2013. szeptember 15., vasárnap

Az irrealitások talaján

Vasárnap a blogbejegyzés megírása után semmi lényeges nem történt. Vagy csak nem emlékszem... Ja, mondjuk Forma-1 volt, amit Vettel nyert. Át is aludtam...:)
---
Hétfő reggel bementem a felújított Lipóti Pékségbe. Sikerült is "beesnem" az üzletbe. Hm... Ez persze csak és kizárólag a saját figyelmetlenségemnek tudható be, mindenesetre meglepett, hogy nem lehetett elkerülni egy "fellépő" beiktatását, amikor annyit beszélnek az akadálymentesítésről...:)
Délután alsószomszéd leányzó megnyírta a hajamat. Mert megkértem. Az a vicces, hogy neki van kutyakozmetikus végzettsége is....:)
Most állítólag rosszfiús frizurám van...:)
----
Kedd. Van pár dolog az életemben, amit eléggé irreálisnak, már-már szürreálisnak tartok. Bicikli, jogosítvány, barátnő... A sorrendért elnézést...XD
A bicikli már ugye pipa, megvan. Azóta mondjuk nem használtam, amióta megvettem, ezért ég is a pofám, de ez változni fog.:)
Jogi továbbra is no way, valósággal rettegek tőle...:/
Barátnő-témában oldalakat tudnék írni, ettől most inkább eltekintek...
Na, de ez csak onnan jutott eszembe, hogy kaptam egy elég érdekes telefont. "Nagy dolog van készülőben"-mondanám. Ez is eléggé irreális, de megvalósulhat. Ha dolgozom érte. Első lépésben egy folyó szöveges önéletrajzot kell majd írnom. Ami azért vicces, mert a.) nem tudom, hogy azt illik-e a nevemmel kezdeni, vagy azt a végére kell írni, illetve b.) fogalmam sincs, mi volt a szakdolgozatom címe, pedig azt bele kellene írni, ha már...:)
Egyébként valakinek elmeséltem már ezt a dolgot, valaki meg hallotta, de majd mesélek bővebben, ha lesz valami konkrétum.
Kollegina szerint híres leszek. Na, attól azért nem félek...:)
Este fogorvosnál voltam. Fél 9-re mentem, előtte itthon fürdés, vacsora, fogmosás, fürdés, szóval hazaérve már csak le kellett feküdnöm...:)
A kezelés teljesen fájdalommentes volt. Ami viszont morbiddá tette a dolgot, hogy Hofi-kabaré szólt a rendelőben, és párszor kevés híján elröhögtem magam- miközben a doki a számban matatott...:)
Este meg meccs volt. Magyarosrszág-Észtország 5-1. Hoztuk a kötelezőt, jó lett volna hasonlóan játszani Bukarestben is. 
Ami árnyékot vet a győzelemre, az Dzsudzsák -már elnézést- "hisztis picsa" nyilatkozata. Minősíthetetlen.
Persze közben kiderült, hogy ő nem úgy gondolta... Még szerencse.... 
Ehhez képest éles kontrasztot jelent Laklóth Annának, a Hat Agro Uni Győr női kosárlabdacsapat csapatkapitányának nyilatkozata.
Hihetetlenül éretten, és a körülményekhez képest optimistán nyilatkozik...
Ezek után el lehet gondolkodni azon, hogy kit nevezünk igazi példaképnek...
Szerintem Laklóth Anna sokkal inkább rászolgál erre a jelzőre, mint Dzsudzsák Balázs...
Eddig egyébként összesen egy győri női kosárlabda voltam kint, de a jövőben szerintem több meccsre ki fogom menni. Ez a csapat megérdemli. 
A csapat elhunyt edzőjére és klubigazgatójára emlékező, a Sportklub által készített filmet pedig itt nézhetitek meg...
---
Szerda délután megpedikűröztem magam, már nagyon fájt a lábam, szerencsére sikerült a "tűzoltás".
Igen, tudom, szólt egy volt osztálytársnőm, hogy bármikor riadóztathatom, ha ilyen jellegű probléma merülne fel, majdnem éltem is a lehetőséggel, de szerencsére sikerült megoldani a problémát...:)
Este meg bundáskenyeret sütötten. Mert az jó.:)
Hm... Nem kizárt, hogy 2014-ben női kézilabdában a férfiakhoz hasonlóan négyes döntő zárja a BL-t. Ez annyira magyaros...
Mármint ha minden jól megy, jövőre lesz Győrben megfelelő sportcsarnok, erre beadunk három (!) pályázatot- budapesti rendezéssel...:/ :D
Mindegy, azért a Papp László Sportarénában is lenne hangulat. 
Amiatt azért nem szomorkodnék, ha a mai BL-selejtezőben az Érd legyőzné a Fradit. Bár erre elég kevés az esély...:)
Abszolút lényeges infók: mégsem szállt el a külső vinyóm, új házat kell vennem....:)
Az előtérben lévő ufólámpában viszont kiégett az izzó, annak a cseréje viszont mókás, mert nem tudom, milyet kell bele venni, illetve fel se tudok mászni kicserélni. De többen is megígérték, hogy segítenek...:)
---
Csütörtök. Megint egy órát szundiztam reggel...:O :)
Este megint fogorvos, előtte fürdés... A kádban ráestem a s*ggemre. És fájt. De már nem fáj. Teljesen jó..:)
Doki előtt a Mekiben vacsoráztam, fogat is mostam, András cimborámmal is találkoztam, teljesen jó volt. :)
A rádióban ezúttal nem Hofi volt, hanem valamelyik showder klubos csóka, az annyira nem volt vicces...:)
----
Pénteken 4-kor keltem. Kollégám korán jövős-korán távozós napot tervezett, gondoltam szolidáris leszek vele. 
Beértem hatra. Ő sajnos nem... :( :)
Ebből azért nem lesz rendszer, hulla voltam...
Péntek 13.: sikerült úgy lefőznöm a kávét, hogy nem raktam a helyére a kávékitöltőt, és az egész elfolyt a munkalapra... Sírni tudtam volna...:/ :)
De azért főztem SOS még egyet...
Szóval időben leléptünk aznap melóból, tudtam volna ügyintézni, persze az ehhez szükséges papírokat elfelejtettem magammal vinni...:/
Így aztán hazajöttem, pihengettem. 
Este elmentünk kórházi cimborákkal sörözni a Smukiba, jó volt, jól elhülyéskedtünk. 
Elég gyorsan kérték az emberek a köröket, volt, hogy három korsó sorakozott előttem...:O 
Nem csoda, hogy itthon már nem kívántam a szokásos levezető sört...:)
Éjfélre már itthon voltam, taxival jöttem. Téti volt a taxis. És lány...:O :)
---
Tegnap délelőtt el akartam menni az ETO Parkba, postára meg boltba. 
Valami megmagyarázhatatlan belső sugallat hatására mégsem oda mentem, hanem bebuszoztam a városba. A posta persze már bezárt, de újságot tudtam venni, lottót meg tippmixet is adtam fel. Hehe, nyolc meccset raktam, és öt már megvan...:)
Ebédeltem a vasútállomásnál lévő gyrososnál... Hááát... Hirdetik, hogy 1 perc alatt kész. Kész is volt, viszont nyers volt... Vagyis olyan fura... 
De nagyon segítőkészek voltak, járásomat látva kivitték a kajámat az asztalhoz...:)
Aztán Tesco. Vettem kólaízű italport (is). Kb. fősuli óta nem ittam. Botrányos...:D
A csokis-meggyes palacsinta viszont határozottan finom volt...:)
Délután meg itthon pihengettem, tévéztem, neteztem.
Meg rendbe raktam az elfekvő számlákat-papírokat, nagyon izgi volt...
Este kedves barátom-olvasóm-szurkolótársam Zsófi, és párja Gábor örök hűséget fogadtak egymásnak. Ezúton is gratulálok nekik!:)
Zsófinak nem tudom mi lesz az asszonyneve, de ha az, amire gondolok, akkor nagyon aranyos!;) Mondjuk amúgy is!:)
Este időben, 10 körül lefeküdtem, fél 8-ig aludtam, szóval nagyjából ki vagyok aludva...
---
Reggel lementem Sportért, meg vettem cigit. Elfelejtettem személyit vinni, szerencsére nem kérték...:)
Most mindjárt berakok egy adag mosást, meg ebédelek. 
Délután lehet találkozom egy kedves cimborával és barátnőjével. Meg lesz Debrecen-Vidi, meg MTK-ETO. 
Mindkét meccs érintett a tippmixem szempontjából, úgyhogy Hajrá, ETO és Loki!:)
Nézzenek oda, a Forma-1-et meg kihagytam: Räikkönen jövőre Alonso csapattársa lesz a Ferrarinál. Immáron hivatalos. 
Merész döntés, kíváncsi vagyok, hogy fog elsülni a dolog...:)
Az 1976-os VB James Hunt-Niki Lauda párharcát bemutató Rush- Hajsza a győzelemért című filmet pedig kötelező megnézni egy magamfajta sportrajongónak. Mondjuk még nem láttam..:)
---
Jövő hét?
Huh...
Fogorvos, bank, posta, "fent említett projekt", szombaton mozgássérült rendezvény, vasárnap szüret Écsen, este meg ETO-Debrecen. Szóval nem lesz unalmas....
Október 17-én meg újra öregdiák találkozó lesz egykori sulimban, a budapesti Mozgásjavító Általános Iskola és Diákotthonban. Már nem így hívják, de azt nem tudom megjegyezni...:) 
Nem tudom, szerintem ezúttal kihagyom, de ez még változhat. 
Egyedül nincs kedvem Pestre vonatozni...
---
És mára ennyi voltam.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: