgettünk, és szóba került, hogy fiatal kora ellenére nagyon hosszú ideje van együtt a párjával.
Érdekes, és elgondolkodtató dolgokat mondott ezzel kapcsolatban, nagyon tanulságos volt.:)
---
A múltkoriban pont akkor mentem ki cigizni a munkahelyemen, amikor felmosott a takarítónéni. Az egyik lány szólt, hogy vigyázzak, nehogy elcsússzak. Hát, majdnem elvágódtam a meglepetéstől!:)
Egyébként szeretem, ha egy lánynak valamilyen szinten anyakomplexusa van. Vagy ilyenkor nekem van?:) Nem tudom, hogy ezt hogy mondják...:)
---
2014-ben női kézilabda BL-négyes döntő lesz Budapesten. Remek!
Pff... Biztos jó lesz az esemény a Papp László Sportarénában, de azért sajnálom a dolgot, mert jövő októberben végre átadhatják az új győri sportcsarnokot, ahol a nagy számok törvényei alapján nem döntőzhet az ETO.
Jó, a 2015-ös finálé még főleg messze van, de azért na...:)
---
A pénteki nap melóban a hét többi napjához viszonyítva nyugisra sikeredett.
Munka után el akartam menni postára, meg könyvesboltba, de a lustaság megakadályozott ebben, hazajöttem dögleni.
Ja és tettem egy lépést a számítógép-rendezés tárgyában: a külső vinyó tartalmát felpakoltam az új gépre.
Következő lépésben majd a a régi gép vinyóiról kell lepakolni a cuccokat a külső winchesterre, aztán felmásolni az újra, majd a felesleget megint a vinyóra.
Azt hiszem, így akartam írni!:)
De a mutatvány nem lesz egyszerű, mert a régi számítógép tetülassú...:( :D
---
Szombat reggel egyre hülyébb okostelefonom újabb hibájával kellett szembesülnöm: minden ok nélkül elkezdett csörögni, és ráadásul azon a k*rva idegesítő "retro-csengőhangon."
Úgyhogy nagyon korán, olyan 5 óra körül felkeltem.
Így legalább kényelmesen beértem a vasútállomásnál lévő postára, ami szombaton 7-kor nyit- gondoltam én. Mert amúgy 8-kor, úgyhogy jó fél órát ácsorogtam a szemerkélő esőben a posta előtt.
De minden csekket sikerült feladnom, per pillanat eggyel sem vagyok függőben...:)
Utána elindultam a plázába. Attila barátomtól készültem megvenni egy barcás pólót, de aztán nem lett üzlet, mert M-es méretű, én meg ahhoz dagadt vagyok...:/ :D
Attila később ért oda, én addig gyorsan beszaladtam a könyvesboltba, és megvettem a kéziscsajok BL-győzelméről szóló könyvet, valamint Mosolyka Te döntesz című kötetét.
Annyira mufurc volt az eladó... Mintha zavartam volna a jelenlétemmel, vagy nem tudom... Azt hittem, hozzám vágja a könyveket... :/ Szerencsére ezt megúsztam!:)
 Aztán Lipóti. Kávé, almafröccs, tippmix, lottó, és Attila.
Az összes tippmixem elszállt, a lottón sem nyertem, de legalább Attival megbeszéltük a világ nagy és kevésbé nagy dolgait. Jó volt találkozni.:)
A finomfőzelékes "balhé" óta először kajáltam a CBA Grillben, és pozitív volt. Sőt, a kiszolgáló csaj cuki is volt, meg ismerős is volt valahonnan, csak azt nem tudom, hogy honnan...:)
1490 forintot kellett fizetnem, adtam a csajnak 1500 forintnyi Erzsébet utalványt. Közölte, hogy nem tud visszaadni. Mondtam, hogy nem baj, mert ugye úriember vagyok.:)
De elfogadni sem tudta így, mert csak pontos összeget lehet adni, így sor került némi pénzforgalomra is...
Ja és a krémes ismét "Sima vagy francia?" volt...:D
Meg elmentem venni egy kis nasit az esti partyra.
Hm... Attilától újabb részleteket tudtam meg a mozgássérült-támogatások témakörében. Na, most megint van egy olyan, amire 18 éves korom óta jogosult lennék, csak nem tudtam róla...XD
Ki sem merem számolni, mennyi pénzt kapnék, ha egy összegben megkapnám visszamenőleg... Tizenöt év nagy idő....:O :)
Hazajöttem.
Kávé, rendrakás, készülődés az estére, meg tévé, net.
A Forma-1 időmérőt néztem egy darabig, aztán az esőszünet alatt elkapcsoltam focira, és elfelejtettem visszatérni.:)
Gergő kolléga értem jött, aztán összeszedtük a házigazdát, és kimentünk a Tescoba. Az idejét sem tudom, mikor voltam ott utoljára...:O
Anyu az "utolsó időkben" rákapott a Sparra, és tesómékkal sem preferáljuk azt az üzletet.
És megérkeztünk a helyszínre. Ahol nem volt tévé, így nem tudtam nézni a Mezőkövesd-ETO meccset. 3-0-ra kikaptunk. No comment...
Indulás előtt ettem négy szendvicset, de utólag a vacsorából uzsonna lett, ugyanis letoltam még egy pizzát is.
Persze azért ittunk is...:D
Hajjaj... :D
Eredetileg csak sörözni akartam, de úgy alakult, hogy az 2,5 doboz sör mellett olyan 5-6 feles házipálinka is lecsusszant... :O Kibékültünk.:)
Itthon még két sört azért megittam, afféle welcome drink gyanánt. Üdvözöltem magam itthon!:)
Mamma Miába én már nem tartottam a többiekkel, de azért kis táncitánci így is volt...:)
Kollegina meglepődött a "tánctudásomon". Ami egyébként nincs, de nem tudom máshogy kifejezni...:)
Valami viszont meglepett tánc közben. Erről majd lányismerőseimet ki kell kérdeznem. De nem az összeset, csak a közelieket...:)
Hajnali fél 3 körül feküdtem le, még kiolvastam a Nemzeti Sportot.
Hétre beállítottam ébresztőt.
---
Aha. Tízkor keltem...:)
A házipálinka nagyon jó anyag volt, gyakorlatilag egyáltalán nem voltam másnapos.
Sportért viszont nem mentem le.
Az ETO kikapott, az eső esett, meg 10 után már nem biztos, hogy kapok a kúton újságot. Ez a három ok bőven elegendő volt ahhoz, hogy ne menjek...:)
Felmostam, mosogattam, lasagnét sütöttem, szóval a körülményekhez képest elég aktívan telt a nap.:)
Most Forma-1.
Azán tévé, olvasás, vacsi, és el is telt a hétvége...
Holnap mozgássérültfoci, kedden bank, meg ilyesmik.
Azt hiszem, elfogytak a jegyek a Korda Gyuri-Balázs Klári-koncira... :( :)
Úgyhogy mára ennyi is...
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: