2013. szeptember 28., szombat

A lehetőség kapujában. Vagy valami ilyesmi.

Vasárnap ugye a Forma-1-futam közben írtam a bejegyzést. Végülis szerencsét hozott, mert Alonso és Räikkönen is felért a dobogóra, de Vettel újabb győzelme finoman szólva sem hozott tűzbe. 
Aztán megnéztem a Fradi-Újpest meccs első félidőjét. -vagy félidejét? Ez olyan hülyén hangzik...:)-. A meccsen 22 ezer néző volt kint, és furcsa módon így még a játék is jobbnak tűnt.:)
A második félidőt már nem néztem, mert megérkeztek tesómék, és kiballagtunk az ETO-Debrecen rangadóra. Bátyám egyébként nagyon mókás volt, 1 kiló szőlőt hozott magával nasi gyanánt.:)
3-0-ra nyert az ETO, teljesen sima, és izgalommentes mérkőzésen. 
3000 néző volt kint. Ami roppant kevés. Ha naív szeretnék lenni, azt írnám, hogy meglátszott a nézőszámon, hogy az ETO-Szeged férfi kézilabda meccs elszívott 1500 ETO-drukkert. Ez persze sajnos nem igaz... :/
Félidőben csak eggyel vezetett a Pick, aztán elfáradtak a győri srácok, sima 12 gólos vereség lett a vége. Tegnap meg Tatabányán egy időntúli hetessel kaptak ki...:/
Egyébként irreálisan magasnak tartottam a kiemelt mérkőzés lévén 3500 forintos jegyárat. Annyit egy magyar bajnoki sajnos nem ér meg... Szerencse, hogy bérletes vagyok...:)
Sörfogyasztásom meglepően intelligensre sikeredett, hármat fogyasztottam el az este folyamán egyet meccs előtt, egyet közben, egyet pedig utána. Gólonként egy...:)
Már szinte biztos, hogy ott leszek Pesten október 19-én a pesti Mozgásjavító Általános Iskola és Diákotthon öregdiák-találkozóján. 
Azt számolgattam, hogy talán ezen a hétvégén idegenben játszik az ETO, és nem kell meccset kihagynom. Tesóm persze feltette a kézenfekvő kérdést: "Pesten?"
Heh... Bogár elültetve...
Amúgy még nem találtam meg a sorsolást, de gyanús, hogy válogatott meccs miatt amúgy sem lesz forduló.:)
---
Hétfő. 6.10-kor sikerült felkelnem. Ami egészen tragikus, tekintve, hogy 4.30-kor akartam. De legalább kialudtam magam. Valamennyire...:)
Meló után punnyadás, pihenés, lájtos nap volt...
---
Kedden reggel visszajöttem a buszmegállóból a cigimért. Mindenhol megnéztem, ahol a lakásban potenciálisan előfordulhat. Előtér és konyha. Sehol semmi. 
A kabátom helyett az alatta lévő pulcsim zsebébe raktam. Nem voltam ideges...:D
Hazajöttem melóból, és elballagtam a Lidlbe. Ez baromi nagy dolog ám, mert ha én egyszer hazajövök, akkor már nem nagyon szoktam itthonról kimozdulni.
Az egyik zebránál kb. 10 percet vártam, meg nem volt nálam százas, csak ennyi volt a probléma... Kb. öt emberhez mentem oda, mire valaki hajlandó volt nekem pénzt váltani...:/
Egyébként majdnem mindent vettem, amit akartam, a szatyromba is el tudtam pakolni, haza is tudtam hozni, szóval minden rendben volt...:)
---
Végre megértem, hogy valaki fél tőlem! Csak ehhez Szilvásváradra kellene utaznom, hogy rettegésben tartsam a lakosságot!:/ :D
Amúgy voltam már ott kirándulni. Évekig hordtam az ott vásárolt Champion-baseball-satyit, meg vettem két gombfoci-csapatot is. 
Senki nem csinálta össze magát félelmében. De ez ma már nem így lenne... :/ :D
---
Mostanában néha olyan mókuskerék-érzésem van.
Meló, bolt, meccs, posta, ügyintézés, stb. Aztán go haza az üres lakásba. 
Ez az utóbbi hetekben valamennyire megváltozott. 
Van valaki, akivel "megoszthatom"  gondjaimat-örömeimet, és én is "meghallgatom" őt, és én is próbálom őt segíteni hosszú életem során felhalmozott tapasztalataimmal.:)
Sőt, az utóbbi napokban rendszeresen egy lánnyal "beszélgetve" alszom el...:)
Köszönet érte!;)
--- 
(szerk.: ilyen sem volt még, kifelejtettem egy napot, a puskámat meg már kidobtam. Na mindegy is, pótolok...)
Szerda. Munkából fáradtan hazatérve felhívott Imi cimbi, hogy át tud jönni, kicserélni az izzót az előtérben. Átjött, kicserélte.:)
Előtte mostam. Meg egy hét után lepakoltam a ruhaszárítót. Ez nálam valami fóbia-féle. Lusta vagyok nekiállni leszedni a ruhákat. Persze ha nekiállok, akkor már gyorsan végzek. A borotválkozás ugyanez. Két-három perc alatt megvan, de utálom...:)
Ja, meg lassan párkereső estet kell szerveznem a zoknijaimnak, annyit szórok be pár nélkül a fiókba...:/ :D
Persze azt elfelejtettem, hogy a nappaliban-hálószobában -ami egy szoba...:)- egy spotlámpa-izzó vár cserére. Azt majd legközelebb...:)
Este stern TV a német RTL-en. Mert azt szeretjük.:)
---
Csütörtök. Szerintem tényleg telefonfüggő vagyok...:) Kb. fél órát maradtam itthon reggel, hogy egy kicsit töltsem a telefont...:D Mert anélkül ugye nem lehet beérni melóba...:)
Jaj... Reggelente egy olyan cukker némber szokott lenni a 14-es buszon...:$ 
Barna göndör haj, szép arc, formás popsi... Heh...:D
Hagyjuk is!:D
Délután 2-kor leléptem melóból, mert a MEOSZ-ban volt jelenésem.
A vidékinél egy jó nagyot zakóztam az aluljáró lépcsőjén. Mert ugye beszélgetni a lépcsőkorlátnak támaszkodva kell. Én meg hiába szóltam, hogy engedjenek oda, mert kapaszkodás nélkül nem tudok lemenni. Így szinte legurultam. 
Nem nagyon rázta meg őket. 
A Honvéd ligetnél majdnem még egy borulás: szakadó esőben, kinyitott esernyővel négyen kell menni egymás mellett. Én meg nem tudtam, merre kerüljek...:/
Na, aztán kimentem a 14-essel a mozgássérült egyesületbe. 
Ismét remekül tájékozódtam: azt hittem, hogy a posta mellett van az épület, de nem találtam. 
Hát persze, mert egy utcával lejjebb...XD
A "lehetőségre", vagy "felkérésre" még nem mondtam semmit. Vannak kétségeim...
Az önéletrajzom kész, a pályázatot holnap megírom, a többit meg majd meglássuk...
Nagy dolog -lenne- ez, csak éppen kevésnek érzem magam hozzá... 
 Mindenesetre több mint két órát beszélgettünk. 
Szimpatikus az elnökasszony, de az "Anyukád is biztos ezt akarná"-érvelést annyira nem szeretem. Egyrészt nem ismerte Anyut. Másrészt a bőgés kerülgetett...
A buszra ballagva megláttam egy Nemzeti Dohánybolt-cégért. 
Aztán annyira a buszmegállóra koncentráltam, hogy túlmentem rajta. Pff...XD
Visszafordultam. A trafikban találkoztam egy rég látott cimborával. Meg vettem egy öngyújtót. 
Elvileg illatos. Gyakorlatilag büdös...:D
Azon gondolkodtam, mi lenne, ha a dohánybolt előtt megállítana egy 18 év alatt fiatal, és megkérne, hogy menjek be, és vegyek neki... ÁSVÁNYVIZET? Megeshet. Mert nem mehet be...:D
A buszon egy kb. 16 éves lány átadta nekem a helyét. Ez kisebb lelki törést okozott, de túl vagyok rajta...:)
A szerda esti edzés után szívinfarktust kapott Akeeam Adams, a Ferencváros 22 éves, trinidad és tobagói légiósa. 
Nem szeretem a Fradit. De itt nem klubszínekről, hanem egy emberről van szó...
Ez életed meccse, gyógyulj meg, Akeem!
---
Péntek. Nagyon péntek volt.:) 4-kor felkeltem, vécére kellett mennem.
Aztán már nem feküdtem vissza, így 6.20-ra beértem dolgozni. 
Relatív gyorsan letelt. 
Egy kollegina zavart csak össze. 
Megkérdezte, megyek-e meccsre. 
A Kecskemét ellen, itthon.
Megyek, de csak tavasszal. Mert ma bizony a hírös városban játszunk. De majdnem elhittem, hogy rosszul tudom, a sorsolást...:)
Itthon pihi, tévé, net. Meg rántotta hat tojásból. Nem merek tükörtojást sütni...XD
Aztán ismét telefonnal a kezemben aludtam el, de a héten ez kb. minden nap így volt.:)
---
Ma még összedobok egy lottót, meg egy tippmixet, összepakolok, aztán kinézek apámhoz Écsre ebédelni. Utána valamikor jövök vissza. 
Este meccsnézős-beszélgetős sörrentés, holnap meg pályázatírás. 
A jövő hét meg olyan szinten lesz mozgalmas, hogy le sem merem írni...:)
---
Úgyhogy mára ennyi is voltam.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: