2012. július 30., hétfő

Eddig mindenből egy

Elszoktam attól, hogy egy dolgos hétköznap végén posztolok, de most kivételt kelt tennem, konkrétan teleírtam a máskor egy hétre elegendő puskacetlimet. Gondolataim nem túl rendezettek, de azért elkezdek írni, és meglátjuk, mi sül ki belőle.
Szóval... Szombat este Gergő barátomnál néztük meg a Debrecen-ETO focimeccset. Nos, sima 4-1-es Loki-sikerrel végződött a meccs, ami csak nevében volt rangadó.
Nagyon rosszul játszott a csapat, paradox módon viszont érzésem szerint 2-3 gól  benne maradt a csapatban, nem is beszélve a kihagyott tizenegyesről... 
Nem erre számítottunk, de 29 meccs még azért hátravan, el lehet mozdulni az utolsó helyről... Pff... :D
A meccs után lementünk egy közeli kocsmához egy sörre, majd egy éjjel-nappalinál folytattuk, még 1-2 sörrel. Szakadt az eső, dörgött az ég, de ez minket annyira nem zavart.
Beszélgettünk sportról, csajokról, politikáról, sőt megpróbáltuk rendezni a kisebbségi kérdést is... Azért nem kispályáztunk, na... :)
Fél 1 körül értem haza, két buszmegállónyira a lakásomtól, a rossz idő okán kényelmesen, taxival.
Így olimpia idején a sport természetesen kikerülhetetlen téma.
Szombaton már megszületett az első magyar érem, Csernoviczki Éva bronzérmes lett cselgáncsban.
Eléggé összefolynak a napok, nem tudom pontosan, melyik esemény melyik napon volt, de nagyon tetszett még Zwickl Dániel asztalitenisz-meccse, aki az egyik meccsét öt szettlabdát hárítva nyerte meg.
Böczögő Dorina pedig a szerelmem... ♥ Annyira szép ez a lány, már Jakabos Zsuzsiból is kiszerettem miatta...:)
Elmondása szerint túlizgulta gyakorlatait, ezért nem sikerült továbbjutnia. De ez nem tompítja az érzéseimet...:)
---
Vasárnap reggel elég kótyagosan ébredtem, de nem volt mit tenni, fel kellett kelni. Igen: Nemzeti Sport, benzinkút. 
A fejem viszont majd szétrobbant, elszoktam én már a lumpolástól... :)
Az Algoflex viszont eltűnt a táskámból, de annyi erőm/kedvem/időm nem volt, hogy elmenjek valahová gyógyszerért. És nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de fájós fejjel mintha nem működne a lengéscsillapító, minden egyes lépésnél tovább sajog... :D
Na de kicsi kaja, sok víz, meg egy kis alvás, és valamennyire javult a helyzet.
Délután jött a Forma-1 Magyar Nagydíj. Hamilton nyert, de annak örültem, hogy Räikkönen és Grosjean a Lotusszal végig tartották vele a lépést, ők hárman állhattak dobogóra.
Láttam már rosszabb és jobb futamot is bőven, de még így 27. alkalommal is csoda, hogy a száguldó cirkusz sztárjait kishazánkban láthatjuk évről-évre.
Az olimpián pedig egy ezüst-, és egy aranyérem.
Ungvári Miklós cselgáncsban szerzett ezüstérmet, egész nap nagyon magabiztos és koncentrált volt, a végén sajnos mégis a grúz fiú nyert.
Kardvívásban viszont Szilágyi Ároné lett az aranyérem- hihetetlen, 20 évvel Szabó Bence barcelonai sikere után.
Egészen imponáló, már-már sétagalopp-szint volt a döntő. Belülről nyilván nem volt ilyen egyszerű. A cselgáncs és a vívás is olyan sportág, ahol kis túlzással lassítás után sem veszem észre a pontszerzést.:)
Horváth Mariann zseniálisan közvetített, "együtt élt a játékkal", a gyakran hiányolt riporteri lelkesedéssel pedig ezúttal nem volt gond..:)
A Himnusz-"remix" pedig példátlan...
Az Eurosporton  a paralimpiai bajnok Pásztory Dóra közvetítette az úszást, nagyon jól, még az sem zavarta meg őket, hogy egy műszaki hiba okán elég mostoha körülmények között kellett dolgozniuk.
Vízilabdában viszonylag sima vereség a szerbek ellen. Semmi nincs veszve, de rendezni kell a sorokat, nehogy baj legyen. Kézilabdában meg két góllal kaptunk ki a dánoktól a halálcsoportban, ami dicséretes eredmény, de gyilkos meccsek következnek.
Új arculattal dolgozik a közmédia. Szerintem eléggé "gyengus", amit viszont nem vágok: az emberkék a reklám-főcímben. Kik ők? Eltűnt személyek? Szülinaposok? Vagy Vagy hibátlanul töltötték ki a Nemzeti Konzultációt? :) Ha valaki tudja a választ, kérem jelezze!:)
---
Ma pedig már meló volt, reggel megint alig bírtam felkelni. 
Délután tesóm és sógornőm értem jöttek a munkahelyemre. Hazahoztak, kicsit dumáltunk, Hungaroring-élménybeszámoló, aztán visszaindultak.
Én a kádban kiolvastam a Sportot, ettem, most meg pötyögök.
Azt hiszem, így mára ennyi voltam.
HAJRÁ, MAGYAROK!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: